Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračování
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 18 pro 2011, 23:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo
Jsou někde dostupné i tech. parametry? kolik lumenů a kelvinů maj plus vs unlimited ?
(to kolik se realně dostane na silnici pominu, neb to není jen žárovkách )
(to kolik se realně dostane na silnici pominu, neb to není jen žárovkách )
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
- Reklama
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo
Něco o unlimited je na stránkách výrobce?
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo
Tož ty Osram Night Breaker Unlimited mohu jen doporušit, svítěj krásně, daleko i do stran u mě je spokojenost.
Jedna taková dokumentační z dnešního zamlženého rána, ale opravdu dokumentačně.
Jedna taková dokumentační z dnešního zamlženého rána, ale opravdu dokumentačně.
1.Opel Omega A 2.0 Benzín
2.Opel Astra G Cupé Bertone Benzín 1.8 (92Kw) Z18XE nyní
Přerov
Mé fotky lze použít jen s mým souhlasem
2.Opel Astra G Cupé Bertone Benzín 1.8 (92Kw) Z18XE nyní
Přerov
Mé fotky lze použít jen s mým souhlasem
Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo
K večeru jsem napojil další, pokusný, konektor k EGR ventilu.
Zahajuju výzkum na téma "EGR ventil u Y22DTR-konečné řešení"
Prostě ho chci zlikvidovat. Začnu čtením impulsů z jednotky do EGRu a zpět, pak vyrobím převodník na oblbnutí váhy vzduchu
Zahajuju výzkum na téma "EGR ventil u Y22DTR-konečné řešení"
Prostě ho chci zlikvidovat. Začnu čtením impulsů z jednotky do EGRu a zpět, pak vyrobím převodník na oblbnutí váhy vzduchu
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo
Tak tohle budu Alzafíre sledovat neboť mě to samotného zajímá
Opel Astra H GTC 1.9 CDTI 110 kW
pajakuv ASTROLET.
Opel Astra G caravan 2.2 DTI Y22DTR r.v.2004 .....EX
pajakova Esmeralda, EGR šidítko by Alzafir od 254 500 km
pajakuv ASTROLET.
Opel Astra G caravan 2.2 DTI Y22DTR r.v.2004 .....EX
pajakova Esmeralda, EGR šidítko by Alzafir od 254 500 km
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo
Fandim a držim palce vo vyskume!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo
Díky, jak budou nějaké výsledky, dám vědět.
Ne že bych objevoval něco nového, ono už to existuje, na můj vkus krapet zbytečně drahé.
Ne že bych objevoval něco nového, ono už to existuje, na můj vkus krapet zbytečně drahé.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo
Skoro ma dnes večer cestou do fitka zrušilo nejaké staré 5-ťkové bmw ktoré šlo z hlavnej na vedľajšiu a nedalo mi prednosť (ja samozrejme na hlavnej) no už som to videl na totálku na ľavé predné kolo. Čurák, meter predomnou dobrzdil...
Moje prvé auto: Astra G 3door X16XEL - R.I.P
Moje terajšie auto: Astra G Bertone Coupé Z20LET
In memoriam Paul Walker - R.I.P
Kód: Vybrat vše
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=18192
Kód: Vybrat vše
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=50&t=25292
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo
Všetci sväty pri tebe dnes stali, prave preto musi človek davať pozor aj za druhych!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
- DJTommek
- Příspěvky: 261
- Registrován: 13 srp 2013, 11:17
- Bydliště: Orlová + Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo
Taky jsem nedávno málem boural, tentokrát jsem byl ale já na vedlejší a na dost rušné silnici jsem se snažil odbočit na hlavní doleva a ten zmetek na hlavní zprava, za kterého jsem chtěl najet najednou bez blinkrů odbočil doleva, tj. se najednou objevil přede mnou...
Teď to rozsoudit...
Teď to rozsoudit...
- monty.roman
- Příspěvky: 473
- Registrován: 25 kvě 2014, 13:47
- Bydliště: Chrudim/Slatiňany
Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo
jasná vina na jeho straně, ty bys ho v krajním případě maximálně omezil. on by v tom byl za nedání znamení o změně směru jízdy (pokud by byli svědci).
[b]Astra G sedan 1.8, X18XE1, 100 edition, Ethanol E85, OPCOM 1.39 ENG[/b]
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ
Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo
První pokrok, už mám kus programu, který generuje impulsy, co dává EGR jednotce , dnes snad pokročím a naprogramuju pasáž pro měření a následné vyhodnocení impulsů z jednotky do EGRuAlzafir píše:K večeru jsem napojil další, pokusný, konektor k EGR ventilu.
Zahajuju výzkum na téma "EGR ventil u Y22DTR-konečné řešení"
Prostě ho chci zlikvidovat. Začnu čtením impulsů z jednotky do EGRu a zpět, pak vyrobím převodník na oblbnutí váhy vzduchu
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
- monty.roman
- Příspěvky: 473
- Registrován: 25 kvě 2014, 13:47
- Bydliště: Chrudim/Slatiňany
Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo
no taky jsem měl včera cestou z práce dvě setkání s kretény, oktávky mě zjevně chtějí přivodit infarkt.
1:
Hlavní silnice, mimo město (90), rovný a přehledný úsek, zprava se připojuje vedlejší. Jedu po hlavni plusmínus 90, zprava vidím čekat auta. Vím že když jsou auta z mýho směru dál, semtam to někdo svižnější z vedlejší zkusí a zařadí se aniž by nás, co jedeme po hlavní, nějak zvlášť omezil. Tentokrát koukám že auta stojí, říkám si že nejspíš vidí že jsem rozjetej tak se tam prvnímu nechce. Moc jsem jsem tedy nepřibržďoval. Když jsem byl asi 150 metrů před křižovatkou se první mamlas s OII probere a pošle mi to před čumák. No brzdil jsem i vočima.
2:
Stojím u domu, parkování v řadě. Hodím blinkr a vyjíždím, kus za mnou auto ale pouštělo chodce na přechodu. Říkám si ok, žádnej spěch..sotva se stačím zařadit, udělal tem kretén za mnou něco, čemu pořád dost nerozumím. Předjel mě přes plnou, hodil mi kotvu a s blinkrem to poslal ke krajnici a zaparkoval. Nemít naspěch, měl jsem toho pro něj na jazyku dost.
Drobnosti jako odbočování na kruháku bez blinkru nebo naopak (pravej blinkr před výjezdem z KO, následně jízda rovně) už ani neřeším.
Potěšila mě situace v Pardubicích minulej tejden. Od nádraží vede tříproudová hlavní směrem do centra, přičemž po pár stech metrech se rozděluje - pravej pruh doprava na výpadovku z města, levej pruh rovně do centra a prostřední taky rovně do centra ale rezervovanej pro MHD.
Pravidelně jsem vídal partičku tuňáků (Golfy, báva a jiný), jak serou na drát, narvou se z levýho pruhu před autobus a vezmou to rovně do centra vyhrazeným pruhem a přes zastávku to střihnou zpátky do normálního pruhu. Minulej tejden jsem jel stejnou trasu a koho nevidím..zase tuňáky. Myslel jsem na to, proč benga vždycky měří na městským okruhu kde je stejně 99% lidí vidí a rychlost se tam ani moc překročit nedá kvůli zácpám, než aby chytali tyhle prasata. No projeli jsme křižovatku a vidím, jak se tuňáci snažej zoufale vecpat mezi ostatní do levýho pruhu, nikdo je nepustil - zácpa...pak mi došlo proč chtěli tak nutně do levýho..aby taky ne, na zastávce vyvalenej policejní superb a už z pravýho sbírali všechno co nebyl autobus. Napočítal jsem jich tam asi 6
1:
Hlavní silnice, mimo město (90), rovný a přehledný úsek, zprava se připojuje vedlejší. Jedu po hlavni plusmínus 90, zprava vidím čekat auta. Vím že když jsou auta z mýho směru dál, semtam to někdo svižnější z vedlejší zkusí a zařadí se aniž by nás, co jedeme po hlavní, nějak zvlášť omezil. Tentokrát koukám že auta stojí, říkám si že nejspíš vidí že jsem rozjetej tak se tam prvnímu nechce. Moc jsem jsem tedy nepřibržďoval. Když jsem byl asi 150 metrů před křižovatkou se první mamlas s OII probere a pošle mi to před čumák. No brzdil jsem i vočima.
2:
Stojím u domu, parkování v řadě. Hodím blinkr a vyjíždím, kus za mnou auto ale pouštělo chodce na přechodu. Říkám si ok, žádnej spěch..sotva se stačím zařadit, udělal tem kretén za mnou něco, čemu pořád dost nerozumím. Předjel mě přes plnou, hodil mi kotvu a s blinkrem to poslal ke krajnici a zaparkoval. Nemít naspěch, měl jsem toho pro něj na jazyku dost.
Drobnosti jako odbočování na kruháku bez blinkru nebo naopak (pravej blinkr před výjezdem z KO, následně jízda rovně) už ani neřeším.
Potěšila mě situace v Pardubicích minulej tejden. Od nádraží vede tříproudová hlavní směrem do centra, přičemž po pár stech metrech se rozděluje - pravej pruh doprava na výpadovku z města, levej pruh rovně do centra a prostřední taky rovně do centra ale rezervovanej pro MHD.
Pravidelně jsem vídal partičku tuňáků (Golfy, báva a jiný), jak serou na drát, narvou se z levýho pruhu před autobus a vezmou to rovně do centra vyhrazeným pruhem a přes zastávku to střihnou zpátky do normálního pruhu. Minulej tejden jsem jel stejnou trasu a koho nevidím..zase tuňáky. Myslel jsem na to, proč benga vždycky měří na městským okruhu kde je stejně 99% lidí vidí a rychlost se tam ani moc překročit nedá kvůli zácpám, než aby chytali tyhle prasata. No projeli jsme křižovatku a vidím, jak se tuňáci snažej zoufale vecpat mezi ostatní do levýho pruhu, nikdo je nepustil - zácpa...pak mi došlo proč chtěli tak nutně do levýho..aby taky ne, na zastávce vyvalenej policejní superb a už z pravýho sbírali všechno co nebyl autobus. Napočítal jsem jich tam asi 6
[b]Astra G sedan 1.8, X18XE1, 100 edition, Ethanol E85, OPCOM 1.39 ENG[/b]
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ
- DJTommek
- Příspěvky: 261
- Registrován: 13 srp 2013, 11:17
- Bydliště: Orlová + Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo
Jezdím s mobilem jako kamerou, takže důkaz bych případně mělmonty.roman píše:jasná vina na jeho straně, ty bys ho v krajním případě maximálně omezil. on by v tom byl za nedání znamení o změně směru jízdy (pokud by byli svědci).
Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo
nevim jak to je ted ale dřív platilo že nezáleží na tom co dává řidič za znamení (kam dá blinkr), ale záleží na tom kam skutečně jede, takže když bude na hlavní, dá blinkr doprava a pojede rovně a ty to do něj kvůli tomu narveš a pojedeš z vedlejší tak je to tvoje vina...
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel