Zigi píše:Nase silnice jsou k nicemu uplne ke kazdemu auto,tak to bych zrovna neresil a pokud vim,je Calibra mekce nastavena,takze na dalnici se to auto vyborne hodi
PS:Zase nebud takovy pesimista,ja bych se v tom aute rad projel a pocitil poradny vykon
No ja bych se toho vykonu spis bal. Naslapanej motor a stoletej podvozek neni dobra kombinace.
Já už taky, když jsem začal shánět kombajna, skouknul jsem to od koktávky níž a Astra G byla bezkonkurenční - nejvýživnější je vždycky láska na první pohled.
Auto musí sloužit mně, né já jemu. Astra Caravan Comfort → Mercedes Benz
Nic proti, pár japonců mi už rukama prošlo, takže až se budeš jednou chtít povozit v čistokrevným "závoďáku", tak zkus Honda Integra - vysokootáčkovej V-TEC, k tomu turbo, kompresor... budeš mít pocit, že pilotuješ F1. Kdo zkusil, ví o čem píšu.
Auto musí sloužit mně, né já jemu. Astra Caravan Comfort → Mercedes Benz
To je jasny, ze se kazdymu libi neco jinyho. Kdyby to tak nebylo, tak tu jezdime vsichni ve stejnejch krabicich.
Stejne je to jen o tom pokecat, pac uz se vidim, jak solim 15000 eurosu za 10 let stary auto, do kteryho se nic nevejde
Happy píše:Nic proti, pár japonců mi už rukama prošlo, takže až se budeš jednou chtít povozit v čistokrevným "závoďáku", tak zkus Honda Integra - vysokootáčkovej V-TEC, k tomu turbo, kompresor... budeš mít pocit, že pilotuješ F1. Kdo zkusil, ví o čem píšu.
Ted jsem na ni koukal a nevypada spatne. Je i levnejsi, ale ma o 80kW min, jen 140, to ma Astra v turbu taky.