RedOne 1.7 DTi
RedOne 1.7 DTi
Ahoj,
tak bych rád představil svojí Astru.
Je to:
1.7 DTi 55Kw
r.v. 2002
Comfort
Je z Německa od jednoho majitele, při koupi 211000 km (nějaká serviska k tomu byla, i Carpass) kilometry by i mohly odpovídat vzhledem k stavu interiéru (nepromačkany klakson, manžeta řadičky neošoupaná, pedály jen spojka lehce, volant taky malinko ošoupaný - samo vím že se toto vše dá vyměnit, sedačky neošoupané) žádné známky po nehodě. Mám jí od března...
Ve výbavě Comfort: tak akorát, jen mi chybí pal. počítač, který časem chci dodělat.
10x airbag, el. okna vpředu, vyhřívané sedačky - ty se mi fakt líbí, v zimě k nezaplacení, ovl. radia na volantu, 4x repro, klimatizace, ABS, centrál na DO, 2x klíč, vyhřívané zrcátka, ostřikovače světel, chybí roleta kufru - sháním, toť asi tak vše.
Po koupi jsem udělal klasiku výměny: olej, všechny filtry, rozvody a vodní pumpu, přední kotouče a destičky (zadní zatim dobrý). Musel jsem vyměnit přední ložisko kola a čeká mě výfuk (střed a zadní)
Jinak nedostatky: asi nejvíc mě trápí koroze zadního lemu, spodku dveří a podvozkové čísti.
Teď ještě musím vyměnit saharu klimatizace. Jinak klima funkční, bez netěsností (nově naplněná a vyčištěná) - při koupi byla prázdná tak nešla vyzkoušet, trochu jsem se bál aby nebyl třeba kopresor
v hajzlíku. Nechal kompletně vyčistit interiér...
Úpravy co bych časem chtěl:
Hotovo:
teď jsem hodil na zadní světla černou folii, ale budu dávat tmavší.
LED parkovačky, osvětlení SPZ, osvětlení interiéru a kufru, čekám na LED do zadních světel -brzdy
ALU 15´ s Michelin Energy saver 195/65/15
Časem:
Modul PP pro TID (by VERAMON)
přední maska bez znaku alá Imscher ( OPC se mi líbí víc ale ta cena)
zadní křídlo na páté dveře
spojler pod přední nárazník (takovej ten styl Rieger) OPC je boží ale zase ta cena
a moc se mi líbí přední světla Hella black magic, ale...
To bude všechno, možná nějaké drobnosti v interiéru
Jinak Astra OPC line uživatele RomanaK je opravdu nádherná, to je fakt něco, podle mého gusta
Auto jsem kupoval hlavně kvůli kufru a spotřebě, rád jezdím na spotřebu
Zatím co jsem tak vypozoroval a vypočítal: na plecháčích 15´se zimákama Vredestein kombinovaná 5,3 l/100km - teď na letních Michelin Energy saver kombinovaná 4,6 l/100 km
takže spokojenost. Teď se chystáme na dovolenou Maďarsko tak jsem zvědavej na dálnici.
Jinak zatím spokojenost. Je to pěkný rodiny auto, dle mého názoru s nadčasovym designem.
Trochu mi tedy nesedí sedačky, nejsou vůbec pohodlný. Nevím jestli jsem zhýčkanej z Jeepa, ale i Felicia mi přijde mnohem pohodlnější. Tady se furt tak nějak kroutím, jakoby by byl střed sedačky moc vyboulený - škoda že nemá bederní regulaci.
Pak nevím jestli je něco špatně nebo je to mnou ale při přeřazení na vyšší rychl. stupeň se malinko zvýší otáčky, řazení nad cca 2200 ot/min už je v pohodě. Je to spíš takový nepříjemný.
A jednou za čas při tahu motor škubne (dělal mezi cca 1800 - 2400 ot/min)
Jinak jezdí pěkně.
Když jsem před koupí pročítal zkušenosti, hodně lidí psalo jak to vůbec nejede a že je to děs. Za mě... auto jede krásně a dostatečně na jakékoli bezpečné předjíždění. Jak jsem psal, rád jezdím na spotřebu a výkon auta mi naprosto dostačuje a vyhovuje, v práci mám rychlé jízdy až až... Takže pro případné zájemce mohu jen doporučit pokud od auta nečekají závodní ambice.
Tak to asi zatím vše co mě napadá....
A jeden dotaz:
jak poznám motor ECO 4?
v TP? kryt motoru? nápis na zadních dveří - listě bočních dveří?
A nějaká fota:
tak bych rád představil svojí Astru.
Je to:
1.7 DTi 55Kw
r.v. 2002
Comfort
Je z Německa od jednoho majitele, při koupi 211000 km (nějaká serviska k tomu byla, i Carpass) kilometry by i mohly odpovídat vzhledem k stavu interiéru (nepromačkany klakson, manžeta řadičky neošoupaná, pedály jen spojka lehce, volant taky malinko ošoupaný - samo vím že se toto vše dá vyměnit, sedačky neošoupané) žádné známky po nehodě. Mám jí od března...
Ve výbavě Comfort: tak akorát, jen mi chybí pal. počítač, který časem chci dodělat.
10x airbag, el. okna vpředu, vyhřívané sedačky - ty se mi fakt líbí, v zimě k nezaplacení, ovl. radia na volantu, 4x repro, klimatizace, ABS, centrál na DO, 2x klíč, vyhřívané zrcátka, ostřikovače světel, chybí roleta kufru - sháním, toť asi tak vše.
Po koupi jsem udělal klasiku výměny: olej, všechny filtry, rozvody a vodní pumpu, přední kotouče a destičky (zadní zatim dobrý). Musel jsem vyměnit přední ložisko kola a čeká mě výfuk (střed a zadní)
Jinak nedostatky: asi nejvíc mě trápí koroze zadního lemu, spodku dveří a podvozkové čísti.
Teď ještě musím vyměnit saharu klimatizace. Jinak klima funkční, bez netěsností (nově naplněná a vyčištěná) - při koupi byla prázdná tak nešla vyzkoušet, trochu jsem se bál aby nebyl třeba kopresor
v hajzlíku. Nechal kompletně vyčistit interiér...
Úpravy co bych časem chtěl:
Hotovo:
teď jsem hodil na zadní světla černou folii, ale budu dávat tmavší.
LED parkovačky, osvětlení SPZ, osvětlení interiéru a kufru, čekám na LED do zadních světel -brzdy
ALU 15´ s Michelin Energy saver 195/65/15
Časem:
Modul PP pro TID (by VERAMON)
přední maska bez znaku alá Imscher ( OPC se mi líbí víc ale ta cena)
zadní křídlo na páté dveře
spojler pod přední nárazník (takovej ten styl Rieger) OPC je boží ale zase ta cena
a moc se mi líbí přední světla Hella black magic, ale...
To bude všechno, možná nějaké drobnosti v interiéru
Jinak Astra OPC line uživatele RomanaK je opravdu nádherná, to je fakt něco, podle mého gusta
Auto jsem kupoval hlavně kvůli kufru a spotřebě, rád jezdím na spotřebu
Zatím co jsem tak vypozoroval a vypočítal: na plecháčích 15´se zimákama Vredestein kombinovaná 5,3 l/100km - teď na letních Michelin Energy saver kombinovaná 4,6 l/100 km
takže spokojenost. Teď se chystáme na dovolenou Maďarsko tak jsem zvědavej na dálnici.
Jinak zatím spokojenost. Je to pěkný rodiny auto, dle mého názoru s nadčasovym designem.
Trochu mi tedy nesedí sedačky, nejsou vůbec pohodlný. Nevím jestli jsem zhýčkanej z Jeepa, ale i Felicia mi přijde mnohem pohodlnější. Tady se furt tak nějak kroutím, jakoby by byl střed sedačky moc vyboulený - škoda že nemá bederní regulaci.
Pak nevím jestli je něco špatně nebo je to mnou ale při přeřazení na vyšší rychl. stupeň se malinko zvýší otáčky, řazení nad cca 2200 ot/min už je v pohodě. Je to spíš takový nepříjemný.
A jednou za čas při tahu motor škubne (dělal mezi cca 1800 - 2400 ot/min)
Jinak jezdí pěkně.
Když jsem před koupí pročítal zkušenosti, hodně lidí psalo jak to vůbec nejede a že je to děs. Za mě... auto jede krásně a dostatečně na jakékoli bezpečné předjíždění. Jak jsem psal, rád jezdím na spotřebu a výkon auta mi naprosto dostačuje a vyhovuje, v práci mám rychlé jízdy až až... Takže pro případné zájemce mohu jen doporučit pokud od auta nečekají závodní ambice.
Tak to asi zatím vše co mě napadá....
A jeden dotaz:
jak poznám motor ECO 4?
v TP? kryt motoru? nápis na zadních dveří - listě bočních dveří?
A nějaká fota:
Naposledy upravil(a) Omega3000 dne 07 čer 2014, 22:15, celkem upraveno 1 x.
Astra G 2002 1.7 DTi Caravan
EX:
Jeep Cherokee XJ 4.0 I6
Husqvarna TE 610
EX:
Jeep Cherokee XJ 4.0 I6
Husqvarna TE 610
- Reklama
Re: RedOne 1.7 DTi
Černé folie na světla...
Astra G 2002 1.7 DTi Caravan
EX:
Jeep Cherokee XJ 4.0 I6
Husqvarna TE 610
EX:
Jeep Cherokee XJ 4.0 I6
Husqvarna TE 610
Re: RedOne 1.7 DTi
s těma sedačkama máš pravdu, obyč sedačky v géčku maj moc vyboulenej opěrák, obzvlášť je to znát když jezdíš více autama, háčko je na tom o poznání líp, i sportovní sedačky v géčku jsou OK
eco4 poznáš podle zakrytovanýho podvozku (nejen motor), 14 plechy z výroby a sníženýho podvozku, na motoru jako takovym žádná úprava není, dá se to poznat i podle VIN
eco4 poznáš podle zakrytovanýho podvozku (nejen motor), 14 plechy z výroby a sníženýho podvozku, na motoru jako takovym žádná úprava není, dá se to poznat i podle VIN
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: RedOne 1.7 DTi
Tak to jsem rád že se mi to s těma sedačkama nezdá. Teď pojedu na dovolenou tak jsem zvědavej jak budu vypadat po 600 km
Pak uvidim a pouvažuju o výměně....
Ještě jedna věc co mi trochu vadí, a to pedál spojky a plynu je moc blízko u sebe, s většíma botama, třeba zimníma, už škrtám při přidání plynu a spojkový pedál, někdy je to fakt vopruz, s tim asi nic už nenadělám
Jinak ECO4 asi nemám...
Pak uvidim a pouvažuju o výměně....
Ještě jedna věc co mi trochu vadí, a to pedál spojky a plynu je moc blízko u sebe, s většíma botama, třeba zimníma, už škrtám při přidání plynu a spojkový pedál, někdy je to fakt vopruz, s tim asi nic už nenadělám
Jinak ECO4 asi nemám...
Astra G 2002 1.7 DTi Caravan
EX:
Jeep Cherokee XJ 4.0 I6
Husqvarna TE 610
EX:
Jeep Cherokee XJ 4.0 I6
Husqvarna TE 610
Re: RedOne 1.7 DTi
a já vždy myslel že plyn a spojku od sebe dělí BRZDA hned se jdu mrknout....sedačky jsou total nahovno,letos jsem je vyhodil na vrak a šoupl tam ze 3dv anatomy s posuvnym sedakem a bederni nastavitelnou 100krát lepší navíc mají pěkné boční vedení ale ty z opc by byly ještě lepší
5dv Z14XE(?kW,?Nm)bílý lak+černé dopln'ky+sport sedačky komplet nastavitelné+EGRoff+odhlučnění vozu+panel navigace samo-domo+OPCpředek+dvětrání kapoty+15''ZIMNI BLIZZAK-XENONY depo+OSTŘIK
Re: RedOne 1.7 DTi
Ahoj, vítej v klubu
Chtěl sem se zeptat.. to je opravdu možné dodělat palubní počítač a při tom mít informace na TID displeji? Já jen, že sem o tom nikdy neslyšel.. tak se ptám
Chtěl sem se zeptat.. to je opravdu možné dodělat palubní počítač a při tom mít informace na TID displeji? Já jen, že sem o tom nikdy neslyšel.. tak se ptám
Astra G X16XEL (1999)
Re: RedOne 1.7 DTi
ZoD
myslím že koukat se nemusiš, opravdu je uprostřed brzda
malinko přepracovanej....
Sedačky bych taky asi předělal, ale je mi jich líto - maj Airbagy a vyhřívání
ta bederní regulace je to co mi přesně chybí
Kosa02:
no doufám že jsem to dobře pochopil a nebudu zas za blce ale všechny informace jsou tady :
http://veramon.czweb.org/sortiment.html
Jde udělat TID i MID
je to za supr cenu myslím, stačí koupit sadu a páčku stěračů s ovladáním počítače (nebo přidělat někde čudlíky na ovládání PP)
až budou penízky navíc určitě si to dodělám, nějak mi vždycky PP pomáhá se spotřebou
myslím že koukat se nemusiš, opravdu je uprostřed brzda
malinko přepracovanej....
Sedačky bych taky asi předělal, ale je mi jich líto - maj Airbagy a vyhřívání
ta bederní regulace je to co mi přesně chybí
Kosa02:
no doufám že jsem to dobře pochopil a nebudu zas za blce ale všechny informace jsou tady :
http://veramon.czweb.org/sortiment.html
Jde udělat TID i MID
je to za supr cenu myslím, stačí koupit sadu a páčku stěračů s ovladáním počítače (nebo přidělat někde čudlíky na ovládání PP)
až budou penízky navíc určitě si to dodělám, nějak mi vždycky PP pomáhá se spotřebou
Astra G 2002 1.7 DTi Caravan
EX:
Jeep Cherokee XJ 4.0 I6
Husqvarna TE 610
EX:
Jeep Cherokee XJ 4.0 I6
Husqvarna TE 610
Re: RedOne 1.7 DTi
Tak po dovolené několik postřehů
Sedačky naštěstí nejsou tak strašný, sice jsem se po 500km už trochu převaloval a hledal úlevovou polohu ale nebyl jsem nijak významě rozlámanej když jsem vylez.
Cesta do Maďarska celkem 1000km. Cesta tam dálnice, dědkovská jízda 110-120 km/h cca 250km s průměrem 3.8 l/100km. Pak ještě něco po dálnici, okresky, popojiždění po Maďarsku, trochu po Bratislavě a cesta zpět - v Čechách jsem už na to kálel, chtěl jsem rychle domu tak rychlost
150-160 km/h a to už papala dle odhadu tak kolem 6,5 - 7 l/100km (ve dvou ale pěkně naložený) a bez klimatizace (saharu jsem nestačil vyměnit a dosti jsem toho litoval) celková spotřeba cca 5l.
Jinak opět musím říct že mě mile překvapila jak hezky jede. Těch 150-160 jede furt bez problému klíďo i kopec, i pěkně zrychluje, prostě žádná zdechlina. Neni ani nijak hlučná v táhle rychlosti. Jinak nejvíc jsem jen tak zkusil 180 km/h z mírného kopce a taky dobrý.
Takže celkově spokojenost.
Sedačky naštěstí nejsou tak strašný, sice jsem se po 500km už trochu převaloval a hledal úlevovou polohu ale nebyl jsem nijak významě rozlámanej když jsem vylez.
Cesta do Maďarska celkem 1000km. Cesta tam dálnice, dědkovská jízda 110-120 km/h cca 250km s průměrem 3.8 l/100km. Pak ještě něco po dálnici, okresky, popojiždění po Maďarsku, trochu po Bratislavě a cesta zpět - v Čechách jsem už na to kálel, chtěl jsem rychle domu tak rychlost
150-160 km/h a to už papala dle odhadu tak kolem 6,5 - 7 l/100km (ve dvou ale pěkně naložený) a bez klimatizace (saharu jsem nestačil vyměnit a dosti jsem toho litoval) celková spotřeba cca 5l.
Jinak opět musím říct že mě mile překvapila jak hezky jede. Těch 150-160 jede furt bez problému klíďo i kopec, i pěkně zrychluje, prostě žádná zdechlina. Neni ani nijak hlučná v táhle rychlosti. Jinak nejvíc jsem jen tak zkusil 180 km/h z mírného kopce a taky dobrý.
Takže celkově spokojenost.
Astra G 2002 1.7 DTi Caravan
EX:
Jeep Cherokee XJ 4.0 I6
Husqvarna TE 610
EX:
Jeep Cherokee XJ 4.0 I6
Husqvarna TE 610
Re: RedOne 1.7 DTi
No a za odměnu dostala cejch
Snad majitele OPC verzí neurazím
Snad majitele OPC verzí neurazím
Astra G 2002 1.7 DTi Caravan
EX:
Jeep Cherokee XJ 4.0 I6
Husqvarna TE 610
EX:
Jeep Cherokee XJ 4.0 I6
Husqvarna TE 610
Re: RedOne 1.7 DTi
majitele OPC verzí určitě ne, páč ty maj "OPC" a ne "OPC Line"
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel