Pak se musíš inspirovat Astrou H, Zafirou B, Vectrou C nebo Omegou B (ta to tuším taky měla)
Jinak co se týče otevírání kufru pomocí elektroniky, tak konec snění a podívejme se na to realisticky.
Pokud má být otevírání kufru automatické a ještě k tomu na pohyb je třeba:
1.) čidlo, které bude pořád aktivní a k tomu připojená elektronika, která zpozdí otevírání kufru o dobu nutnou k poodstoupení od auta, aby vystřelené víko kufru nanafackovalo majiteli.
2.) to vše s maximálním klidovým odběrem do 2 mA, aby v zimě po odstavení auta v pátek a opětovném použití vozidla v pondělí nebylo třeba alespoň jednou za víkend dobíjet baterii. Zvláště u dieselových motorů.
3.) použití silnějších pístnic sice dopomůže rychlejšímu otevření kufru, ale kufr je třeba taky zavřít. A rozhodně by se na něm neměla houpat celá rodina s babičkou i dědečkem, aby zámek docvakl a tim se kufr dalo zavřít.
4.) systém otevírání a zavírání kufru by nejspíš šlo dobastlit, Opel jej použil u Vectry C a Insignie.
Tady si lze počíst o tom, co je vše třeba.
5.) ideální je použití tohoto otevírání kufru se systémem PEPS (Open&Start neboli bezklíčový přístup do vozidla) který se montoval do Astry H a zafiry B, ale ani u jednoho z těchto modelů Opel nepoužil elektrické otevírání pátých dveří. Tady by opravdu stačilo přijít a zamávat nohou pod nárazníkem. Škoda...
6.) po zjištění cen komponentů za systém použitelného systému el. otevírání kufru a předpokládané pracnosti na jeho instalaci, rozumný majitel géčka otevírá dál kufr ručně, nebo géčko prodá a koupí si vůž s tímto systémem již z výroby.