Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
matozippi
Příspěvky: 472
Registrován: 12 zář 2009, 19:48
Bydliště: Nitra

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od matozippi » 27 dub 2014, 20:33

este doplnim, ked je auto vyplnute, otocis klucikom, kontorlka motora a emisii sa musi rozsvietit a potom zhasnut - postupne, nie naraz
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto

Reklama
 

Uživatelský avatar
erico
Příspěvky: 477
Registrován: 23 kvě 2013, 22:42
Bydliště: Kamienka , cez tyzden Zilina

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od erico » 30 kvě 2014, 13:31

nazdar chlapi , dnes sa mi stalo ze po nastartovani mi auto drzalo volnobezne otacky na 1300-1400ot/min , svietila aj kontrolka motora , tak som ho odstavil a znova nastartoval a zase to iste 1300ot/min a kontrolka motora , po zapnuti svetiel kontrolka zhasla a klesli aj otacky na normal. Po pripojeni diagnostiky mi vypisalo chybu P1635-(A) nezname , neviete co sa mohlo stat ? teraz auto funguje normalne , este dodam ze sa jedna o Y20DTH r.v.99

Uživatelský avatar
kroup
Příspěvky: 257
Registrován: 16 úno 2011, 10:56
Bydliště: Praha 4

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od kroup » 30 kvě 2014, 14:25

P1635 Obvod/systém vyhřívání žhavicích svíček
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003

Uživatelský avatar
erico
Příspěvky: 477
Registrován: 23 kvě 2013, 22:42
Bydliště: Kamienka , cez tyzden Zilina

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od erico » 30 kvě 2014, 16:04

diki , nevies nahodou ci tam nemozu byt vadne zhavice ?? maju uz svoj vek , no auto startuje paradne aj v zime , tak neviem no , snad sa to uz nestane :roll:

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od denny » 30 kvě 2014, 16:54

Projdi celý system žhavení
P1635 Obvod žhavicího zařízení, vysoká vstupní úroveň C-022
P1635 Rozpojený obvod žhavicího zařízení C-022
P1635 Obecná chyba obvodu žhavicího zařízení C-022

Uživatelský avatar
erico
Příspěvky: 477
Registrován: 23 kvě 2013, 22:42
Bydliště: Kamienka , cez tyzden Zilina

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od erico » 30 kvě 2014, 22:28

dik denny , zajtra na to pozriem :wink:

František
Příspěvky: 5
Registrován: 11 dub 2014, 09:20

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od František » 04 čer 2014, 10:22

Alzafir píše:To Matozippi: 2,2DTi, to je trochu jiné kafe :lol: než dvoulitr.
A pro Františka:
P1590 je chyba ventilu posílení podtlaku, tento ventil není s čím vyměnit, je tam jediný. Ale to by neměl být důsledek , že by auto jelo v nouzovém režimu.
Jestli jede auto v nouzovém režimu, pak svítí kontrolka auta s klíčkem.
A pokud svítí, pak musí být uložená chyba.
A fakt to chce diagnostiku a projít data. Ovšem cenově, kdo ví. A podle toho, kdo to udělá.
Zjevně s tím motorem zkušenost nemáš, je toho hodně , co je třeba projít.
Odkud jsi? Pokud dojedeš do Ostravy... :?:
No a pak je ještě varianta, vrátit do bazaru 8)
Tak diagnostika nakonec ukázala na EGR ventil :( Nějakej dobrák se ho asi snažil opravit a při tom ho zničil a utrhal co se dalo. Tak dnes jen prosím o radu. Kde ho nejlevněji sehnat. Vrakoviště mi asi nedoporučíte. Zatím mi to nejlevněji nabídli za 7.200,-.

František
Příspěvky: 5
Registrován: 11 dub 2014, 09:20

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od František » 04 čer 2014, 11:06

Tak diagnostika nakonec ukázala na EGR ventil :( Nějakej dobrák se ho asi snažil opravit a při tom ho zničil a utrhal co se dalo. Tak dnes jen prosím o radu. Kde ho nejlevněji sehnat. Vrakoviště mi asi nedoporučíte. Zatím mi to nejlevněji nabídli za 7.200,-.[/quote]

Po rozhození sítí mám nabídku na Wahler za 6.500,- a DRI za 5.500,-kč
Co vy na to? taky hlasujete pro Wahler? :)

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Marťasek » 04 čer 2014, 16:02

pisni Dennimu (post nad tebou) :mrgreen:
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Uživatelský avatar
Evžen
Příspěvky: 119
Registrován: 20 dub 2014, 17:54
Bydliště: Mor. Krumlov

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Evžen » 15 čer 2014, 15:55

Ahoj.Už dlouho mám v řídící jednotce zapsaný chyby,který nejdou smazat (odpojením baterky,ani ježděním),ale kontrolka motoru se nerozsvicuje.
Mám tam tyto závady:
0105 Nesprávný signál z čidla tlaku MAP
0200 Poškození/porucha v obvodu vstřikovače
0505 Porucha v obvodu/systému regulace otáček volnoběhu
Tak mě napadá, jestli je možný,že všechny tři závady způsobuje MAP senzor?
Diagnostika mi bohužel nejde připojit (abych se podíval na graf MAP senzoru)
Dá se proměřit multimetrem? Mám ho zkusit i vyčistit sprejem na karburátory?
Opel Astra G 1.6 8v 55kw (X16SZR) r.v.98

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Alzafir » 15 čer 2014, 17:28

Evžen píše:...mám v řídící jednotce zapsaný chyby,který nejdou smazat (odpojením baterky,ani ježděním),ale kontrolka motoru se nerozsvicuje....
Zmiňované chyby jsi pouze vyblikal? Jestli jo, zkus je smazat diagnostikou, není jasné, jestli jsou chyby aktivní, či je to je výpis registru, že tam ty chyby kdysi byly.
Evžen píše:...Tak mě napadá, jestli je možný,že všechny tři závady způsobuje MAP senzor?
...
Nejspíš ne.
Evžen píše:...Dá se proměřit multimetrem? Mám ho zkusit i vyčistit sprejem na karburátory?
Určitě ano, u nafťáku vím hodnoty, u benzínu ne. Vyčištění karburator čističem je ideální. Určitě u nafťáku, u benzínu jsem to ještě řešit nemusel.
Takže doporučuju rozchodit diagnostiku, jestli nemáš zkušenosti s daty, pak najít někoho v okolí, kdo to umí. Graf je hezká věc, ale musíš vědět, co v něm máš vidět. Jestli to víš, pak jako bych nic nepsal, pak tvé dotazy jsou zbytečné, ale jestli nevíš, pak ti graf stejně nepomůže.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
Evžen
Příspěvky: 119
Registrován: 20 dub 2014, 17:54
Bydliště: Mor. Krumlov

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Evžen » 15 čer 2014, 17:42

Zmiňované chyby jsem vyblikal,dřív sem měl zapsanou ještě jednu chybu,ale ta už se sama smazala...tyto tři zůstávají.
MAP senzor jsem teď byl vyzkoušet z renaulta scenika kde je úplně stejnej,ale bez zlepšení. (Asi by to chtělo zároveň reset ŘJ)
Opel Astra G 1.6 8v 55kw (X16SZR) r.v.98

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od milosh » 17 srp 2014, 15:38

Tak astricka bude muset taky brzy asi k doktorovi, uz na to ma narok po 16 letech :D

Poradi nekdo jak to vyresit? EGR mam zaslepeny.

P0400 - Linear Exhaust Gas Recirculation (EGR) System / Chybný signál ovladače EGR
P1405 - Linear Exhaust Gas Recirculation (EGR) Position / Porucha ventilu EGR
P1813 - Continuous Torque Control / Řízení točivého momentu, nízké napětí B-06

Uživatelský avatar
Evžen
Příspěvky: 119
Registrován: 20 dub 2014, 17:54
Bydliště: Mor. Krumlov

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Evžen » 17 srp 2014, 18:31

Kdo mi smázne chyby z ŘJ v okolí Mor.Krumlova? A za jakou cenu? Motor x16szr
Opel Astra G 1.6 8v 55kw (X16SZR) r.v.98

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od denny » 17 srp 2014, 22:02

milosh píše:Tak astricka bude muset taky brzy asi k doktorovi, uz na to ma narok po 16 letech :D

Poradi nekdo jak to vyresit? EGR mam zaslepeny.

P0400 - Linear Exhaust Gas Recirculation (EGR) System / Chybný signál ovladače EGR
P1405 - Linear Exhaust Gas Recirculation (EGR) Position / Porucha ventilu EGR
P1813 - Continuous Torque Control / Řízení točivého momentu, nízké napětí B-06
Vadný EGR je snad jasný.......
P1813 nějaká chybná data od aut.přev.
Vyčti jednotku převodovky.

Odpovědět