EGR ventil
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Ten,co máš na fotce není pro Astru G,ale pro CorsuC.
Má číslo PIERBURG 7.22772.11.0
Je to na tyto vozy
Značka Model Typ od - do KW HP Kód motoru Karoserie Tonáž Náprava
OPEL CORSA C (F08, F68) 1.7 DI 09-2000 - 48 65 Y 17 DTL Sikma zadni cast
OPEL CORSA C (F08, F68) 1.7 DTI 09-2000 - 55 75 Y 17 DT Sikma zadni cast
OPEL CORSA C karoserie (F08, W5L) 1.7 DI 16V 09-2000 - 48 65 Y 17 DTL karoserie
OPEL CORSA C karoserie (F08, W5L) 1.7 DTI 16V 09-2000 - 55 75 Y 17 DT karoserie
VAUXHALL CORSA Mk III (C) (W5L, F08) 1.7 DI 16V 08-2000 - 09-2006 48 65 Y 17 DTL Sikma zadni cast
VAUXHALL CORSA Mk III (C) (W5L, F08) 1.7 DTI 16V 08-2000 - 09-2006 55 75 Y 17 DT Sikma zadni cast
VAUXHALL CORSAVAN Mk III (C) 1.7 DI 16V 09-2000 - 06-2006 48 65 Y 17 DTL karoserie
VAUXHALL CORSAVAN Mk III (C) 1.7 DTI 16V 09-2000 - 06-2006 55 75 Y 17 DT karoserie
Má číslo PIERBURG 7.22772.11.0
Je to na tyto vozy
Značka Model Typ od - do KW HP Kód motoru Karoserie Tonáž Náprava
OPEL CORSA C (F08, F68) 1.7 DI 09-2000 - 48 65 Y 17 DTL Sikma zadni cast
OPEL CORSA C (F08, F68) 1.7 DTI 09-2000 - 55 75 Y 17 DT Sikma zadni cast
OPEL CORSA C karoserie (F08, W5L) 1.7 DI 16V 09-2000 - 48 65 Y 17 DTL karoserie
OPEL CORSA C karoserie (F08, W5L) 1.7 DTI 16V 09-2000 - 55 75 Y 17 DT karoserie
VAUXHALL CORSA Mk III (C) (W5L, F08) 1.7 DI 16V 08-2000 - 09-2006 48 65 Y 17 DTL Sikma zadni cast
VAUXHALL CORSA Mk III (C) (W5L, F08) 1.7 DTI 16V 08-2000 - 09-2006 55 75 Y 17 DT Sikma zadni cast
VAUXHALL CORSAVAN Mk III (C) 1.7 DI 16V 09-2000 - 06-2006 48 65 Y 17 DTL karoserie
VAUXHALL CORSAVAN Mk III (C) 1.7 DTI 16V 09-2000 - 06-2006 55 75 Y 17 DT karoserie
- Reklama
Re: EGR ventil
Díky denny. Kupoval jsem to zde na fóru jako z Astry G (v podstatě stejné auto jako mám já, jen novější), tak nevím teda. Doufám, že bude prodejce komunikovat a podá vysvětlení
Opel Astra G Caravan 1.7DTi 16V 55kW
Re: EGR ventil
Ahoj všem, můžu takhle otestovat vymontovaný EGR u 2.0 DI ? Asi to bude řvat. https://www.youtube.com/watch?v=C6-Lw0ZfzxY Můj EGR doléhá, pružina je silná a když ho montuju zpět, tak ho musím cca 3-4 mm dotlačit. Zkontoluju tu hadičku podtlakovou co vede z EGRU do takové maké jakoby nádobky černé (jsou dvě vedle sebe propojené a do každé vede konektor) Co to je ty nádobky a jak ověřím jejich funkci ? Auto jelo ok, pak při otáčkách cca nad 3000 se rozsvítila kontrolka emisí, ale po zastavení a vypnutí motoru to zas šlo až do dalšího např. předjíždění. Kontrolka se rozsvítila ale výkon neklesl. Pak jedno ráno jsem nastartoval a motor po 10 s zhasl a už jsem nenastartoval. Ze servisu jsem auto dostal pojízdné, ale v nouzovém režimu, kdy jede ale nemá výkon. Bylo mi řečeno, že měnili nějaké hadice. (možná ty podtlakové, nevím) Demotivoval jsem servis informací, že jsem zrovna bez peněz. Zkoušel jsem vyblikat kod pomocí pedálů, ale až ted mě došlo, že tu kontrolku autíčka s klíčem jsem nikdy neviděl. Zkontroluji žárovku. Diag. zásuvku mám bohužel bez jednoho pinu k propojení tím drátem. Napadá někoho něco, dík. Shrnutí: zkontroluji ty hadičky, zkusím pedály vyblikat a zkusím ten ventil dle toho vida a napíšu sem.
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: EGR ventil
Tak co ti bliká za kontrolku? Jednou píšeš o blikající kontrolce emisí, teď zase o kontrolce imobilizeru (auto s klíčkem). Pokud nemáš funkční immo, tak motor po nastartování zhasne. Zkontroluj, že máš v klíčku čip (případně zkus nastartovat s druhým klíčem), a jestli se někdo nehrabal v kabeláži kolem spínačky.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: EGR ventil
Puma 163: Vyloženě vaříš z vody . Řešíš EGR, přitom nevíš, jestli je špatný, jestli je špatný ventil ( solenoid) co ho řídí, to je ten černý váleček, na nějž se ptáš. Anebo je špatné úpně něco jiného. To chce diagnostiku a vyčíst aspoň registr závad.
Zkontrolovat podtlaky můžeš, tím nic nezkazíš.
Že ti auto po nastartování chcíplo, to má jinou příčinu, ne EGR.
Takže to shrneme, diagnostika a pak řešit. Anebo se s tím zastav, změřím ti podtlaky, otestuju, natočím EKG a bude jasno za chvíli.
Zkontrolovat podtlaky můžeš, tím nic nezkazíš.
Že ti auto po nastartování chcíplo, to má jinou příčinu, ne EGR.
Takže to shrneme, diagnostika a pak řešit. Anebo se s tím zastav, změřím ti podtlaky, otestuju, natočím EKG a bude jasno za chvíli.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: EGR ventil
Díky všem. Zdá se, že jsem to vyřešil. Onen servisman zapoměl zapojit kabel co je hned vedle EGR ventilu vpravo při pohledu zepředu. Já ho včera viděl, ale byla tma a neviděl jsem zásuvku zašitou pod tou plastovou lištou a myslel jsem si, že to tak má být, nebo že je to tam navíc. Teď jsem to tam zastrčil a kontrolka emisí nesvítí a auto jede ok. Asi to bude chtít změnu servisu.
Tu kontrolku autíčka s klíčem jsem myslel tu jak se s ní dají vyblikat závady. Že bych si je vyblikal pomocí plynu a brzdy. Na videích lidem při zapnutí klíčku chvilku svítí a pak zhasne. Mě nesvítí vůbec. Nikdy. A tak jsem si myslel, že je to žárovoku. Rozebral jsem přístrojovku téměř na elementy a skončil jsem na zjištění, že tam jsou nějaké diody v takových chlívečkách, ale do toho jsem nešel, to bych musel ručičky dolů stupnice a to nevím jak a tak ani nevím jestli tam ta dioda je, nebo jak to má nebo nemá svítit. Ale můj primární problém vyřešil ten kabel. Imobilizérem to není. Díky všem.
Tu kontrolku autíčka s klíčem jsem myslel tu jak se s ní dají vyblikat závady. Že bych si je vyblikal pomocí plynu a brzdy. Na videích lidem při zapnutí klíčku chvilku svítí a pak zhasne. Mě nesvítí vůbec. Nikdy. A tak jsem si myslel, že je to žárovoku. Rozebral jsem přístrojovku téměř na elementy a skončil jsem na zjištění, že tam jsou nějaké diody v takových chlívečkách, ale do toho jsem nešel, to bych musel ručičky dolů stupnice a to nevím jak a tak ani nevím jestli tam ta dioda je, nebo jak to má nebo nemá svítit. Ale můj primární problém vyřešil ten kabel. Imobilizérem to není. Díky všem.
Re: EGR ventil
V předchozím jsem tě opomněl varovat, že rozdělávat přístrojovku je zbytečné, jsou tam LED diody.
Jen tak mimochodem, jsi si jistý, že tam máš onu kontrolku? Já myslím, že auto s klíčkem nemáš.
Jen tak mimochodem, jsi si jistý, že tam máš onu kontrolku? Já myslím, že auto s klíčkem nemáš.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: EGR ventil
NJN, pozdě bycha honit. To jsem tedy nevěděl, že jsou auta i bez té kontrolky s tím klíčem. Horší je, že jsem přístrojovku složil a nejde mi displej ::))) Tak to pak zkusím ještě přerozebrat a budu doufat, že to bude jen v tom konektoru. nejvíc mě s...e , že jsem neřešil napřed ten kabel nezapojenej, tím bych si ušetřil tu přístrojovku, včetně nervů při jejím dávání zpět do palubovky. Jenže jsem doufal, že tam spravím žárovku a vyblikám si ty kody.
Re: EGR ventil
Ahoj, na mý Astře 1.7 CDTi se mi taky začala rozsvěcet kontrolka motoru a auto padá do nouzáku. Diagnostika řiká p0400 - EGR malfunction. Zkusil jsem to nejprv smazat, ale po cca 20 km to tam spadlo znova. Vůbec se mi už nechce do toho auta moc investovat, má nalítáno přes 300 tkm a je celkově dost vymlácený díky nešetrnýmu provozu předchozích majitelů, a tak se snažim najít rozumný řešení, jak to ještě udržet v provozu. Všimnul jsem si, že tu v Praze někdo nechal EGR zaslepit a přehrát Sw do ECU tak, že to makalo - to by asi nemuselo bejt tolik drahý jako novej EGR ventil, ale je to v situaci, kdy ventil už má dost, rozumné? Samozřejmě po pročtení vlákna chápu, že na vině může bejt celá řada věcí (váha vzduchu atp.) ale asi neni žádný návod, jak to poznat, co...
Jak byste mi prosím doporučili postupovat? Díky...
Jak byste mi prosím doporučili postupovat? Díky...
Re: EGR ventil
Pomohlo to drobátko vyčistit, bylo to malinko zanešený
Re: EGR ventil
ahojte...mozno to bude uz po 100x blba otazka ale zacalo mi auto z nicoho nic pocas jazdy hadzat do nudzoveho rezimu a auto nema tah...diagnostika mi dava p0400-(5)critical system malfunction(refer to checking procedure:trouble code description)- not present.
moze to byt czba toho EGR?je to moj prvy diesel zafira 2.0 dti.motor Y 20 DTH...
kde najdem ten EGR aby som ho mohol vycistit?
a ako dlho sa s tym da jazdit?hedze momentalne na min 6 tyzdnou na to nebudem mat cas...
diky za rady...
moze to byt czba toho EGR?je to moj prvy diesel zafira 2.0 dti.motor Y 20 DTH...
kde najdem ten EGR aby som ho mohol vycistit?
a ako dlho sa s tym da jazdit?hedze momentalne na min 6 tyzdnou na to nebudem mat cas...
diky za rady...
bolo :HYUNDAI SANTA SE 2,7V6 LPG...
aktualne: OPEL ZAFIRA 2,0 dti rv 2001 Y20DTH...
aktualne: OPEL ZAFIRA 2,0 dti rv 2001 Y20DTH...
Re: EGR ventil
masakrPoborak píše:Pomohlo to drobátko vyčistit, bylo to malinko zanešený
Re: EGR ventil
priznam sa nečital som cele vlakno ale tato finta by nepomohla pri diesloch? http://www.opelastra.cz/technika/egr.htm
Re: EGR ventil
Ne. Pouhé zaslepení splodinového kanálu nestačí. nefunkční EGR spolehlivě pozná Váha vzduchu a následuje nouzový režim motoru.
Poud zaslepit, tak s použitím emulátoru:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=36&t=28812
Poud zaslepit, tak s použitím emulátoru:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=36&t=28812
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: EGR ventil
Hele, je to tak jak píše Alzafir.
Pokud máš Egr napojen na elektroniku, obejít to nejde, možná nějakým modulem elektro, taky už jsem to četl, ale sám jsem se rozhodl pro nový EGR. Teď už je i levnější, kupoval jsem ho za 8300kč a už funguje 2roky a to jsem to potrubí neměl rozhodně tak zasrané jako na té fotce.
Dá se koupit kolem 7tis Kč a rozhodně to za to stojí, klid na další roky.
Opravdu vyčištění je jen na chvilku.
Pokud máš Egr napojen na elektroniku, obejít to nejde, možná nějakým modulem elektro, taky už jsem to četl, ale sám jsem se rozhodl pro nový EGR. Teď už je i levnější, kupoval jsem ho za 8300kč a už funguje 2roky a to jsem to potrubí neměl rozhodně tak zasrané jako na té fotce.
Dá se koupit kolem 7tis Kč a rozhodně to za to stojí, klid na další roky.
Opravdu vyčištění je jen na chvilku.