Výměna elektronického čerpadla za mechanické
Re: Výměna elektronického čerpadla za mechanické
rovnou bych se rád zeptal od kud ste a jestli by ste to čerpadlo atd. vyměnil i na mí astře :)za práci kolik by ste si řekl atd. já sem totiž z aše a na vzdálenost aby se to vyplatilo pokud ste z brna nebo tak nějak tak se to nevyplatí to dotáhnout na plataku. Zkrátka pokud by ste byl ochotnej mi z tím pomoc děkuji za odpověd jenom přeci máte 4 přeztavby za sebou tak z tím máte nějaký zkušenosti
- Reklama
Re: Výměna elektronického čerpadla za mechanické
zdravím, tak se ptej co potřebuješ vědět
Re: Výměna elektronického čerpadla za mechanické
Ahoj tak semm se do toho pustil vymenil sem cerpadlo kolo mezikus proste vsechno sem zapojil,,ale nechce nastartovat ...zhaveni mi jde do noj jen 7voltu tak sem napojil externe z baterky zhaveni a po dlouhym toceni chytne a hnedka chcipne nema na to vliv ani kdyz drzim plnej plyn ani sitic proste furt jen chytne a chcipne a kdyz to udela tak jde z vejfuku nespalena nafta proste dlouho kori z vejfuku hustej kour.......vec druha v manuale je ze mam nastavit rozvody na klice na drazku to mam ale vacku nemuzu dat dle manualu na prvnim valci u vyfukovyho ventilu kolmo nahoru ale je pootecana spise rovnobezne z autem smerujici dopredu auta ..ale nekdo uz predemnou to delal a udelal zarez na vackovym kole a to mi licuje...nez sem sundal origo cerpadlo tak sem to nastavil podle rysek a klika a cerpadlo mi licovalo ale vacka byla jak sem uvedl vise...proste to podle manualu nelze nastavit.......motorem otacim v pohode kompresi ma tak nevim jestli keca chytra knizka ...........prosim o radu ...diky.......
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna elektronického čerpadla za mechanické
Motor musíš nastavit dle nastavovacích prvků\ty asi nemáš \.
Klika na značku na setrváku,čerpadlo na čárku,vačku dotykovým budíkem na druhém palci vačky načasovat 0,52-0,55mm, a to 10mm od středu vačky-je na to forichtung.
Klika na značku na setrváku,čerpadlo na čárku,vačku dotykovým budíkem na druhém palci vačky načasovat 0,52-0,55mm, a to 10mm od středu vačky-je na to forichtung.
Re: Výměna elektronického čerpadla za mechanické
kliku mam nastavenou tak ze sem sundal kolo na pomocne pohony a tam je drazka na kole co drzi rozvodak to licuje cerpadlo mam na rysce a vacku sem dal jak byla je tam zarez ,,ale podle manualu ma vacka na 1 valci vyfukoveho ventilu smerovat kolmo nahoru a to mi nesedi je otocena dopredu ke svetlum když bych ji chtel dat kolmo nahoru musim ji otocit o 9 zubu..zkoušel sem sundal sem rozvodak sjel sem z pistama do mezi polohy a nastavil vacku jak mi udava manual ale kliku ktomu nemuzu nastelovat ,,,,vyfotim to a poslu....zatim diky....
Re: Výměna elektronického čerpadla za mechanické
......................DENNY...............Dííííííííky moooooooccc........
tak sem se vysral nna rysky a udelal to jak si mi napsal a caploto supppppeeeeerrrrr....motor bezii....diky moc..ja vychazel z jinnych hodnot diky....
tak sem se vysral nna rysky a udelal to jak si mi napsal a caploto supppppeeeeerrrrr....motor bezii....diky moc..ja vychazel z jinnych hodnot diky....
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna elektronického čerpadla za mechanické
No super!!!
Jen to budeš mít asi plus minus autobus.Chtělo by to přesně,protože ve vyšších otáčkách se ti může motor potkat.
Oba palce vačky prvního válce mají směřovat nahoru \komprese\,čvrtý válec má oba dolu\střih\.
Pak se tím forichtungem načasuje vačka na předepsaný rozměr a utahneš rozvodové kolo.
Takto jsou nastavovány všechy Opel diesel 1,6 a 1,7 .Dělám to tak již 25let.
Já mám sice prvky origo Kent Moore od GM,ale tohle je skoro to samé\jen je to i na Isuzu\
http://www.ahprofi.cz/autotechnika/caso ... zu-1-7.htm
Jen to budeš mít asi plus minus autobus.Chtělo by to přesně,protože ve vyšších otáčkách se ti může motor potkat.
Oba palce vačky prvního válce mají směřovat nahoru \komprese\,čvrtý válec má oba dolu\střih\.
Pak se tím forichtungem načasuje vačka na předepsaný rozměr a utahneš rozvodové kolo.
Takto jsou nastavovány všechy Opel diesel 1,6 a 1,7 .Dělám to tak již 25let.
Já mám sice prvky origo Kent Moore od GM,ale tohle je skoro to samé\jen je to i na Isuzu\
http://www.ahprofi.cz/autotechnika/caso ... zu-1-7.htm
Re: Výměna elektronického čerpadla za mechanické
ok zatim diky udelam to tak.....dik....
Re: Výměna elektronického čerpadla za mechanické
vsechno vymeneno autobezi ale mam problem s uchycenim plynoveho pedalu je tam uplne jina priruba original je na 3 šrouby a to mechanicke je na dva a ma jinou roztec poadi nekdo...diky...r
Re: Výměna elektronického čerpadla za mechanické
Zdravim potreboval bych poradit delal sem prestavbu elektronickeho čerpadla na mechanické astra G 1,7td 50kw (x17dtl) motor běží jak má ale finální část pedál mám lanko i pedál ale jak se tam uchytí elektronický pedál je na podstavci na 3 šroubech když to ten mechanickej pedál je bez podstavce a pouze na 2 šrouby děkuji za radu a i předem děkuji za odpověd
Re: Výměna elektronického čerpadla za mechanické
tak nemáš pedál z Astry G
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna elektronického čerpadla za mechanické
Máš asi pedál z Astry F a ten musíš nahradit pedálem z Géčka,např ze staršího X16XEL-lankové ovládání klapky.
origo číslo je 8 48 206 ident AG.
origo číslo je 8 48 206 ident AG.
Re: Výměna elektronického čerpadla za mechanické
jo asi z F ponevac to čerpadlo z pedalem sme vyzvedavali v praze ale z G z benzinu nemuzem sehnat ty G nikdo neboura ale nejak by se to dalo vymyslet ne? jinacc diky za informaci
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna elektronického čerpadla za mechanické
Tak to nějak vymysli a pak sem dej návod.
Re: Výměna elektronického čerpadla za mechanické
ok az se to povede tak urcite dam návod