Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Jestli jsi připojil EGR na batrii a jen plus , minus, tak akorát zjistíš, jestli vyjede, zajede, pístek. V EGRu je ale i snímač polohy pístku, to je ona chyba. Při běhu motoru EGR nechodí od dorazu k dorazu, je to proporcionální řízení. Proto musí být snímání, kde se pístek nachází.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
- Reklama
- riddick1974
- Příspěvky: 172
- Registrován: 23 říj 2012, 20:18
- Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem,Svitavy
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Ok.tak že další díl na výměnu,no to budu mít pomalu novej motor co tam měním dílůAlzafir píše:Jestli jsi připojil EGR na batrii a jen plus , minus, tak akorát zjistíš, jestli vyjede, zajede, pístek. V EGRu je ale i snímač polohy pístku, to je ona chyba. Při běhu motoru EGR nechodí od dorazu k dorazu, je to proporcionální řízení. Proto musí být snímání, kde se pístek nachází.
Opel Zafira B 1.9cdti r.v.2007
Fabia 1.4 16v r.v.2001
Diagnostika:
OP COM
SCANMYOPEL bluethoot android
VAG
Fabia 1.4 16v r.v.2001
Diagnostika:
OP COM
SCANMYOPEL bluethoot android
VAG
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
ZA-Y22DTR Sekcia airbag,00088. Auto bolo po nehode vystrelené predne airbagy, vymenené za druhe + vymenená jednotka toho istého typu a označenia + nezapojené hlavové bočné airbagy, ale tie budem riešiť vhodným odporom. Kuwa kde je to vlakno z chybovymi hláškami, Tis 2000 je trochu pribrzdený a niečo v ňom nájsť je fakt na prašky! ps: Kontrolka airbagu mi stále sviti!
Naposledy upravil(a) jerry mouse dne 11 lis 2013, 14:43, celkem upraveno 3 x.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Ach jo, nic jsi nepochopil
Naprosto marně jsem ti něco vysvětloval.
Na TIS ne nenavážej, je to zatraceně dobrý program, jestli se nejsi během 5 kliků dobrat výsledku, tak hledej chybu u sebe.
Auto máš totálně rozdrbané, než to dáš vše dohromady, bude to ještě něco úsilí stát.
Vysypal jsi tady snad všechny chyby, na všechny části , co v tvém autě souvisí s airbagem, resp jednotlivými snímači a aktivními prvky.
Diagnostiku máš, TIS máš, a zase jsme u toho, že to je k ničemu ( v tom nejsi sám), ale abys napsal podkód nebo výklad chyby.....samotné číslo má obvykle minimálně 2 výklady .
Z toho co jsi poslal, je to o ničem. Vše máš špatně.
Zkoušel jsi na jednotce to, na čem jsme se domluvili? Jestli je schopna rozpoznat oba stavy, to jest zkrat a rozpojeno? Na jednotlivých vstupech?
Zjevně ne, ale je to jistě tím, že jsi naštvaný( aspoň se mi to tak jeví z toho příspěvku), takže se parkrát nadechni a znovu na hurá jednotku a měřiti a měřit.
Naprosto marně jsem ti něco vysvětloval.
Na TIS ne nenavážej, je to zatraceně dobrý program, jestli se nejsi během 5 kliků dobrat výsledku, tak hledej chybu u sebe.
Auto máš totálně rozdrbané, než to dáš vše dohromady, bude to ještě něco úsilí stát.
Vysypal jsi tady snad všechny chyby, na všechny části , co v tvém autě souvisí s airbagem, resp jednotlivými snímači a aktivními prvky.
Diagnostiku máš, TIS máš, a zase jsme u toho, že to je k ničemu ( v tom nejsi sám), ale abys napsal podkód nebo výklad chyby.....samotné číslo má obvykle minimálně 2 výklady .
Z toho co jsi poslal, je to o ničem. Vše máš špatně.
Zkoušel jsi na jednotce to, na čem jsme se domluvili? Jestli je schopna rozpoznat oba stavy, to jest zkrat a rozpojeno? Na jednotlivých vstupech?
Zjevně ne, ale je to jistě tím, že jsi naštvaný( aspoň se mi to tak jeví z toho příspěvku), takže se parkrát nadechni a znovu na hurá jednotku a měřiti a měřit.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Nie som naštvaný tak ako si myslíš, ale neviem či to je zakrpátelím (EMACHINES)notebokom ale, potvrdenie každeho kliku na TIS-se trvá nekonečne dlho a zvlášť ked ani nemám potuchy kde to v TIS-e mám hľadať, proste neviem sa v ňom orientovať tak ako by som chcel. Poznám akorát el. schemi nakoľko som ich už riešil + návody a postupy pri oprave agregatu, ale hľadanie problému podľa kodu tak to fakt nemám šajnu! Preto je aj taka to reakcia, maximalne ked sa hnevam tak sam na seba, navyše auto momentálne mám v pohotovosti takže som si moc nemohol dovoliť rozobrať stredový panel a ešte je veľa iných dôvodov prečo sa mi to nedá práve vtedy ked by som aj mohol, a taktiež to robím pred činžiakom kde ne na mňa stále čumí 72 rodín zvlašt ked sú tu aj podjebovači a to psychike veru nepomáha proste jednoducho smola Práve že jednotku som kupoval od poliaka a nemám abslolútnu istotu že je OK tak som len chcel mať istotu že to nebudem rozoberať úplné zbytočne. Predne tapaciry dávať dole v tejto zime rovná sa ich smrť, a dole veru že musia isť hlavne kvôli hrubým kábelom na stredobasové repro ktoré je vedene práve cez dverné rychlospojký, kto to pozná tak vie že je to celkom pakárna a obzvlašt ked musím ešte každu chvilu autom aj pracovne odbehovať, potom sa všetci na čele aj z mojou manželkou navážajú že do toho stále drbem a nikdy nič nefunguje, všetci naokolo majú nové auta tak nevedia a ani nikdy nepochopia čo je na tom prace! Hladanie chyb v el. systéme je niekedy na dlhe chvile, šak to vieme všetci dobré! Nechcel som tým to znevažovať tvoje usile vyčerpane k mojej pomoci, ale len som sa chcel uisťit či nie je náhodou pes úplne inde zakopaný. Tod vsjo! Podkody so asi nevidel ked som ich nenapísal, jednoducho som ich opisal z stiahnutej zložky do PC! EDIT: Da sa demontovať tunel panel bez demontaže pravej sedačky? Naposledy ked som ho zakladal tak to bolo dosť na prášky a nevyhol som sa ani poškodeniu niektorých dôležitých veci!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Tunel zcela jistě jde ven i bez demontáže sedadel. Dával jsem si zámek na řadičku, tunel venku, sedadla ne.
Chápu tě s montáží venku, ale na tom jsme stejně, já to taky dělám na ulici, k tomu mám bonus velké louže, projíždějící náklaďák se nevihne.... , kdo u mě byl, ví
Ty posměšky okolí znám taky velmi dobře.
Co se chyb týče, buď musíš napsat znění chyby ( to je nejlepší, a nejlíp v angličtině, tam není pochyb o překladu narozdíl od češtiny v některých op comech) nebo podkód. Když to zobecním, např P0400 má min 9 možných příčin.
Chápu tě s montáží venku, ale na tom jsme stejně, já to taky dělám na ulici, k tomu mám bonus velké louže, projíždějící náklaďák se nevihne.... , kdo u mě byl, ví
Ty posměšky okolí znám taky velmi dobře.
Co se chyb týče, buď musíš napsat znění chyby ( to je nejlepší, a nejlíp v angličtině, tam není pochyb o překladu narozdíl od češtiny v některých op comech) nebo podkód. Když to zobecním, např P0400 má min 9 možných příčin.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Cauvec
Mám v Astruli chybu
A nefunguje ani ovladani radia na volantu.
Myslle jsem, že je to kroužkem, tak jsme ho seřídil, ale nepomohlo to.
Mám v Astruli chybu
Kód: Vybrat vše
00031 - Driver Airbag Squib Circuit High Resistance
Present
Myslle jsem, že je to kroužkem, tak jsme ho seřídil, ale nepomohlo to.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
cauko
P0400-(9) Exhaust Gas Recirculation Valve Stuck - Not present
obcas to pocukava ale len pri teplote motora cca 30 - 40 stupnov a udrziavani rychlosti
inac taha pekne aj pri tejto teplote
je v haji egr ventil ?
131000km najazdene rv2007 z filtrom dpf
motor 1,3 cdti vdaka
Lubo
P0400-(9) Exhaust Gas Recirculation Valve Stuck - Not present
obcas to pocukava ale len pri teplote motora cca 30 - 40 stupnov a udrziavani rychlosti
inac taha pekne aj pri tejto teplote
je v haji egr ventil ?
131000km najazdene rv2007 z filtrom dpf
motor 1,3 cdti vdaka
Lubo
Naposledy upravil(a) lubomlp dne 11 kvě 2014, 19:35, celkem upraveno 2 x.
meriva 1,3cdti
P1590
Zdravím,
mám 14 dní zafiru 2,2 DTi r.2004 a zatím jen problémy.
Po cestě z bazaru auto přestalo dvakrát táhnout (asi nouzový režim), vůbec jsem se nedostal přes 3000 ot. a prakticky to nejelo, po krátké přestávce jelo zas normálně.
Při otáčkách kolem 2000 a 2500 zaznamenávám nenápadný krátký úbytek tahu.
Počítač ukázal chybu P1590 a zkrat na kostru. Chyba zkratu byla vymazána, ale P1590 je tam stále.
Chyba kostry se možná projevila včera, při startování auto zdechlo, byla zoxidovaná kostra hned u baterky.
Pak jsem zjistil, že mi stále běží ventilátor na chladiči, teplota málokdy vyleze na 80 st.
Jinak se projevily už asi jen dvě závady. Přestal jít centrál na dálku (i po výměně baterie v klíčku) a okénka se nestahují na jedno ťuknutí, ale musí se tlačítko držet.
Byla mi doporučena podrobnější (delší a asi i dražší diagnostika).
Máte někdo nějaké nápady nebo zkušenosti, co dál?
mám 14 dní zafiru 2,2 DTi r.2004 a zatím jen problémy.
Po cestě z bazaru auto přestalo dvakrát táhnout (asi nouzový režim), vůbec jsem se nedostal přes 3000 ot. a prakticky to nejelo, po krátké přestávce jelo zas normálně.
Při otáčkách kolem 2000 a 2500 zaznamenávám nenápadný krátký úbytek tahu.
Počítač ukázal chybu P1590 a zkrat na kostru. Chyba zkratu byla vymazána, ale P1590 je tam stále.
Chyba kostry se možná projevila včera, při startování auto zdechlo, byla zoxidovaná kostra hned u baterky.
Pak jsem zjistil, že mi stále běží ventilátor na chladiči, teplota málokdy vyleze na 80 st.
Jinak se projevily už asi jen dvě závady. Přestal jít centrál na dálku (i po výměně baterie v klíčku) a okénka se nestahují na jedno ťuknutí, ale musí se tlačítko držet.
Byla mi doporučena podrobnější (delší a asi i dražší diagnostika).
Máte někdo nějaké nápady nebo zkušenosti, co dál?
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
nazdar,
P1590 - Vacuum Solenoid Valve Circuit - neviem presne co ten solenoid ovlada, ale pravdepovobne virive klapky alebo tubro, EGR je myslim inak ovladane
bud je vadny samotny selenoid, alebo zle zastrceny konektor atd
s tym moze suvisiet aj vypadok tahu
ventilator moze bezat ked je nudzovy rezim... svieti ti nejaka kontrolka na pristrojovke?
central - strc kluc do zapalovania, otoc aby svietili kontrolky a stlacaj tlacidlo na kluci (otvorenie/zatvorenie) az kym ti necvakne central (zamkne/odmkne sa auto)
okna - otvor okno (staci cistocne) zatlac zatvaranie okna a drz a drz aj ked okno vyjde uplne hore este par sec... takto urob zo vsetkymi oknami - musis ich naucit kde je horna poloha - vzdy ked vyberies baterku
podrobna diagnostika neexistuje - stacia ti chybove kody, nic viac netreba - a hlavne clovek ktory to vie ovladat, ide to aj s opcom za par dolarov z ciny
P1590 - Vacuum Solenoid Valve Circuit - neviem presne co ten solenoid ovlada, ale pravdepovobne virive klapky alebo tubro, EGR je myslim inak ovladane
bud je vadny samotny selenoid, alebo zle zastrceny konektor atd
s tym moze suvisiet aj vypadok tahu
ventilator moze bezat ked je nudzovy rezim... svieti ti nejaka kontrolka na pristrojovke?
central - strc kluc do zapalovania, otoc aby svietili kontrolky a stlacaj tlacidlo na kluci (otvorenie/zatvorenie) az kym ti necvakne central (zamkne/odmkne sa auto)
okna - otvor okno (staci cistocne) zatlac zatvaranie okna a drz a drz aj ked okno vyjde uplne hore este par sec... takto urob zo vsetkymi oknami - musis ich naucit kde je horna poloha - vzdy ked vyberies baterku
podrobna diagnostika neexistuje - stacia ti chybove kody, nic viac netreba - a hlavne clovek ktory to vie ovladat, ide to aj s opcom za par dolarov z ciny
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Díky za rady,
nastavení oken a centrálu Ok. To potěšilo
Auto dávám na diagnostiku ke známému. Jen to chce nechat na celý den, aby mohl vychytat, co je konkrétně K.O.
Na protokolu je napsáno: P1590 - Elektromagnetický ventil podtlaku - vysoké napětí.
Houby tomu rozumím, přenechám to odborníkovi. Tohle už není felda
nastavení oken a centrálu Ok. To potěšilo
Auto dávám na diagnostiku ke známému. Jen to chce nechat na celý den, aby mohl vychytat, co je konkrétně K.O.
Na protokolu je napsáno: P1590 - Elektromagnetický ventil podtlaku - vysoké napětí.
Houby tomu rozumím, přenechám to odborníkovi. Tohle už není felda
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
to je to iste co som pisal ja, je mozne ze je kaput a preto to robi blbostiFrantišek píše:P1590 - Elektromagnetický ventil podtlaku - vysoké napětí
treba skusit vymenit za iny, alebo medzi sebou
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
To Matozippi: 2,2DTi, to je trochu jiné kafe než dvoulitr.
A pro Františka:
P1590 je chyba ventilu posílení podtlaku, tento ventil není s čím vyměnit, je tam jediný. Ale to by neměl být důsledek , že by auto jelo v nouzovém režimu.
Jestli jede auto v nouzovém režimu, pak svítí kontrolka auta s klíčkem.
A pokud svítí, pak musí být uložená chyba.
A fakt to chce diagnostiku a projít data. Ovšem cenově, kdo ví. A podle toho, kdo to udělá.
Zjevně s tím motorem zkušenost nemáš, je toho hodně , co je třeba projít.
Odkud jsi? Pokud dojedeš do Ostravy...
No a pak je ještě varianta, vrátit do bazaru
A pro Františka:
P1590 je chyba ventilu posílení podtlaku, tento ventil není s čím vyměnit, je tam jediný. Ale to by neměl být důsledek , že by auto jelo v nouzovém režimu.
Jestli jede auto v nouzovém režimu, pak svítí kontrolka auta s klíčkem.
A pokud svítí, pak musí být uložená chyba.
A fakt to chce diagnostiku a projít data. Ovšem cenově, kdo ví. A podle toho, kdo to udělá.
Zjevně s tím motorem zkušenost nemáš, je toho hodně , co je třeba projít.
Odkud jsi? Pokud dojedeš do Ostravy...
No a pak je ještě varianta, vrátit do bazaru
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Tak na displeji nic nesvítilo. Nouzový režim jen tipuju. Poprvé mi to udělalo do kopce v Praze na Barandov. Podřadil jsem až na 2 a musel jsem zastavit. Potom za Prahou na dálnici po rovině za 4 asi 90km/hod.
Jinak vždycky jsem hodně auta poslouchal. Když jedu konstantní rychlostí a vyrovnávám rychlost, tak v tom mrtvém bodě, kdy auto už nezabírá a ještě nebrzdí motorem nebo obráceně, je slyšet písknutí od hlubokého tónu nahoru a zpět. A když sešlápnu plyn, než jde auto úplně do tahu (kolem 2000 ot.) je slyšet zašumění od levého blatníku, jako bych projel louží. Ale podobné zvuky už znám z oktávky 1,9tdi, tak nevím.
Jsem od Klatov, tak to Ostravu nedám dík
Budu teď čekat, až bude mít ten můj známý čas. Zatím bude v mých silách tak čumět do motoru na hadice, jestli někde něco neuchází.
Jinak vždycky jsem hodně auta poslouchal. Když jedu konstantní rychlostí a vyrovnávám rychlost, tak v tom mrtvém bodě, kdy auto už nezabírá a ještě nebrzdí motorem nebo obráceně, je slyšet písknutí od hlubokého tónu nahoru a zpět. A když sešlápnu plyn, než jde auto úplně do tahu (kolem 2000 ot.) je slyšet zašumění od levého blatníku, jako bych projel louží. Ale podobné zvuky už znám z oktávky 1,9tdi, tak nevím.
Jsem od Klatov, tak to Ostravu nedám dík
Budu teď čekat, až bude mít ten můj známý čas. Zatím bude v mých silách tak čumět do motoru na hadice, jestli někde něco neuchází.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
U tohoto motoru je nouzový režim signalizován, auto s klíčem.
Zkontroluj podtlaky, jestli něco není nezapojené. Taková nejrychlejší, ale v tvém případě i nejúčinější kontrola, najdi si táhlo regulace turba, vede z podtlakové baňky, nech někoho nastartovat, táhlo musí během chvilky zajet do baňky. Na volnoběhu nesmí pocukávat.
Zkontroluj podtlaky, jestli něco není nezapojené. Taková nejrychlejší, ale v tvém případě i nejúčinější kontrola, najdi si táhlo regulace turba, vede z podtlakové baňky, nech někoho nastartovat, táhlo musí během chvilky zajet do baňky. Na volnoběhu nesmí pocukávat.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor