Dusení motoru za studena a kolísání otáček,prosím poraďte

B.Rhymes
Příspěvky: 10
Registrován: 16 říj 2012, 14:42
Bydliště: Benešov u Prahy

Dusení motoru za studena a kolísání otáček,prosím poraďte

Příspěvek od B.Rhymes » 16 říj 2012, 15:06

Zdavím Vás všecky předem.K mému problému.Cca před měsícem jsem si koupil Astřičku na LPG,LPG hlavně prodo že ty ceny benálu jsou dneska fakt dost a LPG dneska vyjde nejlíp.Teď hlavně k problému,když jsem jí koupil,tak jela v pohodě,ale druhý den ráno ejhle,chytla jak má,ale po sešlápnutí plyn.pedálu se pěkně začala dusit.Když chvíli počkám až se motor zahřeje,tak se tolik nedusí,ale musí se hodně pracovat se spojkou.Když už se dá auto do pohybu tak kolísají otáčky.Klesnou z 900 na 800 a motor si sám přidá na 1000 otáček a pak zase spadnou otáčky na 900.Opakuje se to v pravidelných časech cca po 5-ti vteřinách.A hlavně když se mi tedy podaří někam vyjet a zastavím na křižovatce s vyřazením rychlosti na neutrál,tak otáčky klesnou až na 500 a někdy auto i chcípne,což je v provozu dost opruz.Vyměnil jsem:Zapalovací lištu,svíčky Brisk na LPG,čidlo teploty vody,vduchový filtr.Vyčistil jsem:Klapku,EGR ventil.EGR jsem po vyčištění ještě zkusil zaslepit,ale efekt žádnej.Zkoušel jsem ho odpojit a motor chcípnul,přitom tady všichni píšou že po odpojení jelo auto líp?Zkoušel jsem jinou váhu vzduchu a taky nic.Svíčky jsou krásně zabarvené a stejně.Chyby vymazány a pořád nic.Jinak před výměnou svíček a lišty byly chyby P0302,P0300,P0301,P0303,P0304 a rozsvícená kontrolka emisí.Po výměně P0304.A ještě něco k problému,dělá to na plyn i na benál.Mám Astru G,r.v.2004,motor 16XEP.Prosím tedy o radu a případný kontakt na někoho kdo by mi to pomohl vyřešit.Jsem od Benešova u Prahy.Díky za rady.Tom

Reklama
 

B.Rhymes
Příspěvky: 10
Registrován: 16 říj 2012, 14:42
Bydliště: Benešov u Prahy

Re: Dusení motoru za studena a kolísání otáček,prosím poraďt

Příspěvek od B.Rhymes » 16 říj 2012, 19:35

Nikdo nic :cry:

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Dusení motoru za studena a kolísání otáček,prosím poraďt

Příspěvek od Jirka D. » 17 říj 2012, 09:19

Měli jsme firemní auto na plyn ale Vectru, byl špatný poměr LPG a motor to nesnesl - pak servis.

Když to zlobilo méně:
- Nevím jak to je ted řešeno, ale LPG zužil sani nástavcem v původním saní i VC
- pak nám to dělalo na LPG a tam byla prasklá pojistka (je někde u ŘJ lpg)
- A KDYŽ TO BLBLO I NA BENZÍN POMOHLO ČISTIT s STP VSTŘIKY JEZDIT JEN NA BENZÍN 2 NÁDRŽE a - vyčistit palivový filtr a vzduchový. Ale to byla spíš náhoda.

Musíš napsat co tam máš za typ ŘJ LGP a výrobce. (kdo to montoval je to ve velkém TP)
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

B.Rhymes
Příspěvky: 10
Registrován: 16 říj 2012, 14:42
Bydliště: Benešov u Prahy

Re: Dusení motoru za studena a kolísání otáček,prosím poraďt

Příspěvek od B.Rhymes » 17 říj 2012, 14:53

Mám sekvenční vstřikování montované v Itálii,Landi Renzo,řídící jednotka OMEGAS/GI

B.Rhymes
Příspěvky: 10
Registrován: 16 říj 2012, 14:42
Bydliště: Benešov u Prahy

Re: Dusení motoru za studena a kolísání otáček,prosím poraďt

Příspěvek od B.Rhymes » 17 říj 2012, 18:59

Tak jsme dnes změřili tlaky na válcích a jsou + - 14.Takže ventily a kroužky můžu vyloučit.Jo a ještě dodám že při přidání a dusení motoru to střílí občas do výfuku a auto se nějak "mele" :(

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Dusení motoru za studena a kolísání otáček,prosím poraďt

Příspěvek od Jirka D. » 18 říj 2012, 11:11

Vypadá to na svíčky, ale měnil jsi je jak jsem četl.
- co rozvody řemen nepřeskočil.


střílení je vždy lištou a svíčkama, špatně spaluje
- jaká lišta? (může být jinej typ)
- zkusit jiné svíčky

jak se motor klepe budou to rozvody a nějaké špatné (přidřené) ventily (si myslím)
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

B.Rhymes
Příspěvky: 10
Registrován: 16 říj 2012, 14:42
Bydliště: Benešov u Prahy

Re: Dusení motoru za studena a kolísání otáček,prosím poraďt

Příspěvek od B.Rhymes » 18 říj 2012, 15:46

Ventily si myslím že jsou v pořádku,tlaky jsou stejné,dneska jsem si psal s technikem od Autogas Coubal,co taky servisují Landirenzo a závada bude asi v nějakém nastavení řj LPG.Že se nějak hádá benzín s LPG a seřízení vstřiků,případné vyčištění,nebo horší varianta výměna.Ještě jsem dneska vyřadil LPG uplně,vyndáním pojistky a auto se začalo chovat líp když jede jen na benzín s vyřazenou řj LPG.Otáčky nepadají na 500,jenom lehce kolísají,ale zkoušel jsem to jen na kousek cesty z práce.Takže jak to vypadá,zakopanej pes bude přeci jen v LPG a jeho nastavení a vstřikách.Svíčky zkusím přes víkend obyčejné,né plynové.Ještě hlavně uvidím ráno co to udělá u studeného motoru přez noc.

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Dusení motoru za studena a kolísání otáček,prosím poraďt

Příspěvek od Jirka D. » 19 říj 2012, 08:42

Jo italové to je mazec.
- musíž dávat spešl emulzi (zelenou) do oleje ohledně plynu, aby se vše promazalo,
- adetivum do benzinu
- lepší svíčky

to je dle předpisu italu na LPG. Sestřena toto v italii dělá.

u VC nám dělali repas ŘJ LPG - hadale se s ŘJ VC. To ti neporadím my jsme to raději odstranily bylo to montované v roce 2005 a to byl šmejd.

Poradím ti jen to, zajed kdo to montoval (zápis ve VTP) at ti skontroluje nastavení LPG ŘJ, měl bys cca každé 2 -4 roky chodit na esřizení LPG A ŘJ LPG.

NEJLÉPE LPG FUNGUJE S 1,8i
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

B.Rhymes
Příspěvky: 10
Registrován: 16 říj 2012, 14:42
Bydliště: Benešov u Prahy

Re: Dusení motoru za studena a kolísání otáček,prosím poraďt

Příspěvek od B.Rhymes » 19 říj 2012, 14:32

Ještě jsem četl,že je do Astry doporučováno výrobcem přimazávání ventilů (Flashlube) aby se nepřidírali.Volal jsem si s tím technikem dneska a mám najezdit bez plynu jen na benál cca 50km,ať si jednotka (asi auta)načte nové hodnoty a pak se mám po ujetí km,obědnat na seřízení řj LPG a vstřiků.Jinak Lpg je montováno v Italii,tam nepojedu :D .Auto je dovezeno odtamtud.Budu to řešit v Autogas Voubal,vypadá to že tomu tam dost rozumějí a jsou jedni z mála co Landirenzo dělaj.

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Dusení motoru za studena a kolísání otáček,prosím poraďt

Příspěvek od Jirka D. » 22 říj 2012, 13:09

Tak držím palce, at to dobře dopadne. Pak napiš jak jsi dopadl...
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

B.Rhymes
Příspěvky: 10
Registrován: 16 říj 2012, 14:42
Bydliště: Benešov u Prahy

Re: Dusení motoru za studena a kolísání otáček,prosím poraďt

Příspěvek od B.Rhymes » 22 říj 2012, 15:34

Jo jo,díky,snad se dohrabu k nějakýmu řešení.Dám pak vědět jak to dopadlo.

B.Rhymes
Příspěvky: 10
Registrován: 16 říj 2012, 14:42
Bydliště: Benešov u Prahy

Re: Dusení motoru za studena a kolísání otáček,prosím poraďt

Příspěvek od B.Rhymes » 02 lis 2012, 20:00

Tak jsem tady znova,vyřadil jsem z provozu LPG a dělá mi to i na benál,ještě ke všemu jsem vyhodil peníze za MAP senzor a palivový filtr a pořád stejné,auto nejede jak má,nemá tah,kolísají otáčky a při studeným motoru pořád špatně skáče.Nevíte opravdu co s tím :( Už jsem z toho na nervy.Hledám někoho kdo si s tím bude vědět rady a pořádně to proklepne,např.Live data apod.??????

Uživatelský avatar
Defender
Příspěvky: 5792
Registrován: 31 srp 2006, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dusení motoru za studena a kolísání otáček,prosím poraďt

Příspěvek od Defender » 02 lis 2012, 20:58

Nečetl jsem to celý AlE byl jsi u někoho znalýho na digu (důležitý je abys uvedl odkud jsi v podpisu) ? Já měl (zatím mám) něco podobnýho a zjistilo se že lambda je po smrti :(
Je to jen postřeh, kdyžtak sorry za OT :)
Mobil : 602318645

B.Rhymes
Příspěvky: 10
Registrován: 16 říj 2012, 14:42
Bydliště: Benešov u Prahy

Re: Dusení motoru za studena a kolísání otáček,prosím poraďt

Příspěvek od B.Rhymes » 02 lis 2012, 21:23

Díky za otázku,měl jsem to u známího na diagnostice ale vyčetl mi jen chyby-viz.víše.Pak jsem to dal jednomu co dělá elektroniku a diagnostiku,co je na to prý machr a ten mi taky nic nenašel,ale abych řek pravdu,tak nevím co s tím dělal,jestli projížděl Live data apod.Jsem od Benešova u Prahy.Jo a jak poznám špatnou Lambdu,může se stát,že diagnostika nic neukáže.Zdá se mi že jde z výfuku docela bílej kouř a je docela cítit,víc než u jinej aut.Voda ani olej se neztrácí.

maruz
Příspěvky: 55
Registrován: 24 lis 2008, 13:30

Re: Dusení motoru za studena a kolísání otáček,prosím poraďt

Příspěvek od maruz » 08 črc 2013, 22:52

Zdravím, možná mám podobný problém, jen v tomto vláknu chybí odpověď. Astra při startu na benzín kolísá, otáčky na 1400-500-1400-500 atd, při sešlápnutí se otáčky vytočí, při spouštění spojky otáčky klesají až pod 500 a auto nejde rozjet,ani po rovině, buď zdechne, či sešlápnout spojku. (Na diagnostice pouze P340 - čidlo jsem měnil před půl rokem za neoriginální, ale do nedávna bez problémů auto jelo i stouto hláškou). Řešení je, že počkám, až se auto ohřeje, přepne na plyn, to pak jede normálně, i následně startuje na plyn (zahřáté auto) normálně. Zkoušel jsem během jízdy přepnout na benzín, otáčky klesnou (což dříve nedělalo), ale pak auto celkem jede normálně. Špatný tlak benzínu? Díky za pomoc. Opel astra G 2.0 16V (benzín)

Odpovědět