Suzuki Wagon R+ 1.3 ccm 56kw 16v

Témata společná pro diesel i benzín a všeobecný pokec kolem motorů
Odpovědět
Pan Inkognito
Příspěvky: 16
Registrován: 03 úno 2013, 17:27

Suzuki Wagon R+ 1.3 ccm 56kw 16v

Příspěvek od Pan Inkognito » 25 bře 2013, 17:22

Zdravím Vás a prosím o radu, ačkoli není tématem opel. Na autě suzuki wagon r+ 1.3ccm 56kw 16v se udělali rozvody. Auto normálně jelo, ohřál se motor a v cca 5tis. otáčkách motor zhasl. Rozvodový řemen přeskočil o zub, ačkoli byl napnutý. Zistilo se, že přišla menší kladka, tak se vyměnila a postavili se rozvody tak, jak byli označené před prvním úspěšným startem. Po přeskočení v 5ti tisících se samozřejmě sundala hlava a zkontrolovaly se ventily a jejich vůle. Kupodivu vše ok. Vačka i vahadla... Po druhém složení auto nechce chytit, nehází jiskru, někdy jí hodí ale jen první otáčku, pak nic. Diagnostika nenapsala žádnou chybu a jsem s rozumem v koncích...Zapřemýšlejte se mnou, opravdu už nevím, děkuji.
Můj sexuální život je jako moje Astra OPC. Nemám Astru OPC...

Reklama
 

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Suzuki Wagon R+ 1.3 ccm 56kw 16v

Příspěvek od spermin » 26 bře 2013, 11:22

nějaké čidlo, které je v kontaktu nebo má něco společného s měněnýni díly :cry:
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Pan Inkognito
Příspěvky: 16
Registrován: 03 úno 2013, 17:27

Re: Suzuki Wagon R+ 1.3 ccm 56kw 16v

Příspěvek od Pan Inkognito » 26 bře 2013, 14:32

Zatím mám podezření na čidlo na setrvačníku, jestli nepůjde jiskra ani vstřik, tak chybí signál z čidla na otáčky motoru. Pokud nejde jen jiskra, tak zapalovací cívky. Ty jsou ale dvě, pro 1 a 2 válec a pro 2 a 3, takže by měla alespoň ta druhá chodit.Nechodí...Hned jak se k autu dostanu, překontroluju to.
Můj sexuální život je jako moje Astra OPC. Nemám Astru OPC...

Pan Inkognito
Příspěvky: 16
Registrován: 03 úno 2013, 17:27

Re: Suzuki Wagon R+ 1.3 ccm 56kw 16v

Příspěvek od Pan Inkognito » 29 bře 2013, 20:34

Vyřešeno: Na řemenici rozvodového řemene na klice, je ozubené kolo, které snímá čidlo polohy klikového hřídele. chyběl tam jeden zub a údaje mezi čidlem kliky a čidlem vačky nesouhlasili. To způsobilo, že první otáčku šla jiskra a další už ne.
Můj sexuální život je jako moje Astra OPC. Nemám Astru OPC...

Odpovědět