Autobaterie
Re: Autobaterie
12Vma pred nastartovanim a je asi mesic nova Varta dynamic 74AH 750A,ocka na baterce jsou nove
spermine a kde bych to mel hledat
spermine a kde bych to mel hledat
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
- Reklama
Re: Autobaterie
ihned nabít, asi nebyla nabitá naplno, nabít va 12,6 V po odstátí.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: Autobaterie
a to bude stacit???protoze pred tim co sem mel baterku tak mit o ukazovalo taky chybu ale auto posledni dobou stalo u firmy a pak sem jel domu 20km a to nedobije moc tu baterku tak pres vikend dobiju a dam vedet
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Re: Autobaterie
nabít co to dá, po cca 3 hodinovém odstavení ma mít těch 12,6V
(pokud neměříš hustotu elektrolytu) jinak je slabá.
(pokud neměříš hustotu elektrolytu) jinak je slabá.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: Autobaterie
ok diky dobiju a dam vedet
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
- Luboš X17DTL
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 03 črc 2007, 20:51
- Bydliště: Slatina(NJ)
Re: Autobaterie
Není to náhodou tím, že si motor dožhavuje?mirda2908 píše:hosi cim muze byt spusobeno ze pri nastartovani a naslednem rozjezdu ukazuje palubak 12V a po minute ukaze normal 14.3V.Vcera sem si vsiml ze altik jakoby nedobijel tolik kolik ma.Servo vse fungovalo a tlmi mi to i svetla pak kdyz dosahne 14.V jede normalne.CO mam skontrolovat diky
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobaterie
Chlapi díky za rady ale jste mimo. čtěte co píšu.
Závada se objevuje sporadicky tak 1x za 3 měsíce.
naprosto náhodně nezávisle na počasí.
Baterie ztratí své napětí během okamžiku!
Normálně jezdím, přijedu, vypnu motor a stačí pár sekund počkat a chtít opět nastartovat a baterka je totál v háji a má jen 3V - přitom ještě před pár vteřinama měla 13,5V!!!!!
Dám druhou a auto startuje v pohodě.
Dám znovu tu původní a nic.
Původní nabiju dám do auta a opět cca 3měsíce vpohodě jezdím...
Závada s okamžitou ztrátou napětí baterie se objevila jak na původní baterii neznámého staří tak i na fungl nové baterce!!!
Jeden případ za všechny s tou novou baterkou:
Dal jsem fungl novou baterii dal jí na nabíječku a druhej den hodil do auta a jel do OV na Opel Sraz. Přijel jsem k bráchovi do Bohumína (cca 120km) vyhodil rodinku a chtěl po cca 1h jet a auto ani neblaflo - spadly rafičky, nešlo ani rádio - baterie 3-4V!! Nahodili jsme auto přes kabely, nechal jsem to 5min klapat vypl motor, po 10s zkusil nastartovat a auto blaflo jako by nic na baterce 13V!!!! A to byla funglovka!)
Altík dobíjí v pohodě 14,4V (měřeno včera) dig měřákem i přes OpCOM
Auto jezdí z 99% 4km drbky do práce a zpět - baterii jsem dobíjel naposledy před 1,5 měsícem tak že altík OK
Kabely a kostry 3x kontrolovány kontakty prostříkány kontaktolem a očištěny (rozebrány)
Nové kontakty na baterii - ( mínusový hl. kabel od baterie se strašně hřál proto uřezány a dány měděné oba)
Po vložení plně nabité baterie poklesne její napětí o 0,5V (z 13,5 na 13V a drží)
Všechny průchodky zkontrolovány OK
Startér je po repasu - sice jsem to dělal já ale nenašel jsem na něm žádné viditelné poškození - vyčištěný, nové uhlíky, kabely OK.
Fakt je to záhada...
PS: auto bylo položeno na levý bok - bývalý majitel se vyhýbal srně ale jednalo se pouze o plechařinu nic vážného - tedy přestříkané LZ dveře,blatník a nové urvané zrcátko. S el. se nic nedělalo.
Závada se objevuje sporadicky tak 1x za 3 měsíce.
naprosto náhodně nezávisle na počasí.
Baterie ztratí své napětí během okamžiku!
Normálně jezdím, přijedu, vypnu motor a stačí pár sekund počkat a chtít opět nastartovat a baterka je totál v háji a má jen 3V - přitom ještě před pár vteřinama měla 13,5V!!!!!
Dám druhou a auto startuje v pohodě.
Dám znovu tu původní a nic.
Původní nabiju dám do auta a opět cca 3měsíce vpohodě jezdím...
Závada s okamžitou ztrátou napětí baterie se objevila jak na původní baterii neznámého staří tak i na fungl nové baterce!!!
Jeden případ za všechny s tou novou baterkou:
Dal jsem fungl novou baterii dal jí na nabíječku a druhej den hodil do auta a jel do OV na Opel Sraz. Přijel jsem k bráchovi do Bohumína (cca 120km) vyhodil rodinku a chtěl po cca 1h jet a auto ani neblaflo - spadly rafičky, nešlo ani rádio - baterie 3-4V!! Nahodili jsme auto přes kabely, nechal jsem to 5min klapat vypl motor, po 10s zkusil nastartovat a auto blaflo jako by nic na baterce 13V!!!! A to byla funglovka!)
Altík dobíjí v pohodě 14,4V (měřeno včera) dig měřákem i přes OpCOM
Auto jezdí z 99% 4km drbky do práce a zpět - baterii jsem dobíjel naposledy před 1,5 měsícem tak že altík OK
Kabely a kostry 3x kontrolovány kontakty prostříkány kontaktolem a očištěny (rozebrány)
Nové kontakty na baterii - ( mínusový hl. kabel od baterie se strašně hřál proto uřezány a dány měděné oba)
Po vložení plně nabité baterie poklesne její napětí o 0,5V (z 13,5 na 13V a drží)
Všechny průchodky zkontrolovány OK
Startér je po repasu - sice jsem to dělal já ale nenašel jsem na něm žádné viditelné poškození - vyčištěný, nové uhlíky, kabely OK.
Fakt je to záhada...
PS: auto bylo položeno na levý bok - bývalý majitel se vyhýbal srně ale jednalo se pouze o plechařinu nic vážného - tedy přestříkané LZ dveře,blatník a nové urvané zrcátko. S el. se nic nedělalo.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: Autobaterie
Pokud napětí na baterce po připojení klesne o 0,5V, tak to znamená, že tam je někde nějakej svod (buď je někde částečnej zkrat nebo je něco zapnuté). Může to být třeba i něco v elektronice auta (poškozené autorádio nebo nějaká řídící jednotka - např. motoru, imobilzéru, centrálu).,
A ještě jedna věc to může dělat - pokud máš externí zesilovač (samostatnou krabici). Ten zesilovač když je zapnutej totiž docela slušně žere i bez signálu. Aby to takhle nežralo, tak se k němu vede od autorádia drát, na kterém se objeví 12V po zapnutí rádia (většinou z kontaktu pro napájení aktivní antény) a tím dá signál zesilovači, že se má zapnout. Pokud to tam není a zesilovač je trvale zapnutý nebo blbne rádio (případně je špatně zapojený) a posílá signál zesilovači trvale, tak to slušně vybíjí baterii a při vypnutém klíčku.
A ještě jedna věc to může dělat - pokud máš externí zesilovač (samostatnou krabici). Ten zesilovač když je zapnutej totiž docela slušně žere i bez signálu. Aby to takhle nežralo, tak se k němu vede od autorádia drát, na kterém se objeví 12V po zapnutí rádia (většinou z kontaktu pro napájení aktivní antény) a tím dá signál zesilovači, že se má zapnout. Pokud to tam není a zesilovač je trvale zapnutý nebo blbne rádio (případně je špatně zapojený) a posílá signál zesilovači trvale, tak to slušně vybíjí baterii a při vypnutém klíčku.
Astra G Caravan 1.8 16V r.v.98
- p.somik
- Příspěvky: 992
- Registrován: 15 dub 2010, 20:50
- Bydliště: Moravskoslezský
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobaterie
kolegovi na fabii se vybila baterie vždy, když více zapršelo, a problémy měl když zapnul současně rádio a stěrače.
Není možné, že by to byl nějaký spotřebič (třeba stěrače....nebo něco podobného ) ??
Není možné najít něco společného, co jsi zapínal , vypínal PŘED tím, než se baterie vyšťavila ??, případně jaké změny jsi udělal před první chybou ??
Není možné, že by to byl nějaký spotřebič (třeba stěrače....nebo něco podobného ) ??
Není možné najít něco společného, co jsi zapínal , vypínal PŘED tím, než se baterie vyšťavila ??, případně jaké změny jsi udělal před první chybou ??
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Autobaterie
Martásku jen se opatrně zeptám: jak měříš to napětí baterky? Měříš ho přímo na kontaktech baterky nebo na plusu proti kostře, kterou se někde měřákem napíchneš?
Podle tohoto:
Přijel jsem k bráchovi do Bohumína (cca 120km) vyhodil rodinku a chtěl po cca 1h jet a auto ani neblaflo - spadly rafičky, nešlo ani rádio - baterie 3-4V!! Nahodili jsme auto přes kabely, nechal jsem to 5min klapat vypl motor, po 10s zkusil nastartovat a auto blaflo jako by nic na baterce 13V!!!! A to byla funglovka!)
mně to připadne jako nedokonalý kontakt v obvodu baterky, než na zkrat. To by ty kabely byly pěkně nahřátý. Zkontroloval bych ukostření baterie (ale ne jen na baterce), propjení motoru s kastlí, propojení plusu mezi baterkou, alternátorem a starterem, případně bych zkusil natáhnout mezi mínusem a kostrou motoru nový kabel pro dostatečné ukostření.
Podle tohoto:
Přijel jsem k bráchovi do Bohumína (cca 120km) vyhodil rodinku a chtěl po cca 1h jet a auto ani neblaflo - spadly rafičky, nešlo ani rádio - baterie 3-4V!! Nahodili jsme auto přes kabely, nechal jsem to 5min klapat vypl motor, po 10s zkusil nastartovat a auto blaflo jako by nic na baterce 13V!!!! A to byla funglovka!)
mně to připadne jako nedokonalý kontakt v obvodu baterky, než na zkrat. To by ty kabely byly pěkně nahřátý. Zkontroloval bych ukostření baterie (ale ne jen na baterce), propjení motoru s kastlí, propojení plusu mezi baterkou, alternátorem a starterem, případně bych zkusil natáhnout mezi mínusem a kostrou motoru nový kabel pro dostatečné ukostření.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Autobaterie
taky si myslím, že by na té baterce uvařil kávu, změř pri těch nízkých hodnotách
napětí PŘÍMO na svorkách a potom na kablech tam bych viděl chybu
potom to taky nabíjí, nenabíjí, nabíjí ATD
napětí PŘÍMO na svorkách a potom na kablech tam bych viděl chybu
potom to taky nabíjí, nenabíjí, nabíjí ATD
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: Autobaterie
Přesně jak píšou kluci. Na vojně jsem byl na nabíjecí stanici a věř, že kdybys (akumulátor v dobrém stavu) vybil tak jak popisuješ, tak by se to bez exploze neobešlo. Pár explozí jsem zažil a zábavný to je až po delší době.
a sakra!
baterka je - svítidlo
baterie je - vojenská jednotka bo monočlánek
v autě máme AKUMULÁTORY
a sakra!
baterka je - svítidlo
baterie je - vojenská jednotka bo monočlánek
v autě máme AKUMULÁTORY
Astra H 1,9CDTI caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobaterie
Chlapi díky za rady. ty kostry ještě prubnu když tak dám raději nové kabely.
Baterie měřena přímo na olověných kontaktech.
Baterie měřena přímo na olověných kontaktech.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: Autobaterie
to s tou BATERKOU není možné, neběhali ti po ní bílé myšky.
Jinak prudkým vybitím by došlo ke zkroucení a tím i zkratu desek a to
bys již jistě nerozchodil.( to hoří i klíče kterými povoluješ kontakty)
Já omylem přepoloval své udělátko na udržování baterie a druhý den
startér ani necvakl, ale po 6 hod nabíjení byla BATERKA jako mladice.
Jinak prudkým vybitím by došlo ke zkroucení a tím i zkratu desek a to
bys již jistě nerozchodil.( to hoří i klíče kterými povoluješ kontakty)
Já omylem přepoloval své udělátko na udržování baterie a druhý den
startér ani necvakl, ale po 6 hod nabíjení byla BATERKA jako mladice.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: Autobaterie
LUBOŠI muze to byt i tim to me vubec nenapadlo,kdyz necham auto nastartovane a nepridavam plyn tak je to pak v pohode nic se nedeje
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013