AGR / EGR

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lobishomen
Příspěvky: 5
Registrován: 02 črc 2012, 07:00
Bydliště: Chomutov

Re: AGR / EGR

Příspěvek od Lobishomen » 13 zář 2012, 11:24

čau,
mám podezření na egr. po nastartování ikonka motoru s bleskem zmizí jak má. ale pravidelně se objeví v momentu kdy jedu z kopce se zařazenou rychlostí, noha z plynu dole a po chvilce se rozstvítí. když rychlost z kopce vyhodím a jedu na neutrál tak se ikonka nerozsvítí. jinak auto nechcípá, hezky táhne, pustí mě bez problémů do vysoké rychlosti, jen u přeřazení na dvojku trojku to při přidávání plynu krapet zacuká (2-3x). dokud jedu pod plynem tak se motůrek nerozsvítí, bez ohledu na výši otáček. Co myslíte? když to jenom zaslepím, bude stačit? Diagnostika mi nic neřekla, ta mi ukazuje jen snímač rychlosti. kombinovanou spotřebu mám cca 7,4/100. případně může to svítit a rozsvicovat se v tomto případě jen kvůli tomu snímači? pak mě napadli ještě svíčky, možná zapal.lišta, lambda sonda... ale u zapalování bych tipoval spíš chod na 3válce a u lambdy vyšší spotřebu.
díky za rady. jestli tomu někdo z okolí Chomutova rozumíte a máte chut na to hodit okem, rád přijedu
Opel Astra G 1.6 16V, r.v. 2000, X16XEL. cca 302tis. nalítáno

Reklama
 

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: AGR / EGR

Příspěvek od spermin » 13 zář 2012, 20:11

TO VYPADÁ, ŽE TEN agr JIŽ MÁŠ ZASLEPENÝ, NEBO NEFUNKČNÍ V UZAVŘENÉ POLOZE.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: AGR / EGR

Příspěvek od Jirka D. » 14 zář 2012, 12:08

Ahoj, nechtěl jsem čekat až se mi podělá a autí bude jako skokan zelený :mrgreen:

tak jsem zaslepil AGR jiným způsobem:
- původní ventil byl funkční, ponechal jsem jej na svém místě a odpojil od el.instalace
- připevníl jsem vedle a připáskoval nový EGR ventil Pierburg PG 7.24809.10.0 a nechal spodek volně otevřený
- poté zapojil baterii
- jezdil a nic nesvití snad to vydrží.
Uvidíme jestli to bude vše ok, nebo co se stane :lol: .
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: AGR / EGR

Příspěvek od spermin » 15 zář 2012, 13:03

u z-ka svítit nebude, a je tu levnější řešení- softvér.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: AGR / EGR

Příspěvek od Jirka D. » 17 zář 2012, 13:28

To jo, ale dostal jsem AGR tak jsem to zkusil :D
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

Uživatelský avatar
Kosa02
Příspěvky: 217
Registrován: 28 čer 2012, 16:59
Bydliště: Dzbel
Kontaktovat uživatele:

Re: AGR / EGR

Příspěvek od Kosa02 » 03 říj 2012, 22:02

Zdravím využiju tohohle témata ... k té kontrolce EGR ventilu. EGR ventil na X16XEL jsem zaslepil podložkou (s dírou na straně jehly aby mohla ten kousek ven) no když jedu tak vždycky se úplně náhodně rozsvítí kontrolka emisí a zhasne až s vypnutím zapalování když ho hned potom zapnu tak kontrolka nesvítí zase až po "nějakém čase". Co sem tady všechno přečetl tak se ta kontrolka vždy rozsvítí a po chvíli zhasne tak se ptám jestli to co to dělá mě je normální, jen aby nebyla chyba i jinde. S normální EGR podložkou s dírama se kontrolka nerozsvěcuje ale tak či tak pořád mírně kolísají otáčky. Díky
Astra G X16XEL (1999)

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: AGR / EGR

Příspěvek od spermin » 03 říj 2012, 22:05

u X-kových motorů to je normální, Z-kové jsou ty co zhasínají, mají 2x lanbdu
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Absinth
Příspěvky: 1483
Registrován: 18 pro 2011, 23:43
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: AGR / EGR

Příspěvek od Absinth » 03 říj 2012, 22:06

Volnoběh může být i krokovým motorkem...já dal nový EGR a volnoběh furt házel.

To co popisuješ mi to dělalo EGr taky...

Pokud by ti vůz z ničeho nic chcíplo tak pravděpodobně EGR odešel nadobro
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2

Uživatelský avatar
Kosa02
Příspěvky: 217
Registrován: 28 čer 2012, 16:59
Bydliště: Dzbel
Kontaktovat uživatele:

Re: AGR / EGR

Příspěvek od Kosa02 » 04 říj 2012, 08:49

Ten motorek sem čistil zatím to ani jednou nechcíplo ale než sem to komplet pročistil (škrtící klapku, krokový motorek i EGR) tak párkrát málem zdechl. Po vyčištění už to kolísá jen minimálně +-100ot v maximech. Tak sem si všiml, že hlavní řemenice příslušenství mírně kmitá (nahoru a dolů) nemohlo by tohle dělat to kolísání? Protože na té řemenici je senzor otáček kliky a napadlo mě, že pokud impulzní kolo lítá kolem snímače v různé vzdálenosti tak řj dostává malinko jinačí info o otáčkách a asi se je snaží korigovat. Myslíte že je to možné?
Astra G X16XEL (1999)

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: AGR / EGR

Příspěvek od spermin » 04 říj 2012, 09:13

když mi blblo čidlo otáček kliky, tak motor škubal a na volnoběh i zastavoval
jako by sem tam některá svíčka nehodila jiskru. navrchu na hlavě je senzor
otáček vačky.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

spuni
Příspěvky: 5
Registrován: 07 zář 2011, 15:49

Re: AGR / EGR

Příspěvek od spuni » 26 lis 2012, 15:03

Zduřte !!! :D

Hale , koukal jsem na zaslepení ERG ventilu a nevím přesně jaký je pak výsledek.. ¨
Mám problém se chcípáním motoru při volnoběhu .. otáčky mi kolísají až k 500 / min a pak mi motor chcípne..
Ventil jsem čistil před třemi měsíci a problém je zpět..
Myslíte že by problém odstranil zaslepení ventilu ???

Dík

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: AGR / EGR

Příspěvek od Jirka D. » 27 lis 2012, 09:09

spuni píše:Zduřte !!! :D

Hale , koukal jsem na zaslepení ERG ventilu a nevím přesně jaký je pak výsledek.. ¨
Mám problém se chcípáním motoru při volnoběhu .. otáčky mi kolísají až k 500 / min a pak mi motor chcípne..
Ventil jsem čistil před třemi měsíci a problém je zpět..
Myslíte že by problém odstranil zaslepení ventilu ???

Dík

Pokud vím tak zaslepený špatný egr satále svití kontrolka. Nic ti nesvití na PD. Co třeba vyčistit i klapku sání
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: AGR / EGR

Příspěvek od spermin » 27 lis 2012, 10:47

spuni píše:Zduřte !!! :D
radi zduřime, Jaký máš motor :? :o :o
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

spuni
Příspěvky: 5
Registrován: 07 zář 2011, 15:49

Re: AGR / EGR

Příspěvek od spuni » 03 pro 2012, 17:23

1,6 16V benzin

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: AGR / EGR

Příspěvek od spermin » 03 pro 2012, 19:45

pokud je to ve ventilu, tak to přestane, jinak je problém jinde
hledej a najdeš a to co napsal Jirka D. si vem k srdci.
taky jedna z možností, které ještě nelezou do peněz.
no jsi tu nový, ale zkus to hledání, pomůže ti to i do budoucna.
dej vědět k čemu jsi došel, pomůže to jiným.
podívej se co mám pod čarou. :) :)
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Odpovědět