Rez
- Reklama
si vzpomínám na mojí první tehdy božskou škodu 1100 MB špatně to nejezdilo,ale ty díry pod tou gumou v prostoru nohou u pedálů,tam to bylo zralé na dřevěnou podlážku,ještě to šlo udělat,se koupila nová podlaha,se dala koupit na škodovky podlaha,prahy a jak sloužila,horší to bylo ovšem s uchycením zadních ramen v těch kapsách,si odklopil zadní sedák a tam to vypadalo kapsa vyhnilá jak prase.
no to mu ale neuletělo s tím ramenem?tam šla do kytek asi poloosa,ten konec co je zajištěný v bubnu,to se stávalo dosti často,uletělo kolo i s bubnem a tou maticí a závlačkou,tam to většinou chruplo,já když mně vyhnila ta kapsa,tak mně to rameno v ní pochodovalo,jsi se rozjížděl,přeřadil a takové buch,buch,jak se to v té kapse mlelo tam a zpět,ale říkám,vyvařila se a jak jsem jí měl rád.
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
ten kryt na stredovej tlumic jsem v lete taky vopravoval. nalil jsem na to brzdovku a nic jsem neurval. pomohly vetsi podlozky a mam na nakej patek zase klid. kryt ok ale okolo tech sroubu je to hruza. tam to vyrezne. to same stredovej tlumic. vypada nadherne ale v nekterejch mistech bude brzo dira
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO