Já už se dva dny snažím dovolat do pojišťovny aby mi sdělily jak si stojí moje pojistná událost. Dostat se do kolotoče těchto institucí je na mašli

Kooperativa jakož to moje pojišťovna zašle podklady na Českou kancelář pojistitelů, ta to vyhodnotí a zašle podklady na Čsob a pošle mejlem zprávu klientovy o tom , že Čsob je určená jako kancelář která to bude likvidovat a že se v nejbližší době ozvou. Když se nic nedělo tři týdny, tak jsem se tam rozhodl zavolat. Podařilo se až po dvou dnech a začali si mě podávat jako horkej brambor. Nakonec jsem zůstal na drátě s likvidátorem. Po víc jak měsíci od nahlášení byl překvapenej že budu likvidovat svépomocí a netušil kde je napsáno kam zaslat platbu a o rozsahu poškození taky nic nevěděl. Nakonec jsme se dohodli, že nejlepší bude když mu naskenuju protokol policie a napíšu mu co je a jak poškozený a že se na to podívá a něco s tím vymyslí. Tak teda nevím co si myslet. Ale neozvat se sám by znamenalo čakat tak cca půl roku. A to nemluvím o tom že auto je už 14 dní OK. čekat na ně až pošlou peníze tak jezdim s navalenejma dveřma ještě na vánoce.

Co ale mluví v jejich prospěch je , že se chovali slušně a byli ochotní. Tohle nebývalo zvykem.
