Přerušené vyhřívání zadního okna - oprava a rady
- Reklama
Re: Přerušené vyhřívání okna
Ges je v Ostravě kousek od GM Elektronics a tím že mne to taky čeká tak zajdu do obou a uvidím co mi nabídnou a za kolik. Jen k tomu návodu co je na škodováckém fóru - to mám opravdu jeden kabel - předpokládám dle obrázků černý (i když to je asi vlastně jedno), zapíchnout do země?
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
Re: Přerušené vyhřívání okna
Pokud má někdo zájem, můžu opravnou sadu vzít v sobotu k Dennymu.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Re: Přerušené vyhřívání okna
Tam se bohužel nedostanu, ale jak jsem to četl v tomto článku tak mi není úplně jasné kam ten jeden kabel multimetru připojit. Okem ta přerušení nevidím a z těch vláken mi fungují jen 4, takže bych to potřeboval proměřit.
Edit: Tak jsem našel ještě podrobnější návod kde je to popsáno podrobněji.
Dávám to sem - hodit se to může komukoliv.
Edit: Tak jsem našel ještě podrobnější návod kde je to popsáno podrobněji.
Dávám to sem - hodit se to může komukoliv.
Naposledy upravil(a) Zralok dne 12 říj 2009, 13:32, celkem upraveno 1 x.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
Re: Přerušené vyhřívání okna
Já místo přerušení nehledám voltmetrem při zapnutém vyhřívání, ale ohmmetrem při vypnutém vyhřívání. Postupně jedu ohmmetrem po "čáře" a pokud se někde na stejné vzdálenosti zvýší odpor, tak tam hledám problém.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
- Luboš X17DTL
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 03 črc 2007, 20:51
- Bydliště: Slatina(NJ)
Re: Přerušené vyhřívání okna
Já jsem hledal tak, že na zamlženém okně jsem poznal okem , která řada netopí a na místě přerušení bylo odmlžené kolečko, tam jsem nanesl opravný lak v několika vrstvách a potom to šlo. Tak jsem udělal všechny. Šablonu jsem nepoužíval, udělal jsem hrubší linku a po zaschnutí jsem lámacím nožíkem ztenčil linku a ani to nebylo poznat.
Sadu jsem koupil Loctite, už si nepamatuju cenu, asi kolem tří stovek. Sadu mám asi zhruba ještě na sto oprav, spotřeba je malá.
to Žralok. kdybys měl zájem, klidně to můžem udělat, pokud se ti podaří najít místo přerušení. Do Slatiny to nemáš tak daleko. Určitě nám do toho přijede kecat i Gallo
Sadu jsem koupil Loctite, už si nepamatuju cenu, asi kolem tří stovek. Sadu mám asi zhruba ještě na sto oprav, spotřeba je malá.
to Žralok. kdybys měl zájem, klidně to můžem udělat, pokud se ti podaří najít místo přerušení. Do Slatiny to nemáš tak daleko. Určitě nám do toho přijede kecat i Gallo
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Re: Přerušené vyhřívání okna
OK když tak se ozvu, a i kdyby se mi to podařilo samotnému tak se někdy můžu stavit na pokec.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
- Luboš X17DTL
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 03 črc 2007, 20:51
- Bydliště: Slatina(NJ)
Re: Přerušené vyhřívání okna
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Re: Přerušené vyhřívání okna
Loctite je dobrá volba.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Re: Přerušené vyhřívání okna
Já jsem to nakonec opravoval tou sadou z Gesu co doporučoval APik, ale už opět některé vlákna nevyhřívají. Sadu nemůžu najít tak budu kupovat něco nového. Zkoušel jsem večer hledat všude možně co kde doporučují a pro inspiraci tady dávám výběr z toho co se dá pořídit do tří stovek:
To co jsem měl: http://www.ges.cz/cz/vodivy-lak-s-obsah ... 00025.html
dále
http://www.klemanet.com/1509--vodive-stibro-3-g.html
http://www.klemanet.com/search.php?orde ... =wire+glue
http://www.pselectronic.cz/k5601-065-el ... osklo.html
tenhle někdo chválí a jiní zase že moc nevydrží: http://www.tipa.eu/cz/chemie-lak-elektr ... /d-119950/
tady cenu nevím zkusím zjistit - http://www.hfmarket.cz/cs/products/cate ... a-lepidla/
Uvidím co nakonec koupím
To co jsem měl: http://www.ges.cz/cz/vodivy-lak-s-obsah ... 00025.html
dále
http://www.klemanet.com/1509--vodive-stibro-3-g.html
http://www.klemanet.com/search.php?orde ... =wire+glue
http://www.pselectronic.cz/k5601-065-el ... osklo.html
tenhle někdo chválí a jiní zase že moc nevydrží: http://www.tipa.eu/cz/chemie-lak-elektr ... /d-119950/
tady cenu nevím zkusím zjistit - http://www.hfmarket.cz/cs/products/cate ... a-lepidla/
Uvidím co nakonec koupím
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
-
- Moderátor
- Příspěvky: 8697
- Registrován: 27 úno 2007, 00:08
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přerušené vyhřívání okna
Počkám co koupíš.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 črc 2008, 12:58
- Bydliště: Lašská Kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
vyhřívání zadního skla
Ahojky všem!!
Můžete mi někdo poradit jak opravit přerušené malování vyhřívání zadního skla? Roztříštěné okno zadních dveří mi je podrápalo a přerušilo. Narazili jse někdo na takovou vodivou barvičku????????
Díky
Můžete mi někdo poradit jak opravit přerušené malování vyhřívání zadního skla? Roztříštěné okno zadních dveří mi je podrápalo a přerušilo. Narazili jse někdo na takovou vodivou barvičku????????
Díky
- fredie1986
- Příspěvky: 87
- Registrován: 17 črc 2011, 22:33
- Bydliště: Liberec
Re: vyhřívání zadního skla
Jj, kupoval jsem to v autokelly za par korun a funguje to už přes rok
Opel Astra G, 1,7 TD, 50 KW, X17DTL
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyhřívání zadního skla
http://www.loctite.as/?p=productsMore&i ... dniho-skla
jinak:
http://www.google.cz/search?q=oprava+vy ... 80&bih=680
Pro opravu je nutné zjistit přesné místo přerušení. V případě většího přerušení je možné je najít opticky. Pokud přerušení není vizuelně rozpoznatelné musí nastoupit měření. Pro měření je vhodný běžný multimetr. Pro měření je nutné zapnout vyhřívání zadního okna a dále zapalování. Nejdříve změříme napájení na obou konektorech na skle. Zde by mělo být stejné napětí jako je na baterii. Jeden kabel připojíme na zem a druhým postupujeme pomalu od této strany do středu, napětí by mělo pomalu stoupat. Pokud někde napětí prudce stoupne na napájecí, je v tomto místě pásek přerušen. Stejně postupujeme z druhé strany, jeden kabel připojíme na plus a z této strany postupujeme ke středu, napětí by mělo pomalu klesat, pokud někde prudce klesne na nulu je zde pásek přerušen.
Pro opravu je možné použít specielní opravné přípravky, které mají běžně autorizované servisy zahraničních automobilek. V případě nedostupnosti tohoto prostředku postačí také elektrovodivý opravný lak na plošné spoje. Jsou na něj především dva požadavky, co nejmenší odpor na vzdálenost 1cm (max řádově ohmy) a otěruvzdornost. Opravované místo je potřeba nejprve očistit alkoholem, nebo prostředkem na čistění oken, tak aby se odstranila mastnota. Pak opravované místo oblepíme izolační paskou, tak aby byla zachována linie původního topného pásku. Poté přerušené místo přetřeme stětečkem. Lak schne zhruba hodinu, poté je vhodné udělat ještě druhou vrstvu.
Po zaschnutí, jehož doba se při nízkých teplotách prudce prodlužuje, odtrhneme izolační pásku nad a pod. Pásku odtrháváme směrem od opravovaného topného pásku. Pokud se někde lak dostal i přes pásku, je možné lo odstranit žiletkou.
čerpáno sze škoda webu
jinak:
http://www.google.cz/search?q=oprava+vy ... 80&bih=680
Pro opravu je nutné zjistit přesné místo přerušení. V případě většího přerušení je možné je najít opticky. Pokud přerušení není vizuelně rozpoznatelné musí nastoupit měření. Pro měření je vhodný běžný multimetr. Pro měření je nutné zapnout vyhřívání zadního okna a dále zapalování. Nejdříve změříme napájení na obou konektorech na skle. Zde by mělo být stejné napětí jako je na baterii. Jeden kabel připojíme na zem a druhým postupujeme pomalu od této strany do středu, napětí by mělo pomalu stoupat. Pokud někde napětí prudce stoupne na napájecí, je v tomto místě pásek přerušen. Stejně postupujeme z druhé strany, jeden kabel připojíme na plus a z této strany postupujeme ke středu, napětí by mělo pomalu klesat, pokud někde prudce klesne na nulu je zde pásek přerušen.
Pro opravu je možné použít specielní opravné přípravky, které mají běžně autorizované servisy zahraničních automobilek. V případě nedostupnosti tohoto prostředku postačí také elektrovodivý opravný lak na plošné spoje. Jsou na něj především dva požadavky, co nejmenší odpor na vzdálenost 1cm (max řádově ohmy) a otěruvzdornost. Opravované místo je potřeba nejprve očistit alkoholem, nebo prostředkem na čistění oken, tak aby se odstranila mastnota. Pak opravované místo oblepíme izolační paskou, tak aby byla zachována linie původního topného pásku. Poté přerušené místo přetřeme stětečkem. Lak schne zhruba hodinu, poté je vhodné udělat ještě druhou vrstvu.
Po zaschnutí, jehož doba se při nízkých teplotách prudce prodlužuje, odtrhneme izolační pásku nad a pod. Pásku odtrháváme směrem od opravovaného topného pásku. Pokud se někde lak dostal i přes pásku, je možné lo odstranit žiletkou.
čerpáno sze škoda webu
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504