Absinthovic koutek - PUMA str. 6
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 18 pro 2011, 23:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Absinthovic Mrs. Vauxhall - Blikáme jako "Háčkař"
Geoška je hnutá, ale tam jsem stejně objednanej protože jsem dával jiný kola a ještě předtím se vrtalo v podvozku.
Takže na Geo půjde ale jinak je v pohodě i při vyšších rychlostech.
Jsem sakra rád že jsem vyvázl jen se škrábnutým lakem...
Takže na Geo půjde ale jinak je v pohodě i při vyšších rychlostech.
Jsem sakra rád že jsem vyvázl jen se škrábnutým lakem...
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
- Reklama
Re: Absinthovic Mrs. Vauxhall - Blikáme jako "Háčkař"
Mentál.... Dáme do předu místo nárazníku stovku Íčko... Pro jistotu
Re: Absinthovic Mrs. Vauxhall - Blikáme jako "Háčkař"
Absinth píše:
Takže na Geo půjde ale jinak je v pohodě i při vyšších rychlostech.
zas si zahráváš?
astra G 5dv: xenony,opc front,16''corsa D... momentálně bílá+černá střecha a ruzne upravy...
Re: Absinthovic Mrs. Vauxhall - Blikáme jako "Háčkař"
kubeš ... on miluje svojí ženu na 4 kolech né sebe tak mu to dopřej
Miluji svou vodní dýmečku...jedna z mála žen, na které bych nedal v životě dopustit.Nikdy mě nepodvede, nehádám se s ní.. Jen někdy škoda, že kouřím já jí a né ona mě!
bývalka, Opel Astra G 1.6 16V Pokořená hranice 210000 :)
Nyní Opel Astra H 1.6 Twinport 77 kw + LPG momentálně najeto 195000 km
bývalka, Opel Astra G 1.6 16V Pokořená hranice 210000 :)
Nyní Opel Astra H 1.6 Twinport 77 kw + LPG momentálně najeto 195000 km
Re: Absinthovic Mrs. Vauxhall - Blikáme jako "Háčkař"
a co ty? žádné úpravy? opravy? radlice na nárazníku?
Miluji svou vodní dýmečku...jedna z mála žen, na které bych nedal v životě dopustit.Nikdy mě nepodvede, nehádám se s ní.. Jen někdy škoda, že kouřím já jí a né ona mě!
bývalka, Opel Astra G 1.6 16V Pokořená hranice 210000 :)
Nyní Opel Astra H 1.6 Twinport 77 kw + LPG momentálně najeto 195000 km
bývalka, Opel Astra G 1.6 16V Pokořená hranice 210000 :)
Nyní Opel Astra H 1.6 Twinport 77 kw + LPG momentálně najeto 195000 km
Re: Absinthovic Mrs. Vauxhall - Blikáme jako "Háčkař"
No štěstí že to odnesl jen lak. tak příště opatrně
Háčkový blikny luxus.
Háčkový blikny luxus.
Re: Absinthovic Mrs. Vauxhall - Blikáme jako "Háčkař"
Covece, vcera mi volal kamarad, ze narychlo nejakej jeho znamej prodava origo disky na Astru, presne stejny jako mas ty, jen s 5x110. Tak uz se mi valej doma a premyslim, jestli je nahodit nebo je nabidnout nekomu na klubu. Docela se mi libej, ale to se mi libej i ty, ktery mam tedko. Porad (A ne ze mi reknes, ze se po tobe opicim, to se ti jen zda )
Opel Astra G, 1.8 16v (X18XE1) 85 kW, hatchback, r.v. 1998
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=23618
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=23618
Re: Absinthovic Mrs. Vauxhall - Blikáme jako "Háčkař"
Koupil si špatný zvířátko!! Měl to bejt tygr a ne puma ty si to spletl.
Opel Meriva A 1,4 16v Twinport
ex autíčko: Mazlik = Opel Astra G Caravan 1,8 16v Comfort
ex autíčko: Mazlik = Opel Astra G Caravan 1,8 16v Comfort
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 18 pro 2011, 23:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Absinthovic koutek
Tož začněme znovu čistý list.
Brzy tomu bude rok co jsem vyměnil Astrolet za Pumolet.
A rozhodl jsem se že jsem dám svůj povoz ať máte na co nadávat
Ford Puma
Motor: 1,7 VCT , benzín s časovačem ventilů. Díky tomu že motor dělali s YAMAHOU motor má výkon 92kw což když porovnám s astroletama je silnější 1,8 . Auto díky časovači umí táhnout hezky odspoda a při překročení 3000ot (jako u každýho benzínu ) to začne být živé, mezi 4000 - 4500ot to výrazně mění Zvuk a tah (Auto chytne tzv. druhý dech u V6 fordů to dělá IMRC modul tady VCT) a taky to začne dosahovat maxima krouťáku 157 Newtonů (tu si drží mezi 4000-5500ot) pak krouťák klesá . Nejvyší 92 KW výkon je v 6300ot.
Výbava:
- 2x pytel (pro spolujezdce je velkej jak zeppelin)
- ABS + BTCS (systém protiprokluzu kol , funkční jen do 30km/h , je to spíš systém na pomoc při rozjezdu když to přepalíte na rozjezd nebo v zimě)
- EBD (systém elektronický distribuce brzdné síly - Vpředu kotouč, vzádu buben)
- systém Variable Cam Timming ("Variabilní časovač vačkové hřídele sacích ventilů")
- dálkovej centrál, kufr otevíratelnej dálkou, elektrický okna a zrcátka, manuální klima, rádio s CD
- + příprava na další vymoženosti (hodiny s teploměrem, ovl.rádia pod volant, výhřevný el. sedadla, modul na USB a SD kartu pro rádio )
spotřeba nejde pod 7/100 , když člověk jede po dálnici....radši nepočítat.
Puma je také jedním z mála aut jehož koncept a kastli navrhnul za tři týdny počítač (za to Ford dostal i ocenění, já bych ho za to spíš nakopal do CPU)...prostě lidi s tím nemaj moc společnýho. A taky to je znát že některý věci na kastli nejsou vychytaný.
Servo je hydraulický jinak to trpí klasickejma Fordíma nemocema. (Vadný vložky zámků, celkově divnej systém centrálu, přístup ke všemu v motoru , typ žárovek, výměna žárovek, umístění tlačítek , přistup a umístění rezervy atp.)
Dal jsem to celý do černa a tím chtěl vytvořit sériovou ale něčím zajímavou PUMU , myslím že se mi to celkem povedlo.
Když porovnám s Astroletem puma převažuje (v přípravě je článek PUMA VS ASTRA) , Je to prostě "sociální sporťák " ale pro mě vyhovující více než Astrolet. Ačkoliv Bertone by bylo žůžo
____
A s tímhle jezdím v práci (ČESKÁ POŠTA)
Fiat Dobló Cargo Combi
1,3 JTD 66kw
Líný užitkový, pokud člověk chce aby jelo musí dát plyn na podlahu.
Výhodou je že je nový , má věci jako ESP a Asistent rozjedu do kopce, což je změna ve vozovým parku ČP. Jinak je to auto "na vyhaslou sopku v Peruánských Andách."
Brzy tomu bude rok co jsem vyměnil Astrolet za Pumolet.
A rozhodl jsem se že jsem dám svůj povoz ať máte na co nadávat
Ford Puma
Motor: 1,7 VCT , benzín s časovačem ventilů. Díky tomu že motor dělali s YAMAHOU motor má výkon 92kw což když porovnám s astroletama je silnější 1,8 . Auto díky časovači umí táhnout hezky odspoda a při překročení 3000ot (jako u každýho benzínu ) to začne být živé, mezi 4000 - 4500ot to výrazně mění Zvuk a tah (Auto chytne tzv. druhý dech u V6 fordů to dělá IMRC modul tady VCT) a taky to začne dosahovat maxima krouťáku 157 Newtonů (tu si drží mezi 4000-5500ot) pak krouťák klesá . Nejvyší 92 KW výkon je v 6300ot.
Výbava:
- 2x pytel (pro spolujezdce je velkej jak zeppelin)
- ABS + BTCS (systém protiprokluzu kol , funkční jen do 30km/h , je to spíš systém na pomoc při rozjezdu když to přepalíte na rozjezd nebo v zimě)
- EBD (systém elektronický distribuce brzdné síly - Vpředu kotouč, vzádu buben)
- systém Variable Cam Timming ("Variabilní časovač vačkové hřídele sacích ventilů")
- dálkovej centrál, kufr otevíratelnej dálkou, elektrický okna a zrcátka, manuální klima, rádio s CD
- + příprava na další vymoženosti (hodiny s teploměrem, ovl.rádia pod volant, výhřevný el. sedadla, modul na USB a SD kartu pro rádio )
spotřeba nejde pod 7/100 , když člověk jede po dálnici....radši nepočítat.
Puma je také jedním z mála aut jehož koncept a kastli navrhnul za tři týdny počítač (za to Ford dostal i ocenění, já bych ho za to spíš nakopal do CPU)...prostě lidi s tím nemaj moc společnýho. A taky to je znát že některý věci na kastli nejsou vychytaný.
Servo je hydraulický jinak to trpí klasickejma Fordíma nemocema. (Vadný vložky zámků, celkově divnej systém centrálu, přístup ke všemu v motoru , typ žárovek, výměna žárovek, umístění tlačítek , přistup a umístění rezervy atp.)
Dal jsem to celý do černa a tím chtěl vytvořit sériovou ale něčím zajímavou PUMU , myslím že se mi to celkem povedlo.
Když porovnám s Astroletem puma převažuje (v přípravě je článek PUMA VS ASTRA) , Je to prostě "sociální sporťák " ale pro mě vyhovující více než Astrolet. Ačkoliv Bertone by bylo žůžo
____
A s tímhle jezdím v práci (ČESKÁ POŠTA)
Fiat Dobló Cargo Combi
1,3 JTD 66kw
Líný užitkový, pokud člověk chce aby jelo musí dát plyn na podlahu.
Výhodou je že je nový , má věci jako ESP a Asistent rozjedu do kopce, což je změna ve vozovým parku ČP. Jinak je to auto "na vyhaslou sopku v Peruánských Andách."
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 18 pro 2011, 23:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Absinthovic koutek - PUMA str. 6
pejee: viď holka v dieselovým doblu je prostě rajda
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Re: Absinthovic koutek - PUMA str. 6
Jee pumolet medzi nami .Inac na tych ciernych kolesach to vyzera super .Ale tie si nemal,ked si bol u mna,ze?