for Absinth:
tak a já jsem proti kupovat nový NEGR ventil
. Jelikož můj už je KO, tak jsem přemýšlel co s tím. Prozatím jsem EGR odpojil, ale fakt si nemohu pomoci, auto jede lépe, lépe táhne, méně žere benzín...mimochodem ze zapojeným EGR, poškozeným, jsem měl spotřebu 7.5l/100km, někdy to vypadalo, že se auto nerozjede. Po vypojení spotřeba klesla dle PP na 5.8l/100km /test na 500Km/. Auto vůbec necuká! Tak mně teď povězte proč bych si měl EGR ventil kupovat, když bude auto línější a později mně to bude dělat problémy. Prostře u Sopla vzniká paradox, se závadou pojede auto lépe, než bez závady
. když si tam dám záslepku, tak se sice občas rozsvítí kontrolka, ale budu mít už od EGR nadosmrti pokoj. U rozsvícení kontrolky mohu tvrdit, že jde o sportovní mód vozu
Po novém nastartování svítit nebude, takže kdyby se vyskytl jiný problém, budu o tom věděět, tato malá úprava mě příjde na 300,- Kč za záslepku, za nový EGR dám min 2000,- Kč a mohu očekávat zase problém, tak teď mně řekněte co je lepší??!?!?!