Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI

Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 2005
Registrován: 21 led 2009, 20:20
Bydliště: Hradec Kralové
Kontaktovat uživatele:

Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI

Příspěvek od Fritol » 04 lis 2011, 17:13

zasíraní motoru je při podtačení a za studena. s normalní jízdou a jízdou naplno netvoří tolik sazí takže se to nezasíra. a Biu bych se vyvaroval čerpadlo to nesnaší moc dobře :)
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí

Reklama
 

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI

Příspěvek od Alzafir » 04 lis 2011, 17:51

Dodám jen, že jestli ti bude turbo pouštět olej, tak to sání zamastíš, a sazae se lépe přichytí :lol:
Jinak když to budeš točit, vyženeš i pavouky, ale samo, že až kamna řádně roztopíš 8)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
dada77
Příspěvky: 558
Registrován: 30 led 2009, 22:27
Bydliště: MOST to je kousek od CHÁNOVA

Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI

Příspěvek od dada77 » 12 pro 2011, 21:58

zdar chtěl jsem se zeptat dá se vyměnit jedna vířivá klapka nebo jestli se to musí vyměnit komplet má jednu načnutou dík
ZAFIRA 2,0 DTI r.v.2000

Uživatelský avatar
Jarda 10
Příspěvky: 104
Registrován: 20 lis 2010, 09:42
Bydliště: Králíky

Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI

Příspěvek od Jarda 10 » 27 kvě 2012, 18:39

Zdar, já motor honím docela dost a hodně kopce mám najeto 1000km. Byli udělaný vstřiky, čerpadlo, turbo, hlava a vyčištěný komplet sání a při vytočení na 4000ot to šlo do nouzáku tak jsem vyndal egr a po těch 1000km je tam zase pěkný marast a stejně si myslím že to moc netáhne. Tak proč se to tak zasírá a netahá. Podle diag. vše v pořádku.

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI

Příspěvek od Alzafir » 27 kvě 2012, 20:38

Jarda 10 píše: při vytočení na 4000ot to šlo do nouzáku .... Podle diag. vše v pořádku.
Tohle je nesmysl. Jestli to bylo v nouzáku, svítilo auto s klíčem, tak v registru zápis je.
No a k tomu zasírání....píšeš, co vše je uděláné, ale sám jsem viděl " repasované" turbo. Záleží vše na odvedené práci.
Já po vyčištění sání už najel cca 10tkm, nedávno byl EGR venku, saze v sání jsou, to ano, ale mastnota téměř ne. Tím nechci říct, že by tam byl jen prach ze sazí.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
Jarda 10
Příspěvky: 104
Registrován: 20 lis 2010, 09:42
Bydliště: Králíky

Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI

Příspěvek od Jarda 10 » 27 kvě 2012, 22:58

Ona Řj asi nepobere všechny hlášky. když ten motor odcházel padal do nouzáku pořád. hlásilo to jen egr a teklo turbo po výměně zase egr a motor nejel byli špatné tlaky na dvou válcích zase nejel zároveň s opravou udělány vstřiky a taky jen hláška egr. a přitom totálně vydřený čerpadlo. Teď to jede ale myslím že nic moc a třista za diag. se my dát nechce za hlášku egr. Turbo olej nehází ten čurbes jde od výfuku přes egr. Nemůže být problém přes výfuk? Za padesát tisíc bych čekal alespoň slušný zátah. Vše v bosch servisu a na motoru nenaměřily žádný problém. Po téhle investici nemám ani chuť ten krám prodat.

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI

Příspěvek od Alzafir » 28 kvě 2012, 09:02

Jarda 10 píše:Ona Řj asi nepobere všechny hlášky. když ten motor odcházel padal do nouzáku pořád.
V podstatě ano, ona se zapíše ta první nesrovnalost, co jednotka zjistí, v tomoto případě P0400, auto shodí do nouzového režimu a tady už se zrovna další chyba nemusí ani objevit. Leccos si jednotka generuje sama.
Jarda 10 píše: hlásilo to jen egr a teklo turbo po výměně zase egr
To souvisí, turbo netlačí, nebo málo, ale uloží se tahle chyba. P0400 není nutně jen chyba EGR, ta může a mívá víc příčin. Třeba nízké proudění vzduchu motorem, způsobené malým tlakem turba. A zase zmiňuju kvalitu repasu. Měl jsi to na diagnostice po té repasi? Myslím diagnostiku a live data. Jestli to už tlačí, jak má.
Jarda 10 píše:a třista za diag. se my dát nechce za hlášku egr.
To platíš 300 jen za vyčtení registru závad?? :shock: :shock: :cry:
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
Jarda 10
Příspěvky: 104
Registrován: 20 lis 2010, 09:42
Bydliště: Králíky

Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI

Příspěvek od Jarda 10 » 28 kvě 2012, 11:11

Je tady jediný a ten chce chce za načtení 300kč. Jedeš tam 5 krát a nemáš ani na jídlo. Zkoušel jsem kontaktovat jednoho člena z vykířovic u šumperka, ale žádná odezva. Dnes znovu nad 4000ot. nouzák. egr vyčištěný.

Uživatelský avatar
HonzaL
Příspěvky: 380
Registrován: 10 zář 2006, 18:46
Bydliště: Česká Třebová

Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI

Příspěvek od HonzaL » 28 kvě 2012, 15:32

Jestli se chceš projet do ČT, tak napiš členu "duskov" a domluv se s ním.
Meriva B 1,4T 88kW

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI

Příspěvek od csala » 29 kvě 2012, 14:26

Z priebehov je vidieť, že motor Y22DTH pracuje tak, ako to popisuje literatúra, teda klapky sa otvárajú pri plnej záťaži. Pri malej záťaži sú klapky zatvorené.
Swirl Level
Swirl Level
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

Uživatelský avatar
HonzaL
Příspěvky: 380
Registrován: 10 zář 2006, 18:46
Bydliště: Česká Třebová

Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI

Příspěvek od HonzaL » 31 kvě 2012, 15:57

Jdou u motoru Y20DTH vyndat výřivé klapky bez demontáže vstřikovacích trubek?
Meriva B 1,4T 88kW

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI

Příspěvek od Alzafir » 31 kvě 2012, 17:48

Ne, leda že by na to byl fígl typu ježek v kleci :mrgreen:
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

matozippi
Příspěvky: 472
Registrován: 12 zář 2009, 19:48
Bydliště: Nitra

Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI

Příspěvek od matozippi » 13 črc 2012, 10:51

chcem sa pustis do cistenia sania, jedine coho sa obavam je co sa stane ked odpojim a nasledne pripojim trubky od cerpadla k vstrekovacom
je odvzdusnenie nevyhnutne alebo to chyti ked napr. tie trubky zalejem naftou...
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI

Příspěvek od Alzafir » 16 črc 2012, 16:55

Než se do toho pustíš, načti si info, jak funguje palivová soustava na ropákovi. Tady jsou kámenem úrazu i přepady zaústěné do čerpadla.
Tak jak to chceš udělat, tak to neee :(
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

matozippi
Příspěvky: 472
Registrován: 12 zář 2009, 19:48
Bydliště: Nitra

Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI

Příspěvek od matozippi » 16 črc 2012, 20:11

no to akym sposobom sa odvzdusnuje palivova sustava som nenasiel... ked su tu nejake prispevky o tom tak len ze v servise na to maju zariadenie
nejake postupy som nasiel na SK fore ale ani jeden nie je postup ako to robia v servise
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto

Odpovědět