Astra G 1,4 - chod na 3 válce, dusí se - vše nové
Astra G 1,4 - chod na 3 válce, dusí se - vše nové
Ahoj.
Mám takovej menší problém s Astrou G 1,4 Ecotec. Auto se dusí, jede na 3 válce a nemá sílu. Jakmile ho nedržím v otáčkách udusí se. Do cca 3tis jedou 3 válce a potom se chytnou všechny. Po udušení se rozsvítí kontrolka elektriky motoru.
Zapalovací cívku někdo měnil před rokem stejně jako svíčky a lambdu. Na diagnostice vyběhla pouze chyba baroskopického tlaku v sacím potrubí. Žádnou netěsnost ani hadičku zpuchřelou jsem nenašel. Tlaky má motor na všech válcích stejné takže gufera na ventilech jsou taky ok.
Zkoušel jsem měnit ještě pro jistotu cívku za jinou a potenciometr na polohu klapky a nic... pořád stejné. Dále jsem čistil EGR,klapku a volnoběžnej ventil. Opět to samé. Všiml jsem si že motor ale nereaguje na připojení/odpojení volnoběžňáku.... pořád má stejný průběh otáček. To mě ale jaksi nevysvětluje to že to pálí jen na 3 válce?
Jak jsou tyto motory náchylné na poruchu vstřiků, čerpadla? Jako další možnost mě napadlo že jsou přeskočené rozvody... ty mají najeto cca 50tis.
Nesetkal se někdo s nečím podobným?
Díky.
Honza
Mám takovej menší problém s Astrou G 1,4 Ecotec. Auto se dusí, jede na 3 válce a nemá sílu. Jakmile ho nedržím v otáčkách udusí se. Do cca 3tis jedou 3 válce a potom se chytnou všechny. Po udušení se rozsvítí kontrolka elektriky motoru.
Zapalovací cívku někdo měnil před rokem stejně jako svíčky a lambdu. Na diagnostice vyběhla pouze chyba baroskopického tlaku v sacím potrubí. Žádnou netěsnost ani hadičku zpuchřelou jsem nenašel. Tlaky má motor na všech válcích stejné takže gufera na ventilech jsou taky ok.
Zkoušel jsem měnit ještě pro jistotu cívku za jinou a potenciometr na polohu klapky a nic... pořád stejné. Dále jsem čistil EGR,klapku a volnoběžnej ventil. Opět to samé. Všiml jsem si že motor ale nereaguje na připojení/odpojení volnoběžňáku.... pořád má stejný průběh otáček. To mě ale jaksi nevysvětluje to že to pálí jen na 3 válce?
Jak jsou tyto motory náchylné na poruchu vstřiků, čerpadla? Jako další možnost mě napadlo že jsou přeskočené rozvody... ty mají najeto cca 50tis.
Nesetkal se někdo s nečím podobným?
Díky.
Honza
- Reklama
Re: Astra G 1,4 - chod na 3 válce, dusí se - vše nové
mě to dělá občas že kdž jedu nad 4000 ot třeba 100km/pak ubírám plyn,vyřazuju motor chce chcípnout..egr by blo lepší odstavit uplně ...
astra G 5dv: xenony,opc front,16''corsa D... momentálně bílá+černá střecha a ruzne upravy...
Re: Astra G 1,4 - chod na 3 válce, dusí se - vše nové
Mimo běžné věci taky změřit tlaky ve válcích, jestli není "podpálený" ventil.
Zafira99 1.8 16V Elegance
-
- Příspěvky: 162
- Registrován: 06 bře 2010, 11:37
- Bydliště: kousek od ValMezu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra G 1,4 - chod na 3 válce, dusí se - vše nové
A nebude chyba právě v MAPu? Nemáš tam nějakou malou dírku kvůli které by špatně snímal tlak na sání? Pokud ti diagnostika hlásila příliš vysoký tlak na sání tak ho zkontroluj a hlavně tu krátkou hadičku kterou je připojený. I tohle by mohlo dělat bordel
Vauxhall Astra 1.4 16v 90 koníků, 06/1999, holt už má 11 let a 316 000 km za sebou :-)
Opel Vectra C Caravan 1.8 16v 90KW... To je jiný kočár
Opel Vectra C Caravan 1.8 16v 90KW... To je jiný kočár
Re: Astra G 1,4 - chod na 3 válce, dusí se - vše nové
Tlaky jsou v pořádku, však se o nich taky zmiňuji v prvním příspěvku.
MAP jsem zkoušel odpojovat, bez rozdílu. Diagnostika hlásila něco s tlakem no, hadičky jsem zkoumal a jsou v pořádku.
Nevím jak přesně má tady u toho motoru fungovat map a volnobežný ventil... resp. jak se má motor chovat po odpojení
MAP jsem zkoušel odpojovat, bez rozdílu. Diagnostika hlásila něco s tlakem no, hadičky jsem zkoumal a jsou v pořádku.
Nevím jak přesně má tady u toho motoru fungovat map a volnobežný ventil... resp. jak se má motor chovat po odpojení
-
- Příspěvky: 162
- Registrován: 06 bře 2010, 11:37
- Bydliště: kousek od ValMezu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra G 1,4 - chod na 3 válce, dusí se - vše nové
V momentě když vypojíš hadičku z MAPu tak vyletí otáčky na cca 4000, rožne se kontrolka motoru a pak se motor zadusí a chcípne. Tohle to alespoň udělá mě. takže asi bych zkusil si ho od někoho půjčit a otestovat jiný kus.
Vauxhall Astra 1.4 16v 90 koníků, 06/1999, holt už má 11 let a 316 000 km za sebou :-)
Opel Vectra C Caravan 1.8 16v 90KW... To je jiný kočár
Opel Vectra C Caravan 1.8 16v 90KW... To je jiný kočár
Re: Astra G 1,4 - chod na 3 válce, dusí se - vše nové
Tak tady u toho se nic nedeje Kamarad ma 2,0 tak si MAP zkusim pujcit od nej.
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra G 1,4 - chod na 3 válce, dusí se - vše nové
Jenže 2litr MAP senzor nemá.
Re: Astra G 1,4 - chod na 3 válce, dusí se - vše nové
Zaujimalo by ma ako si zistil ze ides na 3 valce?
Ja mam poslednu dobu ten problem sa sprava ako by isiel z polovicky vykonu pokial sa motor nezohreje.
Ja mam poslednu dobu ten problem sa sprava ako by isiel z polovicky vykonu pokial sa motor nezohreje.
==========
Opel Astra G TwinPort 1.4 16V Z14XEP + LPG Alisei N by Zavoli + JLM Valve Saver
NGK Iridium IX :)
Opel Astra G TwinPort 1.4 16V Z14XEP + LPG Alisei N by Zavoli + JLM Valve Saver
NGK Iridium IX :)
Re: Astra G 1,4 - chod na 3 válce, dusí se - vše nové
Tady je úplně jedno jestli je ohřátý nebo studený.. dělá to pořád a s autem se nedá prostě jet... jakmile sundáš nohu z plynu, chcípne.
Jak? Tak nejsem nováček, když auto jede na 3 válce tak to vždycky poznáš .... klepe, nemá výkon, střelba z výfuku...
Jak? Tak nejsem nováček, když auto jede na 3 válce tak to vždycky poznáš .... klepe, nemá výkon, střelba z výfuku...
Re: Astra G 1,4 - chod na 3 válce, dusí se - vše nové
Dnes jsem zkoušel nový MAP... trošku se to zlepšilo ale stejně to semtam chcípne a do 3tis to jede na 3. Tak už me napadají jen 3 věci... preskočené rozvody, špatný vstřík a nebo pumpa :/
Re: Astra G 1,4 - chod na 3 válce, dusí se - vše nové
Pááni vidim že sa tu rieši to čo prave trapi mna mam 1,4 16V.. začalo to včera. Z ničoho nič počas jazdy kopance myslim skackavi benzin raz je vykon raz nie.. a pri volnobehu evidentne vynechava valec... dnes som v snahe zachranit situaciu zhodil zapalovaciu lištu a prečistil sviečky a klapku vzduchu ale nezabera... Niekde som čital že by to mohla byť zapalovacia lišta.. inde ma zase nastrašili že pridrety a zakarboovany ventil... nemenil som zatial nič.. Neviem kde začať ..
no páni splnil som si detsky sen a mam astru:) je to uz staršia dáma 1,4 16V 98...
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra G 1,4 - chod na 3 válce, dusí se - vše nové
Zapoměl jsi na 4.-přidírající se ventil\y\ ve vodítkách.crazyape píše:Dnes jsem zkoušel nový MAP... trošku se to zlepšilo ale stejně to semtam chcípne a do 3tis to jede na 3. Tak už me napadají jen 3 věci... preskočené rozvody, špatný vstřík a nebo pumpa :/