Tak se mi dostal do ruky aku od známého z Mondea 1,8 automat z r. 96, které měl přes rok v servisu a stejně ho neopravili tak jsem mu říkal že mu aspoň dobiju baterku pokud bychom to táhli někam dál aby to aspoň svítilo. Aku byla totálně vybitá - 3V a vyschlá - dolil jsem tak 0,5l destilky, tak jsem si říkal asi mrtvá, ale co zkusím ji dobít. Moje nabíječka z Lidlu na ni vůbec nereagovala tak jsem ji ošulil že jsem zapojil kablíky z dobíječky na tužkové baterky která jde přepnout na adaptér v různých voltech včetně 12V 0,8A. Při jeho zapojení dobíječka hlásila nabito. Tak hodinku jsem to nechal tak pak jsem zkusil vypnout byly tam stále 3V, tak jsem to zase zapnul a ještě chvilku nechal, připojil opět nabíječku a v okamžiku odpojení jsem zapnul nabíječku a ona začala nabíjet pulsně. Ráno hlásila nabíječka nabito ale na baterce bylo jen cca 11V. Tak jsem nabíječku zase zapnul večer stále dobíjela ale přesto jsem ji vypnul a ráno bylo na baterce 11,9. Znova jsem ji ráno zapl, navečer stále dobíjela, ale opět jsem vypnul a dnes ráno bylo na baterce 12,6V
Nemám bohužel hustoměr na elektrolyt - ten co jsem měl se mi už před časem rozbil a pro současnou baterku je mi nanic neb se do ní nedostanu, tak jsem další nekupoval a je samozřejmě otázka co bude dělat při zátěži, ale to že i po noci měla 12,6V mě celkem překvapilo. Myslel jsem že bude totálně zasulfátovaná a že už ji vůbec nedobiju, protože bůhví jak dlouho to auto stálo a letošní mrazy byly dle mne pro nedobíjenou baterku smrtící. Jinak značka je hybridní
- na jedné straně nálepka Varta Black Dynamic 55aH a z druhé Akumulátor Carline 45aH. Dle toho že má normální zátky tipuji že platí ta druhá nálepka.