Vykuchaný katalizátor a chyba lambda sondy.

Uživatelský avatar
jaraK
Příspěvky: 1510
Registrován: 05 led 2011, 18:25
Bydliště: Brno

Re: Vykuchaný katalizátor a chyba lambda sondy.

Příspěvek od jaraK » 24 úno 2012, 20:45

Kdo ti udělá za 1500 hlavu? Jen srovnání stojí 1500 + 400 těsnění a to se nebavím o práci a samozřejmně když už bude hlava dole tak dát nový šrouby a udělat sedla ventilů atd.
Opel Astra G 1.6 16V 74kw Caravan Stříbrná 156.000Km, Diagnostika OP-COM
Škoda Felicie 1.6 60kw MPI Modrá Diagnostika VAG-COM

Reklama
 

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vykuchaný katalizátor a chyba lambda sondy.

Příspěvek od RomanK » 24 úno 2012, 22:04

Heřmi píše:...brnkača i s prací by tě to mohl někdo udělat okolo 1500,-
jaraK píše:Kdo ti udělá za 1500 hlavu?
Myslím, že tak maximálně kadeřník. A do té ceny by se měl vejít i s matrošem :lol:
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

rocky
Příspěvky: 31
Registrován: 25 čer 2010, 15:12

Re: Vykuchaný katalizátor a chyba lambda sondy.

Příspěvek od rocky » 25 úno 2012, 09:08

tak jsem jsem schanel mechanika a nasel jsem jednoho ktery to udela za 4000kc vymena toho tesneni + kontrola hlavy je to dobra cena?

Uživatelský avatar
Heřmi
Příspěvky: 25
Registrován: 06 úno 2012, 16:51

Re: Vykuchaný katalizátor a chyba lambda sondy.

Příspěvek od Heřmi » 25 úno 2012, 10:11

já měl na mysli jen čistě výměnu těsnění takže těsnění + práce. taky jsem napsal :Pokud by to bylo těsnění tak je to brnkača i s prací by tě to mohl někdo udělat okolo 1500,- :lol: bez rovnání, srovnání samozřejmě stojí další prachy navíc a s dalšími úkony jde cena vzhůru.

U toho srovnání si zjisti jakým způsobem a strojem to budou dělat. Ne všechny způsoby odrábění jsou vhodné na rovnání hlav.
Snít je jednoduché, těžší je si své sny plnit.

Honda Civic 1,6 VTec
Opel ASTRA G 2.0 16V
Škoda Fabia 1.9TDi RS
Škoda 100
Škoda 120S
Opel ASTRA G 1.8 16V

Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: Vykuchaný katalizátor a chyba lambda sondy.

Příspěvek od Mike.S » 25 úno 2012, 11:08

měnit těsnění bez rovnání hlavy je k prdu, budou tam nerovnosti, kvůli kterým dojde k prasknutí těsnění, takže ho to vyjde o těch 1500 dráž :wink:
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

rocky
Příspěvky: 31
Registrován: 25 čer 2010, 15:12

Re: Vykuchaný katalizátor a chyba lambda sondy.

Příspěvek od rocky » 26 úno 2012, 16:50

ještě bych se chtěl zeptat ohledne chlazení. Když se nespouští ventylátor chlazení muže být na vině řidicí jednotka? Pokud ho odpojim od konektoru a napojím na baterku tak běží. Takže v čem by mohla být chyba diky za rady.

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Vykuchaný katalizátor a chyba lambda sondy.

Příspěvek od vasekpetr1 » 02 bře 2012, 05:23

A co teplotní čidlo? Zkus si ho najít na potrubí chladící vody a na chvíli odpojit (nevím, kde ho na svém motoru X16XE máš umístěný, já ho mám u alternátoru) - měly by ti okamžitě naběhnout oba dva větráky a vyskočí ti na přístrojovce porucha chlazení. Po připojení čidla se vše vrátí k normálu.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

LEPO1
Příspěvky: 46
Registrován: 26 úno 2011, 18:17
Bydliště: LOUNY

Re: Vykuchaný katalizátor a chyba lambda sondy.

Příspěvek od LEPO1 » 02 bře 2012, 08:43

rocky píše:ještě bych se chtěl zeptat ohledne chlazení. Když se nespouští ventylátor chlazení muže být na vině řidicí jednotka? Pokud ho odpojim od konektoru a napojím na baterku tak běží. Takže v čem by mohla být chyba diky za rady.
mě to dělalo taky a měl jsem zalepené kontakty na relátku v řídící jednotce chlazení, stačilo rozpojit kontakty a vyčistit a frčí to

rocky
Příspěvky: 31
Registrován: 25 čer 2010, 15:12

Re: Vykuchaný katalizátor a chyba lambda sondy.

Příspěvek od rocky » 03 dub 2012, 16:04

čau tak zase bych potřeboval nějakou radu. Problémy ktere jsem psal na str. č1 vyřešeny ( výměna těsnění pod hlavou, srovnáni, zbroušeni, výměna guferek. atd) jen na to chlazeni, nespusti se větraky, takže teplota jde nahoru.
Jak jste psaly odpojit čidlo teploty tak jsem zkousel a větraky se nepohnou. A kable vypadaji ok za kažkou radu díky. 8)

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Vykuchaný katalizátor a chyba lambda sondy.

Příspěvek od vasekpetr1 » 03 dub 2012, 16:26

Nejběžnější rada: DIAGNOSTIKA Pokud není na kabeláži a konektorech viditelná vada, napájení (pojistky) v pořádku, řídící jednotka chlazení též bez viditelného poškození, tak vyčíst chyby v chlazení a pak další odborný postup. Než nějaké bezhlavé měnění součástek, tak bych šel touto cestou. Řídící jednotka chlazení (pokud ji máš) má pojistky jak v pojistkovce, tak i vedle baterky v motoru společně s napájením větráků (F4, F8 - 40A).
Přílohy
Chlazení a klima.JPG
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

rocky
Příspěvky: 31
Registrován: 25 čer 2010, 15:12

Re: Vykuchaný katalizátor a chyba lambda sondy.

Příspěvek od rocky » 03 dub 2012, 17:33

Právě že na diagnostice jsem byl a chybu to neukazalo. Jen pořad svíti ta kontrolka s takovou tou hvězdou.

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vykuchaný katalizátor a chyba lambda sondy.

Příspěvek od denny » 03 dub 2012, 18:02

Tak se ti připojili jen do jednotky motoru,tam se nic nedozví.Diagnostikou se musí připojit do jednotky chlazení a tam se dozví chybu nebo chyby.Proto ti svítí náhradní režim jednotky chlazení.Jestli na to nemají diagnostiku,tak se taky nic nedoví.

LEPO1
Příspěvky: 46
Registrován: 26 úno 2011, 18:17
Bydliště: LOUNY

Re: Vykuchaný katalizátor a chyba lambda sondy.

Příspěvek od LEPO1 » 04 dub 2012, 11:14

rocky píše:čau tak zase bych potřeboval nějakou radu. Problémy ktere jsem psal na str. č1 vyřešeny ( výměna těsnění pod hlavou, srovnáni, zbroušeni, výměna guferek. atd) jen na to chlazeni, nespusti se větraky, takže teplota jde nahoru.
Jak jste psaly odpojit čidlo teploty tak jsem zkousel a větraky se nepohnou. A kable vypadaji ok za kažkou radu díky. 8)
jak už jsem psal příspěvek výše zalepené kontakty relátek jednotky chlazení jsou tam 4x relátko, rozpojit a vyčistit a pofrčíto a je to bez investice takže tím nic nezkazíš

rocky
Příspěvky: 31
Registrován: 25 čer 2010, 15:12

Re: Vykuchaný katalizátor a chyba lambda sondy.

Příspěvek od rocky » 05 kvě 2012, 09:47

Tak jsem zjistil že jednotka chlazení je vypálena. Tak bych potřeboval poradit, mam na ni oznaceni cg 4201. Muže tam přijt třeba s označením cg ale s jinymi čísly? A stači ji jen vyměnit nebo se musi na diagnostiku a něco tam třeba přehrat?

rocky
Příspěvky: 31
Registrován: 25 čer 2010, 15:12

Re: Vykuchaný katalizátor a chyba lambda sondy.

Příspěvek od rocky » 07 kvě 2012, 13:06

Nikdo neporadí?

Odpovědět