Čerpadlo VP44
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
staci tedy jen ten kabel? ale ten se stejne musi zapojit jeste do KTS 520 ci obdobneho, ne?
jsem myslel ze to pujde zapojit nejak naprimo , ale to byl asi omil...
astra stale nejezdi, cerpadlo za rozumny peniz jsem nikde nesehnal... opravit podle navodu (pripajet novy tranzistor jsem zkousel), ale nic nepomaha... nevim zdali by pomohla diagnostika cerpadla, zdali by neukazala jen vadne cerpadlo.
Je mozne ze Astra nici cerpadla nejakou vadnou el. instalaci? koupil jsem astru s tim ze je nepojizdna, mel jsem doma cely motor X17DTL (najeto taky cca 200tis km), tudiz jsem jen prehodil cele cerpadlo a auto jezdilo, ale ujel jsem snim max 2000km a cerpadlo je zase KO. obe cerpadla mela vypaleny dany tranzistor, zdali je to nahoda ze se i to druhe vypalilo po par km...
jak vyzkouset v cem je zavada v cerpadle bez pouziti diagnostiky? privod nafty saje, zpatky nafta taky tece:), do el. magnetu jdou impulzy, co jeste zkontrolovat?
moc diky, zacinam z toho byt zoufalej, chci Astru jeste nekdy nastartovat..
jsem myslel ze to pujde zapojit nejak naprimo , ale to byl asi omil...
astra stale nejezdi, cerpadlo za rozumny peniz jsem nikde nesehnal... opravit podle navodu (pripajet novy tranzistor jsem zkousel), ale nic nepomaha... nevim zdali by pomohla diagnostika cerpadla, zdali by neukazala jen vadne cerpadlo.
Je mozne ze Astra nici cerpadla nejakou vadnou el. instalaci? koupil jsem astru s tim ze je nepojizdna, mel jsem doma cely motor X17DTL (najeto taky cca 200tis km), tudiz jsem jen prehodil cele cerpadlo a auto jezdilo, ale ujel jsem snim max 2000km a cerpadlo je zase KO. obe cerpadla mela vypaleny dany tranzistor, zdali je to nahoda ze se i to druhe vypalilo po par km...
jak vyzkouset v cem je zavada v cerpadle bez pouziti diagnostiky? privod nafty saje, zpatky nafta taky tece:), do el. magnetu jdou impulzy, co jeste zkontrolovat?
moc diky, zacinam z toho byt zoufalej, chci Astru jeste nekdy nastartovat..
- Reklama
- Fritol
- Příspěvky: 2005
- Registrován: 21 led 2009, 20:20
- Bydliště: Hradec Kralové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
kup repasovane čerpadlo a budeš mít po problemech ne ? da se sehnat do 22 tis. kč.
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
mno rekneme za 22 000kč bych rekl ze je cena te me astry... navic tolik penez jakozto studentik nemam abych dal jen tak za auto.
proto se to snazim vyresit co nejlevneji, pokud to pujde.
proto se to snazim vyresit co nejlevneji, pokud to pujde.
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
22?? co tohle? určiě bude mít i na 1.7
Kód: Vybrat vše
http://auto.aukro.cz/opel-vstrikovaci-cerpadla-astra-vectra-zafira-i1889062897.html
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
Prometheus-nějak se v tobě nemůžu vyznat
tady píšeš toto
mam program na jeho diagnostiku, ale nikde nemohu najít schéma zapojení na 9pin cannon...
A pak zase toto
taci tedy jen ten kabel? ale ten se stejne musi zapojit jeste do KTS 520 ci obdobneho, ne?
jsem myslel ze to pujde zapojit nejak naprimo , ale to byl asi omil...
Jinak ten tyristor zhoří kvůli vadné mechanice čerpadla.Trošku se to tam pak přehřívá,takže vyměníš součástku a ta jde za chvíli stejně do kytek.
Opiš z čerpadla to číslo Bosch,co jsem tu už požadoval.
Jinak je to tu stále stejná písnička
ofiko cena čerpadla výměnou je cca58000.Dá se sehnat kolem 20000,-\stejně se to zdá moc\,když se sežene za 15k,tak by mohlo stát 10k ,sežene se za 10k,tak by mohlo být za 5k ,atd atd atd.
Nakonec to dojde tak daleko,že k čerpadlu zdarma bude náhradní Astra a za to ,že k někomu budou lidi moci chodit do práce ,tak mu na konci měsíce přinesou 20k jako poděkování.
tady píšeš toto
mam program na jeho diagnostiku, ale nikde nemohu najít schéma zapojení na 9pin cannon...
A pak zase toto
taci tedy jen ten kabel? ale ten se stejne musi zapojit jeste do KTS 520 ci obdobneho, ne?
jsem myslel ze to pujde zapojit nejak naprimo , ale to byl asi omil...
Jinak ten tyristor zhoří kvůli vadné mechanice čerpadla.Trošku se to tam pak přehřívá,takže vyměníš součástku a ta jde za chvíli stejně do kytek.
Opiš z čerpadla to číslo Bosch,co jsem tu už požadoval.
Jinak je to tu stále stejná písnička
ofiko cena čerpadla výměnou je cca58000.Dá se sehnat kolem 20000,-\stejně se to zdá moc\,když se sežene za 15k,tak by mohlo stát 10k ,sežene se za 10k,tak by mohlo být za 5k ,atd atd atd.
Nakonec to dojde tak daleko,že k čerpadlu zdarma bude náhradní Astra a za to ,že k někomu budou lidi moci chodit do práce ,tak mu na konci měsíce přinesou 20k jako poděkování.
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
denny>>programem myslim SW program do PC ktery je vlastne v tom baliku informace ohledne VP44 nekde v tomto topiku...
ale nevim zdali se to da pripojit jen pomoci kabelu nebo je k tomu potreba nejaky prevodnik.
cislo cerpadla poslu, promin nekde jsem prehledl tvuj dotaz.
Marťasek>> diky za tip, za tech 12500 uz uvazuju o koupi...
ale nevim zdali se to da pripojit jen pomoci kabelu nebo je k tomu potreba nejaky prevodnik.
cislo cerpadla poslu, promin nekde jsem prehledl tvuj dotaz.
Marťasek>> diky za tip, za tech 12500 uz uvazuju o koupi...
Re: Čerpadlo VP44
No taky se mi to nezdálo, cos tu rozjel za kampaň kolem softu a diagnostiky čerpadel.
Ohledně tranzistoru, někde tu najdeš, a tuším i v tomto vlákně, se člen zmiňuje , že to opravuje a testuje. Mimojiné je tam i zmíňka o tranzistorech nových řad, sice jsou jako nahraditelné, ale mají jiné charakteristiky, tudíž nevhodné .
Pohledej, asi ti to řekne víc .
Ohledně tranzistoru, někde tu najdeš, a tuším i v tomto vlákně, se člen zmiňuje , že to opravuje a testuje. Mimojiné je tam i zmíňka o tranzistorech nových řad, sice jsou jako nahraditelné, ale mají jiné charakteristiky, tudíž nevhodné .
Pohledej, asi ti to řekne víc .
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Čerpadlo VP44
no ani nemusi, lebo autor napisal ze tu nahradu neprezradi takze len hladat v katalogu nahradu
z coho vyplvyva ze mechaniku cerpadla mozes mat OK len nemas vhodny tranzistor (tyristor)
este dodam ze ked budes kupovat repasovane cerpadlo, daj pozor ci je repas kompletny alebo len nieco opravene
tie co stoja 22tis by mali byt kopletny repas
z coho vyplvyva ze mechaniku cerpadla mozes mat OK len nemas vhodny tranzistor (tyristor)
este dodam ze ked budes kupovat repasovane cerpadlo, daj pozor ci je repas kompletny alebo len nieco opravene
tie co stoja 22tis by mali byt kopletny repas
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
Martasek>> cislo cerpadla je 0470004003
jeste me napada, odsroubovali jsem i ridicijednotku cerpadla, mohlo se zavzdusnit a to byt duvodem proc ted nejde nastartovat? pripadne jak ho odvzdusnit?
jeste me napada, odsroubovali jsem i ridicijednotku cerpadla, mohlo se zavzdusnit a to byt duvodem proc ted nejde nastartovat? pripadne jak ho odvzdusnit?
Re: Čerpadlo VP44
Bolo to tu mnohokrát. Ak je zavzdušnený vysokotlaký systém čerpadla, tak je takmer pravidlom, že to štartovanie je extrémne problematické. To, že si mal demontovanú riadiacu jednotku čerpadla , tak sa zavzdušnil nízkotlaký systém čerpadla. Ak máš poškodené tesnenie pod riadiacou jednotkou čerpadla, tak sa ti to bude sústavne zavzdušňovať. Keď som nedávno čistil sanie a mal som demontované vysokotlaké trubky od trysiek, tak po skompletovaní som nedokázal naštartovať ani s úplne novou a nabitou 80Ah batériou. Nepomohlo ani vytočenie žhaviacich sviečok zo všetkých valcov, aby rýchlejším točením motora bez kompresie pretlačilo naftu až k vstrekom. Pomohlo iba roztiahnutie auta za dodávkou. Ak odpojíš trubky od trysiek a štartuješ, z trubiek musí vytekať nafta. Vtedy vieš, že tebou vymenený tranzistor otvoril ventil dávky nafty. Ak to naftu cez trubky netlačí, buď ti odišiel už aj tebou vymenený tranzistor, alebo došlo k poškodeniu programovateľných pamätí v riadiacej jednotke čerpadla slnečným žiarením. Ešte si spomínam, že som niekde čítal o tom, že ak elektricky odpojíš riadiacu jednotku od čerpadla, tak sa niečo v tej jednotke odmaže, však preto sa tieto jednotky opravujú priamo na aute, ale nemám istotu, či to platí aj o VP44, niekde si to over.
Ja som kupoval nové čerpadlo VP44 za 650€. Vyrábajú sa v Jihlave. Bolo mi predané ako nové, nie repasované. S jednoročnou zárukou. Má za sebou 40 tisíc km a šľape dobre.
Veľa zdaru.
Ja som kupoval nové čerpadlo VP44 za 650€. Vyrábajú sa v Jihlave. Bolo mi predané ako nové, nie repasované. S jednoročnou zárukou. Má za sebou 40 tisíc km a šľape dobre.
Veľa zdaru.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
jeste jendou jsem se pokusil na pripájení nového tranzistoru hrotovou pájkou, hodně jsem četl že trafopájka může tranzistor zničit už při pájení.
po dlouhém startování nakonec začla téct nafta z trubiček k triskám, nicméně po nastartování běží motor normálně ve volnoběžných otáčkách, ale po přidání plynu jde motor na cca 3000ot/m, poté se zastaví, kdyz držím plyn na podlaze tak jde po chvilce na max otáčky. stále svítí kontrolka chyby motoru, občas zhasne, ale i po zhasnuti se motor chova stejne blbe.
je otázka co to jestě může způsobovat, diagnostiku u sebe nemám, takže ji nezkusím. Je možné že je uložená v paměti závad chyba čerpadla a proto jede motor podle tabulek? Smaže se tato chyba sama po nějaké době?
díky.
po dlouhém startování nakonec začla téct nafta z trubiček k triskám, nicméně po nastartování běží motor normálně ve volnoběžných otáčkách, ale po přidání plynu jde motor na cca 3000ot/m, poté se zastaví, kdyz držím plyn na podlaze tak jde po chvilce na max otáčky. stále svítí kontrolka chyby motoru, občas zhasne, ale i po zhasnuti se motor chova stejne blbe.
je otázka co to jestě může způsobovat, diagnostiku u sebe nemám, takže ji nezkusím. Je možné že je uložená v paměti závad chyba čerpadla a proto jede motor podle tabulek? Smaže se tato chyba sama po nějaké době?
díky.
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
csala
co se tady člověk všechno nedozví o VP44. To co jsi napsal o tom slunečním záření je fakt dobrá blbost a ujišťuji tě, že se po demontáži opravdu nic "neumaže" to by jsi měl problém při každém odpojení autobaterie - uvažuj trošku prosim tě ju?!
co se tady člověk všechno nedozví o VP44. To co jsi napsal o tom slunečním záření je fakt dobrá blbost a ujišťuji tě, že se po demontáži opravdu nic "neumaže" to by jsi měl problém při každém odpojení autobaterie - uvažuj trošku prosim tě ju?!
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: Čerpadlo VP44
Ultrafialové záření jsou neviditelné paprsky o vlnové délce 5...400 nm. Paměti EPROM mají svou nejvyšší citlivost při UV-C, jejichž spektrální linie leží na 253,7 nm. Při takové vlnové délce jde mazací proces nejrychleji (10...20 min).
Ovšem také zářivky mají vysoký ultrafialový podíl (v rozsahu 300...400 nm. Také slunce je na této vlnové délce aktivní. Omylem může dojít ke ztrátě dat v paměti EPROM, když bude vystavena slunci nebo umělému světlu: Pod neonovou zářivkou trvá kompletní vymazání asi 3 roky, plné sluneční záření to dokáže už v jednom týdnu. To ale v žádném případě neznamená, že při krátkém světelném působení se ještě nic nestane. Docela může být možné, že jeden jediný bit již při krátkodobém probliknutí ultrafialového záření svůj HIGH stav zapomene!
http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... pameti.pdf
Ovšem také zářivky mají vysoký ultrafialový podíl (v rozsahu 300...400 nm. Také slunce je na této vlnové délce aktivní. Omylem může dojít ke ztrátě dat v paměti EPROM, když bude vystavena slunci nebo umělému světlu: Pod neonovou zářivkou trvá kompletní vymazání asi 3 roky, plné sluneční záření to dokáže už v jednom týdnu. To ale v žádném případě neznamená, že při krátkém světelném působení se ještě nic nestane. Docela může být možné, že jeden jediný bit již při krátkodobém probliknutí ultrafialového záření svůj HIGH stav zapomene!
http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... pameti.pdf
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Re: Čerpadlo VP44
Napojiť sa na RJ a zmazať pamet zavad nieje vobec problém ! Ale viem že RJ je spojená zo zbytkom čerpadla pomocou vodiveho "pasu" a bolo nam visvetlované že môžes to rozobrať ale nesmie sa prerušiť spojenie tohoto pasu lebo po opetovnom zapojení bude čerpadlo nefunkčné !
Týmto pasom su poprepajane prvky v čerpadle a RJ.
Pametám si to preto lebo školitel spomínal že ten vodivý pas je priletovaný k RJ a častou zavadou je studený spoj.
Spomínal niečo v tom zmysle že : je tam snimač otáčok ktorý ak oddelíš od RJ aj ked len na chvýlu tak potom RJ nerozpozná spravnu polohu hriadele čerpadla :-k a čerpadlo sa vlastne stava nefunkčné lebo sa nevie v akej polohe zastalo.
http://www.bmwklub.sk/bmw3-e46/e46-320d ... 27210.html
Týmto pasom su poprepajane prvky v čerpadle a RJ.
Pametám si to preto lebo školitel spomínal že ten vodivý pas je priletovaný k RJ a častou zavadou je studený spoj.
Spomínal niečo v tom zmysle že : je tam snimač otáčok ktorý ak oddelíš od RJ aj ked len na chvýlu tak potom RJ nerozpozná spravnu polohu hriadele čerpadla :-k a čerpadlo sa vlastne stava nefunkčné lebo sa nevie v akej polohe zastalo.
http://www.bmwklub.sk/bmw3-e46/e46-320d ... 27210.html
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 zář 2011, 22:34
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
RJ cerpadla jsem sice odsrouboval, ale hned zase pridelal, prave jsem nevedel co s tim kablikem... opravu jsme provedli na aute. takze tady problem nebude.