EGR ventil
Re: EGR ventil
Vážení přátelé. Je mi líto, jak se tady zachází s těmi, co se chtějí zapojit a pomoci nějakou myšlenkou. Je to tady samý machr. Samá diagnostika a málo rozumu. Ve finále se stejně všichni obracíte na koncesované rádoby servisy. Měniče komponentů, kteří ani netuší , co je to opravovat. Mám kolikrát pochybnosti i o tom jestli znají, jak motor funguje. Zdar jejich práci. Já je nepotřebuju. Poradil jsem si se závadou, kterou ani Ing. v SNR neuměli rozlousknout. A to jsou nějaký machři.
Pro ty, kteří mají hlavu na správném místě. Přemýšlejte vždy komplexně. Součástka, která hlásí poruchu je součástí složitého ceku. Řešte funkci celku a ne konkrétního komponentu. Jeho porucha může být důsledkem závady, která je někde úplně jinde. Kdybych u toho auta stál, můžeme se bavit konkrétně. Takhle je to jenom samá domněnka. Diagnostika je krásná věc pro ty co si rádi usnadňují práci. Ale není to lék. Když auto špatně spaluje, určitě nebudu hledat chybu v převodovce. Stejně musí nastoupit rozum a kontrola všeho co v daném systému je namontováno. Postupujte součástku po součástce a kontrolujte vše. Jestli všechny komponenty vykonávají správně svou funkci a navzájem se negativně neovlivňují. Mravenčí práce která má výsledky.
Díky za prostor.
Pro ty, kteří mají hlavu na správném místě. Přemýšlejte vždy komplexně. Součástka, která hlásí poruchu je součástí složitého ceku. Řešte funkci celku a ne konkrétního komponentu. Jeho porucha může být důsledkem závady, která je někde úplně jinde. Kdybych u toho auta stál, můžeme se bavit konkrétně. Takhle je to jenom samá domněnka. Diagnostika je krásná věc pro ty co si rádi usnadňují práci. Ale není to lék. Když auto špatně spaluje, určitě nebudu hledat chybu v převodovce. Stejně musí nastoupit rozum a kontrola všeho co v daném systému je namontováno. Postupujte součástku po součástce a kontrolujte vše. Jestli všechny komponenty vykonávají správně svou funkci a navzájem se negativně neovlivňují. Mravenčí práce která má výsledky.
Díky za prostor.
- Reklama
Re: EGR ventil
koubič, na dennyho nam nešahaj, je to macher akych je tu velmi malo...
a co sa tyka tvojich rad: aj so svojimi amaterskymi znalostami ohladom motorov, viem, ze tvoj prispevok je uplne mimo...
DPF auto nema a egr nesuvisi s so vstrekovanim nafty...
len tak na porovnanie znalosti, ake mas auto? a aky motor?
sorry za offtopic, ale nedalo mi to
a co sa tyka tvojich rad: aj so svojimi amaterskymi znalostami ohladom motorov, viem, ze tvoj prispevok je uplne mimo...
DPF auto nema a egr nesuvisi s so vstrekovanim nafty...
len tak na porovnanie znalosti, ake mas auto? a aky motor?
sorry za offtopic, ale nedalo mi to
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 4x el. okná, 4x airbag, manuálna klíma, tempomat, ťažné, 4kotúče s ABS, PP od Davida
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk
Re: EGR ventil
Hm, taky mi to nedá
To, že tady stále tlačíme Martina, aby napsal číslo chyby, má svůj význam. Může to výrazně omezit okruh závad. Další co by následovalo , by byly livedata z elektronických čidel motoru. Tzn nestačí jen tupý výpis chyb z diagnostiky. To je zatraceně málo, to by fungovalo jako v jistých...jiných servisech
Když se dozvím číslo chyby, a nebudu mít k dispozici live data, nasměruju, v tomto případě Martina, na to, co je schopen sám zkontrolovat a vyčistit.
Když tohle nepomůže, pak holt bude muset do nějakého servisu, po webu se dá poradit, ale těžko opravit.
No a Martin má ten samý motor co já, a to si buď jist, jestli dodá patřičné informace mně, jsem schopen ho zavalit vším možným , aby to rozchodil, nakonec třeba Šiny by mohl vyprávět . Málem už auto prodal a byla to prkotina
Diagnostika není všelék, ani zaklínadlo, ale bez ní se dnes u těchto, a nejen těchto, motorů nedá obejít. Leda bys byl šaman.
Když auto padá občas do nouzového režimu, na 99% to není špatným spalováním. To se většinou projevuje postupně, na rozdíl od skokové změny, kdy ECU převede motor na nouzový režim.
Takže asi tak. Neber to jako útok na tebe, tak jsem to rozhodně nemyslel, ale možná ti už bude jasnější, jak to tu funguje.
No a stále čekám na zprávu od Martina, jak je to s tou kontrolkou?
To, že tady stále tlačíme Martina, aby napsal číslo chyby, má svůj význam. Může to výrazně omezit okruh závad. Další co by následovalo , by byly livedata z elektronických čidel motoru. Tzn nestačí jen tupý výpis chyb z diagnostiky. To je zatraceně málo, to by fungovalo jako v jistých...jiných servisech
Když se dozvím číslo chyby, a nebudu mít k dispozici live data, nasměruju, v tomto případě Martina, na to, co je schopen sám zkontrolovat a vyčistit.
Když tohle nepomůže, pak holt bude muset do nějakého servisu, po webu se dá poradit, ale těžko opravit.
No a Martin má ten samý motor co já, a to si buď jist, jestli dodá patřičné informace mně, jsem schopen ho zavalit vším možným , aby to rozchodil, nakonec třeba Šiny by mohl vyprávět . Málem už auto prodal a byla to prkotina
Diagnostika není všelék, ani zaklínadlo, ale bez ní se dnes u těchto, a nejen těchto, motorů nedá obejít. Leda bys byl šaman.
Když auto padá občas do nouzového režimu, na 99% to není špatným spalováním. To se většinou projevuje postupně, na rozdíl od skokové změny, kdy ECU převede motor na nouzový režim.
Takže asi tak. Neber to jako útok na tebe, tak jsem to rozhodně nemyslel, ale možná ti už bude jasnější, jak to tu funguje.
No a stále čekám na zprávu od Martina, jak je to s tou kontrolkou?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: EGR ventil
tak kluci dnes sem pečlivě koukal na kontrolky před startem a přišel se na to že kontrolka auta s klíčkem mi vúbec nesvítí to znamená že je žárovka v h..... proto žádná porucha nesvítila přes víkend se ji tam pokusim dát i když jdu do rachoty pak napíšu jak sem dopad ale velice oceňuji váš zájem to vyřešit opravdu děkuji
Zafira 2,2 Dti OPC r.v. 2003 spotřeba průměr 6,2 l/100 km
abs ,esp,tempomat,klimatronik,vše v elektrice,2 šíbry,celá v kůži
abs ,esp,tempomat,klimatronik,vše v elektrice,2 šíbry,celá v kůži
Re: EGR ventil
Nemám nejmenší, důvod kohokoli urážet. Každý tady dává rady podle svého svědomí a zkušeností. Nejsem automechanik. Řídím se jenom selským rozumem. Proto si myslím, že u motoru je nejdůležitější způsob hoření paliva ve spalovacím prostoru. Jestli se palivo spálí správně, bezezbytku a bez tvorby sazí – karbonu. Správné prohoření zajišťuje tvar spalovacího prostoru, který udává směr víření směsi ve válci a tím její dokonalé prohoření s maximální možnou účinností. Příměsi v palivu a karbon ve spalovacím prostoru hoření značně zhoršují. U benzínu ještě ovlivňuje způsob vyhoření směsi umístění svíčky a vstřiku. U nafty je to žhavící svíčka a vstřikovací tryska. Tvar vstřiku a poloha (úhel) trysek, přes které se palivo rozptyluje ve válci. Pokud je tryska třeba jen z části přicpaná, nebo je špatný plak paliva (opotřebovaný vstřik) či nekvalitní palivo, dojde k nedokonalému spálení směsi. To má za následek tvorbu usazenin. Ty se usazují nejdříve ve válci a následně ve všem co je součástí výfuku. Odtud pramení veškeré problémy. EGR přepouští spaliny do sání. Tím uzavírá okruh problémů a v případě špatné funkce urychluje zanesení motoru. Proto zdůrazňuji kvalitu spalování. Rozhodně není dobře tankovat palivo jen u jedné pumpy. Kvalita je mizerná u všech pump. Proto je dobře občas náhodně natrefit na pumpu, kde pančují palivo o trošku méně než ti ostatní. V Čechách jsem rád, když jedu za 7,5 litrů na 100 km. V zahraničí jsem schopen stlačit spotřebu na 6 litrů, aniž bych měnil styl jízdy. Čímpak to asi je. Následky špatného spalování jsou tedy nasnadě. Špatně dosedající ventily, podcházející EGR, špatně snímající čidla. Tím problémy gradují. Protože je zanášení postupné, řidič si ani nevšimne, že se něco děje. Nakonec to dospěje k tomu, že ŘJ vyhodnotí špatné spalování a přepne do nouzového režimu. To v lepším případě. Nikomu nepřeji tu druhou variantu, kdy klekne motor úplně při předjíždění. Od té doby nikam nespěchám a pojedu za kamionem klidně desítky kilometrů. Dovoluji si zdůraznit. Pokud nějaká součástka nefunguje, hledejte, proč nefunguje. To znamená, odkud bere impuls pro svou činnost. Případně co jí brání v činnosti. Vyřešte, proč nedostává správný signál, případně odkud se bere to, co brání součástce v činnosti. Pokud tohle nevyřešíte, budete se neustále motat v jednom kole. Nakonec stejně zjistíte, že je na vině špína, ať už pochází odkudkoli. Sání, nebo výfuk. Ve finále stejně skončíte u kvality spalování je to proč ten motor vlastně v autě je, a že je to to nejdůležitější. Pokud tohle nevyřešíte, závady se budou více či méně často opakovat. Pokud vyměníte jednu součástku za novou, bude v dohledné době hlásit poruchu něco jiného. Já jsem na benzínu také stále měnil. Stálo to spoustu peněz a nervů. Nikam to nevedlo. Nakonec jsem pochopil a vyřešil problém tvorby karbonu na ventilech a v EGR zvýšením teploty spalování výměnou svíček za teplejší. Už 50.000 kilometrů nevím co je to problém s tou hnusnou žlutou kontrolkou „elektronika motoru“. U nafty bych sázel na čistotu vstřikovací trysky. Tam začíná celá funkce naftového motoru. Rozptýlení paliva ve válci. Klepejte si klidně na čelo. Tohle je prostě realita. Pokud nefunguje to co je na začátku, nemůže fungovat ani to ostatní. Přeji všem pěkný den a úspěch.
- Luboš X17DTL
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 03 črc 2007, 20:51
- Bydliště: Slatina(NJ)
Re: EGR ventil
To je sice pěkné, cos tu napsal, v několika případech máš asi pravdu, ale EGR ventil je určen pro přepouštění spalin znovu zpět pro dokonalejší spalování a tím nižší emise, k čemu nás nutí ekologové a to je kámen úrazu. Pokud nebudeme muset mít stále nižší emise, nebudeme muset neustále ińvestovat do oprav těchto věcí. Podívej se na staré motory, které nesplňovaly snad žádnou emisní normu. S takovýma nebyly žádné problémy, sežraly naftu jakékoliv kvality, nic se nekazilo. Dnes, v době vysokotlakých vstřikovačů, čerpadel stavěných na elektronice se pořád budeme potýkat s takovými problémy, hlavně že ekologie je v pořádku.
Já jsem na bývalé X17DTL zaslepil EGR, vyčistil sání, na emisích jsem procházel jako dřív se stejnýma hodnotama, spotřeba mírně klesla, výkon šel taky lehce nahoru. Toto je případ, že EGR a spol jsou dle mého celkem nesmysly.
Já jsem na bývalé X17DTL zaslepil EGR, vyčistil sání, na emisích jsem procházel jako dřív se stejnýma hodnotama, spotřeba mírně klesla, výkon šel taky lehce nahoru. Toto je případ, že EGR a spol jsou dle mého celkem nesmysly.
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Re: EGR ventil
To je naprostá pravda. Čím víc elektroniky tím hůř. Právě proto je důležité hlídat, aby zplodiny byly v předepsaných parametrech a nedocházelo k tvorbě usazenin v motoru. Chce to občas přidat do paliva nějakou tu vodičku na rozpouštění usazenin a čištění vstřiků. Opět čekám těžkou kritiku, že je to na nic. Já na to nedám dopustit. Prevence je jedna z nejdůležitějších činností při údržbě auta. Stačí to spojit jednou ročně s výměnou oleje a všech vzduchových filtrů, což považuji za naprostý základ servisu auta. Dále dvakrát ročně kontrola brzdových segmentů při přezouvání pneu. S tím už okouknu i gumové manžety a prachovky, hadičky všechny spoje na chlazení atd. Při pochybnostech měním hned. A hlavně. Když servis tak si u toho chci stát a dívat se co mi mnění. Protože to nikde v servisech nechtějí dovolit, dělám si to všechno sám a vím, že to udělám pořádně. Když nevím podívám se do chytré knížky, na internet a není nic problém. Jenom si čas od času musím pořídit nějaké to nářadíčko. Buď si ho půjčím, nebo v horším případě koupím za své. Jediné co od OPLA potřebuji, jsou čas od času informace o složení a funkci jednotlivých dílů auta. A to je ten problém. Oficielní cestou to prostě nejde. On by se zákazník mohl dovědět, že jejich lempl servisy a třikrát předražené díly vlastně nepotřebuje. Totožný díl co jsem koupil v Auto kelly za 1.600,- Kč mi v Oplu nabízeli za 4.800,-Kč. V Oplu to jsou židáci a lháři.
K EGR mám ještě tolik. Když mnělo moje auto najeto 12.000 kilometrů svítila mi kontrolka permanentně. Motor chodil na tři, někdy dva válce. To že se mnou u Opla nikdo nechtěl slušně bavit, jen zmiňuji. Musel jsem si všechno nastudovat sám. Opel dělal mrtvé brouky. Jen by měnil a měnil díly bez zjevného důvodu. Výměny mi nedokázali zdůvodnit jinak jen tím, že jim to hlásí diagnostika. Chtěli rozebírat motor a dělat úpravy jak na žebřiňáku. Prý se zadírají ventily atd. Už jsem potřeboval jen dva volky, aby mne vždycky dotáhly do servisu. Možná toho vola viděli ve mně. Našli si prostě dojnou krávu. Zaplať pánbů, jsem tohle všechno včas utnul. Dal se na sólo cestu. Hodně zjišťování vyhodnocování informací a studování techniky. Ale veškeré úsilí se vyplatilo. Do dneška mám na autě vše originál. Teda kromně lišty zapalování ta stála zbytečných 6.000,- Kč + práce, A řídící jednotky kterou jsem mněl namontovanou jako nový díl 20,.000,- Kč. Přitom jak jsem později zjistil, ŘJ pochází z jiného auta. Ani ten uložený kód ti pitomci nesmazali.
Po vyřešení spalování se všechny součástky zázračně uzdravily. A fungují bez problémů do dnes.Tak ať mi nikdo nevypravuje že to co píšu, nemůže fungovat, nebo že je to blábol.
Končím s rozčilováním. Přeji pěkný den.
K EGR mám ještě tolik. Když mnělo moje auto najeto 12.000 kilometrů svítila mi kontrolka permanentně. Motor chodil na tři, někdy dva válce. To že se mnou u Opla nikdo nechtěl slušně bavit, jen zmiňuji. Musel jsem si všechno nastudovat sám. Opel dělal mrtvé brouky. Jen by měnil a měnil díly bez zjevného důvodu. Výměny mi nedokázali zdůvodnit jinak jen tím, že jim to hlásí diagnostika. Chtěli rozebírat motor a dělat úpravy jak na žebřiňáku. Prý se zadírají ventily atd. Už jsem potřeboval jen dva volky, aby mne vždycky dotáhly do servisu. Možná toho vola viděli ve mně. Našli si prostě dojnou krávu. Zaplať pánbů, jsem tohle všechno včas utnul. Dal se na sólo cestu. Hodně zjišťování vyhodnocování informací a studování techniky. Ale veškeré úsilí se vyplatilo. Do dneška mám na autě vše originál. Teda kromně lišty zapalování ta stála zbytečných 6.000,- Kč + práce, A řídící jednotky kterou jsem mněl namontovanou jako nový díl 20,.000,- Kč. Přitom jak jsem později zjistil, ŘJ pochází z jiného auta. Ani ten uložený kód ti pitomci nesmazali.
Po vyřešení spalování se všechny součástky zázračně uzdravily. A fungují bez problémů do dnes.Tak ať mi nikdo nevypravuje že to co píšu, nemůže fungovat, nebo že je to blábol.
Končím s rozčilováním. Přeji pěkný den.
Re: EGR ventil
Martin.S: to ze as ti ledka na pristrojovke vypali, je velmi malo pravdepodobne ale stat sa moze... svietila niekedy? nie je umyselne odpojena? lebo aj to sa stava
nechcem nikoho urazat, ale tu selsky rozum nepomaha... toto je vysoka skola mechaniky a dynamiky v kombinacii s byrokratickou EU...
keby si sa snazil akokolvek, aj tak sa ti tam tie usadeniny budu ukladat, aj tak po 150tis km musis sanie a EGR vycistit...
proti tomu ti nepoze nic, ani svatena voda, ani ziadne pripravky, ani kvalitna nafta
proste motor je nahovno navrhnuty (lebo musi splnat emisie) a tam to zacina a konci, maju s tym problem uplne vsetky automobilky
jedine co ti proti usadeninam pomoze su vysoke otacky, ale to ide do paliva - lacnejsie je to obcas vycistit
"Čím víc elektroniky tím hůř." - je utkvela predstava z ktorou sa tazko bojuje
nechcem nikoho urazat, ale tu selsky rozum nepomaha... toto je vysoka skola mechaniky a dynamiky v kombinacii s byrokratickou EU...
keby si sa snazil akokolvek, aj tak sa ti tam tie usadeniny budu ukladat, aj tak po 150tis km musis sanie a EGR vycistit...
proti tomu ti nepoze nic, ani svatena voda, ani ziadne pripravky, ani kvalitna nafta
proste motor je nahovno navrhnuty (lebo musi splnat emisie) a tam to zacina a konci, maju s tym problem uplne vsetky automobilky
jedine co ti proti usadeninam pomoze su vysoke otacky, ale to ide do paliva - lacnejsie je to obcas vycistit
"Čím víc elektroniky tím hůř." - je utkvela predstava z ktorou sa tazko bojuje
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 4x el. okná, 4x airbag, manuálna klíma, tempomat, ťažné, 4kotúče s ABS, PP od Davida
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk
Re: EGR ventil
Pravě pro všechno výše napsané ne jen mnou, bych se usoustředil na vstřikovací trysky. Kdy byli naposledy měněny. Mám dojem, že jejich životnost je nějakých max. 60.000 kilometrů. Jsou hodně mechanicky namáhané tlakem přeplnění válce a do toho musí ještě vstříknout a pořádně rozprášit palivo, aby se dobře spálilo. Jakmile začnou ukapávat namísto rozprašování je to v háji. Za normálních okolností je to postupný proces opotřebení. Ale tahle porucha potom s sebou stáhne i všechno ostatní. Nevím, jak se to zkouší dneska na elektronických tryskách, ale dřív na to existoval takový přístroj. Otázkou je cena trysek. Pokud je vadná jedna mají se měnit komplet všechny. To je bolest dieselu. Pravidelná údržba za moc peněz. Teprve po kontrole tohohle, bych pokračoval dál. Myslím, že by stačilo ostatní součástky vyčistit a kam se nedostanu pomoci si tou přísadou do paliva. Než se vše vrátí do normálu, chvilku trvá. Dal bych tomu tak dvě nádrže s přísadou a malinko motor protáhnout na dálnici aby se pořádně prohřál a vyfoukal ven tem nahromaděný bordel. Zanášení motoru je bolest především městského provozu. Nejde ani tak o rychlost auta, jako o otáčky motoru. Za některým dieselem je teda opravdu radost jet. Čudí to permanentně. Ne jen při přidání plynu. To si taky zkontrolujte. Jak hodně to za vámi hulí. Ten čoud vypovídá o tom že se něco začíná dít. Auto není jenom o ježdění, ale především o údržbě.
Pěkný den.
Pěkný den.
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Koubič -a jsme tam ,kde jsme byli.Dříve se používali jednostupňové vstřikovače.V nich vyměnit trysku a nastavit na pumpičce nebyl vůbec žádný problém.Dělal jsem to jak na běžícím páse.Dnes je na motoru navěšeno spostu nesmyslů \díky ekoteroristům\se zpětnými hláškami do jednotky a následuje vždy náhradní režim.Pravidla se zostřují a normy zpřísňují,bohužel cesta zpět nevede.Vše je již pomocí SW tak ochráněno,aby to kdekdo nemohl vyřadit.
Dnes běžně lidi vybourávají DPF a na emisích to nikdo nedokáže změřit.Firma AVL již vyvinula,odzkoušela a zhomologovala nový kouřoměr,který dokáže měřit kouřivost v tisícinách a díky rozkladu světla i spočítat pevné částice.Je to tedy otázka velmi krátké doby,než jej zavedou do sítě SME a v horizontu 1-2let budou ti bez DPF velmi nešťastní a rozhořčení.Teď s tím tak trochu vyje.ali,ale auta ještě měla jakous takous cenu,že by se dalo i investovat do DPF.Za 2-3 roky půjdou na šrot.
Dnes běžně lidi vybourávají DPF a na emisích to nikdo nedokáže změřit.Firma AVL již vyvinula,odzkoušela a zhomologovala nový kouřoměr,který dokáže měřit kouřivost v tisícinách a díky rozkladu světla i spočítat pevné částice.Je to tedy otázka velmi krátké doby,než jej zavedou do sítě SME a v horizontu 1-2let budou ti bez DPF velmi nešťastní a rozhořčení.Teď s tím tak trochu vyje.ali,ale auta ještě měla jakous takous cenu,že by se dalo i investovat do DPF.Za 2-3 roky půjdou na šrot.
Re: EGR ventil
Každý chce diesel, ale na cenu údržby se na začátku nikdo neptá. Potom se každý křižuje, když má vyměnit třeba rozvodový řemen a stojí to přes desítku. Ono to tak trochu platí už i o benzínových motorech. Začíná si to být všechno hodně podobné. Turbo, vstřiky atd. Když si tady pročítám komentáře v některých tématech, děsím se, co všechno je možné potkat v provozu na silnici. Časované bomby. A to si do té plechové rakve klidně posadí vlastní děti. Že tím posílají manželku a tchyni na výlet, to bych možná ještě pochopil. Bože lidi opravujte a neupravujte. Nedělejte to co v koncesovaných servisech. Mějte na paměti, že v tom vozíte i ty které nadevše milujete. Až poznáte, že to co děláte s autem, děláte špatně, že šetříte tam, kde se stejně nic ušetřit nedá, může být již pozdě. Přemýšlejte, jestli ty záslepky a podobný udělátka, co nemají v motoru a na autě co dělat, stojí za to.
Pěkný den všem.
Pěkný den všem.
Re: EGR ventil
to denny:
mozes prosim to popisat presnejsie?
priklad mam v aute DPF/FAP, auto ma euro5 dymivost napr 100, vyhodim filter a bude mat 500
aktualny pristroj na emisnej kontrole ma minimalnu citlivost 1000?? cize 10x tolko takze automaticky prejdem ci mam alebo nemam filter
a nove masinky na meranie budu mat citlivost 10 a som uplne v p..i??
ja viem ze som uplne mimo temu, asi to bude vhodne niekam premiestnit
edit: je to presne tak v p..i ako som napisal... hmm zevraj bududa M6 nebude mat filter, uvidime co namiesto toho daju
mozes prosim to popisat presnejsie?
priklad mam v aute DPF/FAP, auto ma euro5 dymivost napr 100, vyhodim filter a bude mat 500
aktualny pristroj na emisnej kontrole ma minimalnu citlivost 1000?? cize 10x tolko takze automaticky prejdem ci mam alebo nemam filter
a nove masinky na meranie budu mat citlivost 10 a som uplne v p..i??
ja viem ze som uplne mimo temu, asi to bude vhodne niekam premiestnit
edit: je to presne tak v p..i ako som napisal... hmm zevraj bududa M6 nebude mat filter, uvidime co namiesto toho daju
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 4x el. okná, 4x airbag, manuálna klíma, tempomat, ťažné, 4kotúče s ABS, PP od Davida
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk
Re: EGR ventil
no zafču mam 2 roky maximální spokojenost a nikdy mi ta kontrolka nesvítila no jak bych to řek ani sem nevěděl ža tam taková je až po podrobnym skoumání z určitého úhlu jsou vydět všechny konronkya samozdřejmě po předchozí radě sem zjistil že tam taková kontrolka je ale nikdy mi nesvítilazippi píše:Martin.S: to ze as ti ledka na pristrojovke vypali, je velmi malo pravdepodobne ale stat sa moze... svietila niekedy? nie je umyselne odpojena? lebo aj to sa stava
Zafira 2,2 Dti OPC r.v. 2003 spotřeba průměr 6,2 l/100 km
abs ,esp,tempomat,klimatronik,vše v elektrice,2 šíbry,celá v kůži
abs ,esp,tempomat,klimatronik,vše v elektrice,2 šíbry,celá v kůži
Re: EGR ventil
Martine při otočení klíčku do první polohy se rozsvítí spolu se všemi kontrolkami na budíku a po pozhasínání (postupná kontrola ŘJ vozu) zůstane se dvěma svítit (čili 3 dole uprostřed budíků), až do otočení na druhou polohu (po nastartování zhasnou). Teda pokud to není u dieslů jinak, ale asi by nemělo NE?
Nemám kontrolku žhavení a ani s klíčem, jen tu s bleskem přez motor, asi Opel NO
Nemám kontrolku žhavení a ani s klíčem, jen tu s bleskem přez motor, asi Opel NO
Naposledy upravil(a) Defender dne 14 srp 2011, 21:36, celkem upraveno 3 x.
Mobil : 602318645
Re: EGR ventil
Konkrétně u tohoto motoru ( ale nejen u něj) se po otočení klíčku do polohy II rozsvítí všechny kontrolky, které postupně během inicializace zhasínají. U auta, které nemá v registru uloženou žádnou chybu zhasne před startováním i kontrolka elektroniky motoru ( auto s klíčem). Zůstává svítit dobíjení, kontrolka chlazení a kontrolka spalování( asi se jmenuje jinak, ale teď nevím, je žlutá).
Skutečně to je LEDka, že by odešla, to se mi nechce věřit, spíš kutil předchozí majitel ....možná právě proto bych to protáhnul diagnostikou. Ale tu kontrolku je třeba opravit.
Skutečně to je LEDka, že by odešla, to se mi nechce věřit, spíš kutil předchozí majitel ....možná právě proto bych to protáhnul diagnostikou. Ale tu kontrolku je třeba opravit.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor