![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Já funkční EGR měl, ale při zaslepování došlo k problémům, psal jsem o tom ve vlákně o svém autě. Nakonec se to teda zaslepilo, ale jezdím bez EGR. Kontrolka si svítí jak se jí zlíbí (viz o 3 příspěvky výše).
Stejně jako spousta dalších mívám občas pocit, že auto jede jako živé a jindy že je to lemra líná, připisoval jsem to venkovní teplotě (zima/vedro) a teplotě motoru (zahřátý/nezahřátý).
Zkusím jako tappaja EGR někam připevnit a zapojit ho, jestli to bude mít vliv, ať už na spotřebu nebo na jízdní vlastnosti.
Teď v zimě na zimákách a zejména díky krátkým trasám cca 2x5km jsem měl spotřebu 9,5/100.
Proč to řeším - při zaslepení u většiny motorů kontrolka stejně svítí, takže pokud nebude rozdíl v tom jestli tam po zaslepení EGR je nebo není, tak tam ani být fyzicky nemusí. Samozřejmě by záslepka musel být plná, bez díry, jako mám já. Ty cca 3cm3 co jsou v EGR snad rozdíl nedělají.