2.0 di kontrolka motoru

Vaclav
Příspěvky: 101
Registrován: 19 dub 2009, 15:18

2.0 di kontrolka motoru

Příspěvek od Vaclav » 20 čer 2011, 16:09

Opakovaně se mi za jízdy rozsvěcí kontrolka motoru a spadne mi výkon. Po vynutí zapalování je vše O.K. a po čase se závada objeví znovu. Na diagnostice načtu chyby P0704, P0400 a P1125. Jen pro informaci, nedávno jsem měnil vakuovou pumpu (při opakovaném brždění už nefungoval posilovač) a kontroloval těsnost podtlakových hadic, kde je vše v pořádku. Nevíte na co se mám zaměřit?
Astra G Caravan 2.0 Di

Reklama
 

Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 2005
Registrován: 21 led 2009, 20:20
Bydliště: Hradec Kralové
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 di kontrolka motoru

Příspěvek od Fritol » 20 čer 2011, 16:37

zkontroloval bych podtlaky..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Re: 2.0 di kontrolka motoru

Příspěvek od AstraMan » 20 čer 2011, 17:29

Jak píše kolega... Měl jsem obdobný problém a bylo potřeba proměřit podtlakovou pistolí vakuupumpa, solenoidní ventily a x dalších věcí...

Jestli to máš kousek do Pardubic, tak navštiv našeho člena denny ... On jediný mě ten problém vyřešil :D
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Vaclav
Příspěvky: 101
Registrován: 19 dub 2009, 15:18

Re: 2.0 di kontrolka motoru

Příspěvek od Vaclav » 20 čer 2011, 20:28

Pardubice mám docela z ruky, takže smůla.. jinak podtlakovou pistoli mám k dispozici.. vakuová pumpa O.K., hadičky podtlaku taky v pořádku.. tak nevím :-(
Astra G Caravan 2.0 Di

Uživatelský avatar
kubeSRi
Příspěvky: 2029
Registrován: 03 dub 2011, 17:52
Bydliště: Zlinsko

Re: 2.0 di kontrolka motoru

Příspěvek od kubeSRi » 20 čer 2011, 20:30

na evidencni kontrle sem potkal tipka se stejnym motorem jak ty a rekl ze mu odesel katalyzator kdyz mu to rozsvecovalo
astra G 5dv: xenony,opc front,16''corsa D... momentálně bílá+černá střecha a ruzne upravy...

Uživatelský avatar
mirda2908
Příspěvky: 5276
Registrován: 31 črc 2009, 16:04
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 di kontrolka motoru

Příspěvek od mirda2908 » 20 čer 2011, 20:30

vaclav a odkud si
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013

Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 2005
Registrován: 21 led 2009, 20:20
Bydliště: Hradec Kralové
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 di kontrolka motoru

Příspěvek od Fritol » 20 čer 2011, 20:31

tak diag a live data.. muže to byt třeba i vaha vzduchu.
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí

Vaclav
Příspěvky: 101
Registrován: 19 dub 2009, 15:18

Re: 2.0 di kontrolka motoru

Příspěvek od Vaclav » 20 čer 2011, 21:11

live data můžu zkusit.. uvidím teda zítra, dnes se na to už nedostanu...
Astra G Caravan 2.0 Di

Vaclav
Příspěvky: 101
Registrován: 19 dub 2009, 15:18

Re: 2.0 di kontrolka motoru

Příspěvek od Vaclav » 21 čer 2011, 21:47

tak live data vypadají v pořádku a do nouzáku to padá stále..takže žádný pokrok :-(
Astra G Caravan 2.0 Di

Uživatelský avatar
statiC
Příspěvky: 264
Registrován: 27 dub 2010, 20:31
Bydliště: Sadová 399 Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 di kontrolka motoru

Příspěvek od statiC » 21 čer 2011, 22:59

Mě dělalo to samý a mám stejnej motor jako ty pokaždé když sem vypl nachvilku motor tak to přestalo. Odmontoval jsem EGR ventil vyčistil a přestalo to tak zkuz tohle za to nic nedáš a je to otázka tak asi 30 minut ;-)
Opel Astra 1.8 16v
  • https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=23510
Není ani tak rozhodující, kam nás lidi pošlou, jako to, kde sami nakonec skončíme.

Uživatelský avatar
dada77
Příspěvky: 558
Registrován: 30 led 2009, 22:27
Bydliště: MOST to je kousek od CHÁNOVA

Re: 2.0 di kontrolka motoru

Příspěvek od dada77 » 22 čer 2011, 06:58

tak já měl něco podobného a mě to dělal ventil ovládající klapku sání tuším je to hned u vakuum pumpy takovej malej hříbek dole má písek který je na mechanický táhlo napojený od ventilu vede hadička k jednomu ventilu co je na prave straně to se nedá přehlídnou po otočením ho vycvakneš a zkontroluj jestli někde nepropouští to právě dělal a vždycky když jsem zastavil tak to šlo do nouzáku tak jsem měl zajímaví rozjezdy snad ti to pomuže jinak to stálo asi 750 kč u opla protože se druhovýroba neděla :twisted:
ZAFIRA 2,0 DTI r.v.2000

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: 2.0 di kontrolka motoru

Příspěvek od Alzafir » 22 čer 2011, 07:18

Fritol píše:zkontroloval bych podtlaky..
To co popisuje static a dada77. Všechno se to otočí kolem podtlaku 8)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
dada77
Příspěvky: 558
Registrován: 30 led 2009, 22:27
Bydliště: MOST to je kousek od CHÁNOVA

Re: 2.0 di kontrolka motoru

Příspěvek od dada77 » 22 čer 2011, 13:11

jojo podtlak to je svina
ZAFIRA 2,0 DTI r.v.2000

Vaclav
Příspěvky: 101
Registrován: 19 dub 2009, 15:18

Re: 2.0 di kontrolka motoru

Příspěvek od Vaclav » 23 čer 2011, 20:58

Tak jsem dalším testováním zjistil, že se mi kontrolka závady motoru rozsvítí pokaždé, když za jízdy vyřadím a otáčky klesnou na volnoběh (kontrolka se rozsvítí po cca 2 vteřinách). Pouhým zvýšením otáček nezhasne, ale pokud zařadím a přidám tak, aby byl motor v tahu, tak zhasně a ani při ubrání plynu se nerozsvítí. Při sledování live dat jsem zjistil, že kontrolka se rozsvěcí vždy když hodnota parametru EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) klesne na 0 nebo 1 procento (obvyklá hodnota 35 a výše). Netušíte jestli to má souvislost s předtím popisovanou závadou (ke zhasnutí kontrolky bylo třeba vypnout zapalování)
Astra G Caravan 2.0 Di

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Re: 2.0 di kontrolka motoru

Příspěvek od AstraMan » 23 čer 2011, 21:04

Nejsem sice odborník, ale myslím si, že sis odpověděl právě sám 8) EGR ventil je součástí podtlaků a pokud všechna ostatní live data jsou parametrově OK, tak bych viděl příčinu v již zmiňovaném EGR... Mě třeba úplně totéž dělala vakuupumpa a ty solenoidní ventily byly také zralé na výměnu :?:
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Odpovědět