motor jede na 3 válce a kontrolka ani neblikne
motor jede na 3 válce a kontrolka ani neblikne
Ahoj, zrovna jsem se dostal do fáze, kdy nastartuju ... motor jede na 3 válce a ani po ujetí pár kilometrů nesvítí kontrolka motoru ? co to znamená?
Opel Astra Z16XE - r.v. 2001,
- Reklama
Re: motor jede na 3 válce a kontrolka ani neblikne
Mě když odešla lišta,škubalo to a diagnostika také nic nezaznamenala.Zkus svíčky,případně jinou lištu.Muže to být více věcí,ale tohle je myslím nejpravděpodobnější.
Astra 1,4 16V
Re: motor jede na 3 válce a kontrolka ani neblikne
ahoj, zkoušel jsem dát původní svíčky ... i půjčenou lištu a furt stejný problém..
Opel Astra Z16XE - r.v. 2001,
Re: motor jede na 3 válce a kontrolka ani neblikne
Pokud nemáš diagnostiku,mužeš zkusit vyblikat chyby(podrobný popis na foru je),ale je otázka zda o nich ŘJ ví.Jinak nepravidelný chod dělá i EGR,lamda i špatný benzin(ventily).To jsou ty lehčí chyby.Pak třeba vstřik,něco v kabeláži-kontakty,ŘJ,ventily KO atd........To už pak,ale asi nebude na diskuzi,spíš na návštěvu servisu.Tady bych Ti doporučil pročíst zkušenosti kolegů ke komu zajet a komu se vyhnout.Přeju brzké vyřešení.
Astra 1,4 16V
Re: motor jede na 3 válce a kontrolka ani neblikne
Nazdar, mne tiež ide na tri valce občas, ale stáva sa to len po daždi, zrejme mi niekde nateká voda do kabeláže. Akonáhle sa motor zahreje a voda sa vyparí, tak už ide normálne... Ale kde môže zatekať, netuším...
ASTRA G Sport, r.v.2000, 3dv., X20XEV
Re: motor jede na 3 válce a kontrolka ani neblikne
diagnostiku mám, a k denymu zvažuji zajet už dost dlouho, zatím mi to spravuje kamarád, a zkoušíme vše ... vyměnovat vstřiky mezi sebou, jinou lištu, svíčky vyměnit.
zkusím proměřit ty kabely.
PS: diagnostika je ČISTÁ.
zkusím proměřit ty kabely.
PS: diagnostika je ČISTÁ.
Opel Astra Z16XE - r.v. 2001,
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor jede na 3 válce a kontrolka ani neblikne
Od začátku tvého problému\několik měsíců\ tě nasměrovávám na mechanickou závadu motoru.
Re: motor jede na 3 válce a kontrolka ani neblikne
Denny měl jsi pravdu na 4tým válci není žádný tlak asi ventily byly zaraženy do hlavy
Opel Astra Z16XE - r.v. 2001,
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor jede na 3 válce a kontrolka ani neblikne
No po půl roce docela dobré zjištění.
Re: motor jede na 3 válce a kontrolka ani neblikne
Tak ma postihlo na X16XEL to iste. teda skoro - ulomil sa mi kus z vyfukoveho ventilu a skoncil asi niekde na kataci. Auto islo na 3 valce a este k tomu bolo pocut taky prerusovany sycivy zvuk - nieco ako ked na doby syka para.
Stalo sa mi to na dialnici, ked som predbiehal a za mnou sa tlacil dalsi.
Zrazu to cez 130 nechcelo ist a nesvietila ziadna kontrolka, diagnostika tiez neukazala ziadnu chybu, a len Live data ukazali na volnobeh, ze lambda davala stale hodnoty od 500mV - 900mV - stale bohatu zmes. Ziadna sinusoida.
A islo to ako traktor
Moj dvorny mechanik mi radi vymenit uz vsetkych 8 vyfukovych ventilov. Nech sa predide nejakej podobnej nehode v blizkej buducnosti. Je to nutne?
Co este okrem tesneni by ste doporucili v tomto pripade vymenit?
Najazdene 145t km. (ale boh vie kolko naozaj)
Oleja zere tak cca 2.5L na 15000km. A stena valca, kde sa to ulomilo, nie je doskrkana. piesty vyzeraju v pohode.
A hlavne ma zaujima cena (nech porovnam s tym co mi povie) - vas odhad matrosu+prace - lebo moj mechos spominal, ze hlavu bere do nejakej firmy, kde "nieco" nejak presne nalisuju (uz som zabudol co mi hovoril - nieco s ventilmi ale bol som v soku, ked som videl jak sa to rozpadlo)a ze to tiez bude daco stat. Hovori nieco o sume cca 400E (matros + praca).
vopred vdaka.
Jo a dolezita otazka - moze toto sposobit jazda na LPG? (permanentne dialnica - otacky okolo 4000 a viac.. zamerne nepisem rychlost pac viac ako 130 sa u nas ani nikde okolo jazdit nesmie.. )
Stalo sa mi to na dialnici, ked som predbiehal a za mnou sa tlacil dalsi.
Zrazu to cez 130 nechcelo ist a nesvietila ziadna kontrolka, diagnostika tiez neukazala ziadnu chybu, a len Live data ukazali na volnobeh, ze lambda davala stale hodnoty od 500mV - 900mV - stale bohatu zmes. Ziadna sinusoida.
A islo to ako traktor
Moj dvorny mechanik mi radi vymenit uz vsetkych 8 vyfukovych ventilov. Nech sa predide nejakej podobnej nehode v blizkej buducnosti. Je to nutne?
Co este okrem tesneni by ste doporucili v tomto pripade vymenit?
Najazdene 145t km. (ale boh vie kolko naozaj)
Oleja zere tak cca 2.5L na 15000km. A stena valca, kde sa to ulomilo, nie je doskrkana. piesty vyzeraju v pohode.
A hlavne ma zaujima cena (nech porovnam s tym co mi povie) - vas odhad matrosu+prace - lebo moj mechos spominal, ze hlavu bere do nejakej firmy, kde "nieco" nejak presne nalisuju (uz som zabudol co mi hovoril - nieco s ventilmi ale bol som v soku, ked som videl jak sa to rozpadlo)a ze to tiez bude daco stat. Hovori nieco o sume cca 400E (matros + praca).
vopred vdaka.
Jo a dolezita otazka - moze toto sposobit jazda na LPG? (permanentne dialnica - otacky okolo 4000 a viac.. zamerne nepisem rychlost pac viac ako 130 sa u nas ani nikde okolo jazdit nesmie.. )
Astra G Caravan, X16XEL, 2000 + LPG ELPIGAZ
Diagnostika OP-COM v1.39 EN (MA, BA-po dohode)
Diagnostika OP-COM v1.39 EN (MA, BA-po dohode)