Chlazení motoru

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od langdon2 » 30 čer 2009, 09:27

Brhy, tak potom asi fakt termostat. Mne sa na 90 zohreje uplne v pohode.Akurat ze v kolonach mi to sem tam leze kusok nad 90, a zasa ked idem mimo mesta to mam kusok pod 90.
Neviem, na Fobii som to mal vzdy na 90, sa to ani nepohlo.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Reklama
 

brhy
Příspěvky: 2510
Registrován: 12 úno 2008, 13:52
Bydliště: V prdeli na dedine !!!- Zalesie pri BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od brhy » 30 čer 2009, 09:36

ja mam termostat v pohode len hold astra sa nechce zohrievat ale voda bubloce ked ma 85 jak pri sto :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od langdon2 » 30 čer 2009, 09:39

Tak potom tam asi neni podtlak,sak tusim vdaka nemu ma potom ta voda bod varu ovela vyssie.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

brhy
Příspěvky: 2510
Registrován: 12 úno 2008, 13:52
Bydliště: V prdeli na dedine !!!- Zalesie pri BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od brhy » 30 čer 2009, 10:16

netusim a neriesim pokial ide tak ide :lol:

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od Salám » 30 čer 2009, 10:46

U Z22SE ten termostat otevírá dříve jak u dalších benzínů..mi větrák sepne při asi 92 stupních a hotovo.. běžná provozní teplota u mě je kolem těch 83 - 85 stupňů..

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od Arwy » 30 čer 2009, 11:51

langdon2 píše:Tak potom tam asi neni podtlak,sak tusim vdaka nemu ma potom ta voda bod varu ovela vyssie.
Pretlak - ako v tlakovom hrnci. So stúpajúcim tlakom sa zvyšuje aj bod varu.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

brhy
Příspěvky: 2510
Registrován: 12 úno 2008, 13:52
Bydliště: V prdeli na dedine !!!- Zalesie pri BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od brhy » 30 čer 2009, 11:55

takze to mam f poradecku 8) 8)

Uživatelský avatar
HonzaL
Příspěvky: 380
Registrován: 10 zář 2006, 18:46
Bydliště: Česká Třebová

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od HonzaL » 30 čer 2009, 18:30

Provozní teplota 90 stupňů, větrák spíná při 92 stupních.
Meriva B 1,4T 88kW

Uživatelský avatar
beran
Příspěvky: 110
Registrován: 04 bře 2010, 18:19
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od beran » 07 říj 2010, 23:09

takže čidlo teploty je umístěno z boku termostatu a spíná větrák a od toho čidla je napojen i budík na teplotu v přístrojovce?
Opel Astra Caravan X16XEL 1.6 16V r.v. 2000 modrá metalíza

petras66
Příspěvky: 46
Registrován: 02 zář 2010, 10:55
Bydliště: Dolni Poustevna (Šluknovsky vybezek)

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od petras66 » 24 lis 2010, 08:57

kde je cidlo teploty na zafire 2.0 dti ??? y20dth. dekuji,
ZAFIRA 2.0 DTI y20dth, tmv. modra, rv. 2004 zavíraní oken na DO , vzadu 2x mlhovka a 4x pozič. svetlo

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od denny » 24 lis 2010, 11:07

Otevřeš kapotu a je vlevo nad termostatovou komorou.Je dvou pinové.

Uživatelský avatar
Danosss
Příspěvky: 452
Registrován: 22 říj 2011, 12:09
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od Danosss » 12 kvě 2012, 08:28

Pěkné téma...mě ventilátor nespíná vůbec termostat byl měněný a vrtule se otáčejí lehce takže je tu nějaká možnost, že je jen špatné to čidlo teploty?:) na kolik asi vyjde ta sranda?:)
Astra G hatchback, 1999, 1.8, 85 KW, stříbrná metla

Uživatelský avatar
Respo
Příspěvky: 564
Registrován: 12 bře 2009, 23:09
Bydliště: Bratislava 5
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od Respo » 12 kvě 2012, 14:22

problém ktorý je popisovaný v prvom príspevku je na 100% predrané odpory ... prvý a druhý stupen sú cez rezistor a tretí je napriamo ... ovládané sú relátkami v motorovom priestore
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Tu odstrihnite - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Opel astra g 1.4 16V 2003 Z14XE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=24585

Uživatelský avatar
Danosss
Příspěvky: 452
Registrován: 22 říj 2011, 12:09
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Chlazení motoru

Příspěvek od Danosss » 14 kvě 2012, 20:52

A nejde nějak nastavit aby se ventilator sepl třeba při 100stupnich a vypl treba pri 90? Na e-shopech tuningovych jsem videl termo spínače ale tu jsem se dozvedel ze to astra asi nema. Diky
Astra G hatchback, 1999, 1.8, 85 KW, stříbrná metla

Uživatelský avatar
mirda2908
Příspěvky: 5276
Registrován: 31 črc 2009, 16:04
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení motoru

Příspěvek od mirda2908 » 14 kvě 2012, 21:19

cidlo teploty stoji kolem 400kc zalezi na značce a pozor jsou dva tipy velikosti
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013

Odpovědět