Zdravím
Je to malinko jinak! Čekal jsem tady tenhle příspěvek,nicméně pravda je jinde... Opravdu tenhle člověk čekal 4hodiny na to,než se k nám dostal na diagnostiku,po předchozích tel. hovorech s otcem. Myslím,že je naprosto běžné zavolat do servisu,objednat se, a pak řešit problém,ale jsou lidé,co si myslí,že když zavolají tak hned budeme tlačit auta ven,aby jsme dělali na jeho voze. Vy jste zavolal,hned dojel. Na diagnostiku otec reagoval se slovy-lambda sonda neběží jak má,může být špatná,ale může to způsobovat daleko více věcí ( podtlaky,jednotka atd.)
Po následném telefonátu,kde jste naši firmu začal ponižovat se slovy-diagnostika s Číny,neodborníci atd. (však Vy víte) jsme si udělali nad Vámi obrázek.
Nicméně jsme to neřešily.
Pán si koupil lambdu sám,bohužel to tím nebylo. Od toho jsou servisy,jinak kupovat,měnit,to fakt nejde. My by jsme určitě lambdu nezaůčtovali!
Na druhý den se nestačíme divit! Pán se objevil opět u nás v servise,se slovy-pudem to teda opravit(postupem jak jste mi říkal?)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nečekali jsme to.
Jak jsem výše psal,udělali jsme si obrázek. Otec se slovy-Proč jdete za náma když nejsme odborníci,máme diagnostiku s Číny atd. Další slova byla taková,že už s tímhle člověkem nebudeme dále komunikovat.
Po krátké debatě tenhle člověk opustil servis s tím,že si pořídil pár snímkú a křičel na otce ať drží hubu!
A závěr patří nakonec! OTCI PŘIŠLA SMS,ŽE NA NÁS POSLAL FINANČNÍ KONTROLU
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)