Volnoběh 2.0 DTI

Odpovědět
Kodl
Příspěvky: 11
Registrován: 22 kvě 2008, 11:35
Bydliště: okr. Nový Jičín

Volnoběh 2.0 DTI

Příspěvek od Kodl » 17 zář 2008, 08:06

Kolísájí mi volnoběžné otáčky, nebo spíše mi často mi neklesnou po vyřazení na obvyklých 800-900, ale zůstanou se držet na 1000-1200.Musím znovu zařadit rychlost, příbrzdit motorem, nebo stačí krátce brzdit při zařazené rychlosti.Po přidání plynu na neutrál otáčky dost neochotně a pomalu klesají.
Neví někdo, co s to může být?
Před časem jsem měnil čerpadlo a mechanik mi tvrdí, že je namontované ve špatné poloze (dává údajně vysoký tlak), ale tomu moc nevěřím, protože to nedělá vždycky( je to nezávisle na teplotě motoru nebo zaplé klimatizaci). :cry:
Máte někdo tip na opravu?

Reklama
 

Uživatelský avatar
Chavron
Příspěvky: 657
Registrován: 10 črc 2007, 20:20
Bydliště: Slovensko - Zilina

Příspěvek od Chavron » 17 zář 2008, 10:14

Pri jazde by mali otacky zostavat po vyradeni vyssie ako pri zastaveni. je to kvoli tomu aby sa po opatovnom zaradeni nedrali z 800-900otacok ale aby bol ten nabeh plynulejsi. Mal by to byt nieco okolo alebo mirne cez 1000.
Skor by to pocas jazdy nemalo padat na tych 800 ot. Len neviem ci je to tak aj u diesla. :idea:

Kodl
Příspěvky: 11
Registrován: 22 kvě 2008, 11:35
Bydliště: okr. Nový Jičín

Příspěvek od Kodl » 17 zář 2008, 10:39

nejde jen o otáčky při jízdě, problém se vyskytuje i při popojíždění nebo stání.

Kodl
Příspěvky: 11
Registrován: 22 kvě 2008, 11:35
Bydliště: okr. Nový Jičín

Volnoběh-opraveno

Příspěvek od Kodl » 25 lis 2008, 11:48

Nakonnec jsem zjistil, že je nefunkční čidlo teploty oleje. Po výměně (cena 199 Kč) problém vyřešený-nefunkční čidlo vykazovalo teplotu oleje -40°C a pravděpodobně proto ten zvýšený volnoběh

Vaclav
Příspěvky: 101
Registrován: 19 dub 2009, 15:18

Re: Volnoběh 2.0 DTI

Příspěvek od Vaclav » 13 zář 2010, 19:19

Mám asi stejný problém na motoru 2.0 di. Diagnostika hlásí také problém s čidlem teploty oleje. Kde jej na motoru najdu, ať to nemusím celé prolézat.
Astra G Caravan 2.0 Di

Vaclav
Příspěvky: 101
Registrován: 19 dub 2009, 15:18

Re: Volnoběh 2.0 DTI

Příspěvek od Vaclav » 17 zář 2010, 18:20

odpovím si sám :-(... v přední části olejové vany..
Astra G Caravan 2.0 Di

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Volnoběh 2.0 DTI

Příspěvek od Trdlo » 17 zář 2010, 21:11

Tam je snímač oleje pro PP. Klasické čidlo tlaku oleje je snad na bloku pod altíkem. Takže zezadu.
END

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh 2.0 DTI

Příspěvek od RomanK » 17 zář 2010, 21:15

Čidlo teploty oleje je opravdu v přední části olejové vany.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Volnoběh 2.0 DTI

Příspěvek od Trdlo » 17 zář 2010, 21:21

Jo teploty, tak to sorry, já si to nějak přeondil na čidlo tlaku. :oops:
END

Odpovědět