Môže to byt ERG?
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09 dub 2010, 17:50
Môže to byt ERG?
O podobných problémoch som tu už počítal veľa strán no mám pocit, že ani s jedným sa neviem stotožniť.
Takže mám astru 1,6 16V 74 kw, ( motor ma 104000 km, prav. servis ), asi pred 2-3 mesicmi mi zacali kolísat voľnobežne otacky na zohriatom motore ( 1000-500 ), výfuk vydával divný zvuk. Následne motor zacal strácat výkon, musel som na neho dost tlacit, aby som z neho nieco dostal. To sa samozrejme odrazilo aj na spotrebe. V súcasnosti je to uz hrozne ziadny výkon obrovská spotreba.
Prvé co isiel som na diagnost. vraj vykazuje iba chybu ERG. Tak vycistili, zaslepili. Motor stále to isté co som opísal. Následne som vymenil sviecky, palivový a vzduchový filter, vycistil vzduch. klapku. Stále to isté. Isiel som znova na diag. , vraj zase iba ERG. Uz som zúfaly ja, aj mechanik. Preto sa chcem spítat. Môze vykazovat diagnostika chybu ERG, aj ked je zaslepený? V com môze byt problem toho co som popísal.
Takže mám astru 1,6 16V 74 kw, ( motor ma 104000 km, prav. servis ), asi pred 2-3 mesicmi mi zacali kolísat voľnobežne otacky na zohriatom motore ( 1000-500 ), výfuk vydával divný zvuk. Následne motor zacal strácat výkon, musel som na neho dost tlacit, aby som z neho nieco dostal. To sa samozrejme odrazilo aj na spotrebe. V súcasnosti je to uz hrozne ziadny výkon obrovská spotreba.
Prvé co isiel som na diagnost. vraj vykazuje iba chybu ERG. Tak vycistili, zaslepili. Motor stále to isté co som opísal. Následne som vymenil sviecky, palivový a vzduchový filter, vycistil vzduch. klapku. Stále to isté. Isiel som znova na diag. , vraj zase iba ERG. Uz som zúfaly ja, aj mechanik. Preto sa chcem spítat. Môze vykazovat diagnostika chybu ERG, aj ked je zaslepený? V com môze byt problem toho co som popísal.
- Reklama
- LEGEND007
- Příspěvky: 304
- Registrován: 06 čer 2008, 17:22
- Bydliště: Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Môže to byt ERG?
samozrejme že zaslepenie nemusí pomôcť, záleží aj na tom ako je egr ventil odpálený, záslepka nie je vždy riešenie.
môže tam byť odpálená elektronika toho ventilu a riadiaca jednotka z neho nedostáva žiadny signál a preto ti vyhadzuje
stále chybu.
inak napíš aj rok výroby a kód motora. vieš aj číslo chyby ktoré ti píše pri diagnostike?
netrhá ti auto keď ideš na malý plyn konštantnou rýchlosťou?
môže tam byť odpálená elektronika toho ventilu a riadiaca jednotka z neho nedostáva žiadny signál a preto ti vyhadzuje
stále chybu.
inak napíš aj rok výroby a kód motora. vieš aj číslo chyby ktoré ti píše pri diagnostike?
netrhá ti auto keď ideš na malý plyn konštantnou rýchlosťou?
Astra H caravan 1,9CDTI r.v.2005, môj sivý myšiak
Astra G caravan 1.6 16V X16XEL r.v.1999 - Béjvalka
MULTI ENIM SUNT VOCATI, PAUCI VERO ELECTI.
Moja ex
Astra G caravan 1.6 16V X16XEL r.v.1999 - Béjvalka
MULTI ENIM SUNT VOCATI, PAUCI VERO ELECTI.
Moja ex
- ducklin
- Příspěvky: 58
- Registrován: 15 lis 2009, 13:41
- Bydliště: Kezmarok-Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Môže to byt ERG?
EGR by nemal vela robit na spotrebe a ani na vykone, to skor lambda alebo cidlo nasavaneho vzduchu
Astra G 99 3dv hatchback 1.4 16V 66kw x14xe 235 000 km
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09 dub 2010, 17:50
Re: Môže to byt ERG?
r.v. 1999, kod X16XEL, neviem aky kod chyby hlasi,
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09 dub 2010, 17:50
Re: Môže to byt ERG?
este k tomu dodam ze pri mensej rychlosti nic necítim, ale hlavne ráno ked je motor studeny nemôzem vyjst hore miernym kopcekom musim podradit az do trojkky alebo aj do dvojky, tiez ked chcem ist rýchlejsie tak ho musim riadne dusit,
Diagnostika vraj nic iné nehlasi. .
Diagnostika vraj nic iné nehlasi. .
Re: Môže to byt ERG?
Ja mám ten istý problém
Re: Môže to byt ERG?
Zdravím vlastním Zafiru 1.8 16v po pročtení tohoto vlákna jsem kvůli vysoké spotřebě provedl zaslepení ERG ventilu.Spotřeba se částečně zlepšila, ale při otevřených oknech slyším cvakání ventilů.Myslím si že řídící jednotka špatně nastavuje předstih a připadám si ,že slyším starou škodovku.Je to normální.
Zafira 1.8 16v Šumperk
Re: Môže to byt ERG?
Nemáš spíš v motoru málo oleje? Jinak jednotka řídí předstih zapalovací lištou, na ventily nemá vliv. Jejich časování je dáno rozvodovým řemenem a tím pádem polohou klikového hřídele vůči vačkovým.JOS VIK píše:Zdravím vlastním Zafiru 1.8 16v po pročtení tohoto vlákna jsem kvůli vysoké spotřebě provedl zaslepení ERG ventilu.Spotřeba se částečně zlepšila, ale při otevřených oknech slyším cvakání ventilů.Myslím si že řídící jednotka špatně nastavuje předstih a připadám si ,že slyším starou škodovku.Je to normální.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]