i tid umí spotřebu.

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od langdon2 » 07 čer 2010, 14:40

David B. píše:To Langdon2: Klidně ti ho pošlu, ale rychlejší a levnější to asi budeš mít, když si koupíš Cannon konektor a napájíš na něj kabel.
To Trdlo: Zjistil jsem, že některé Vectry i když to jsou vícebody, tak ŘJ mají pro PP stejný výstup jako pro jednobod. Takže zkusit nastavit typ X16SZR.
Jinak to, že pro Z14XE se používala i ŘJ Motronic jsem vyčetl z TISu, můj výmysl to není.

DAVIDE, chcel by som ist kupit ten CANON konektor, len neviem aky presne si mam v obchode pytat...mozes mi povedat nejake blizsie oznacenie, fakt sa do tohoto nevyznam.... :(
Dakujem moc
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Reklama
 

David B.
Příspěvky: 147
Registrován: 29 kvě 2008, 20:36
Bydliště: Ostrava

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od David B. » 07 čer 2010, 19:34

Nejlepší jsou cannon 15 (samice) pro pájení na kabel. Používají se pro VGA propojení. Z toho je vhodná ta prostřední řada, kde jsou ty piny delší. Konektor rozlomíš a potom jdou ty piny vytáhnout.

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od langdon2 » 07 čer 2010, 20:00

pre VGA pripojenie?Cize ak tomu spravne rozumiem, tak stary pocitacovy VGA kabel do monitora ma tieto PINY? Bo taky mam niekdo doma hodeny nevyuzity.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

David B.
Příspěvky: 147
Registrován: 29 kvě 2008, 20:36
Bydliště: Ostrava

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od David B. » 08 čer 2010, 08:02

Pokud je to samice, tak ano. Ale já bych se přikláněl raději k novému konektoru.

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od langdon2 » 08 čer 2010, 08:29

Okis dakujem.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

cheops
Příspěvky: 75
Registrován: 11 led 2007, 09:56
Bydliště: Zahorie (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od cheops » 01 črc 2010, 12:46

Cez vikend som konecne namontoval modul od Davida. Vyskusal som ho - a ukazuje vsetko mozne. Len pre malo casu som este neprepchaval kabel k RJ a tiez som nespojil kable z modulu s kablami za pristrojovkou. (D.bilne radio hodinu vzdorovalo kym som prisiel na to, ze pcham droty uz prilis hlboko :) )
Cize nemam zatial info o spotrebe, otackach a dojazde.
A prave na to sa chcem opytat - som v spajani kablov amater (ale precizny :) )
Ako ste pripojili tie kable k otackomeru a stavu nadrze?
Je lepsie prerusit tie vodice a dat tam cokoladu (aby to bolo demontovatelne, kedy daco. Len zas mam obavu ci to nevytvori nejaky maly odpor ktory bude robit problemy...), kde pridam aj tie vodice z modulu, alebo je lepsie to zletovat dokopy alebo...

Najviac by mi pomohlo foto ako to mate spravene (pre mna je raz vidiet lepsie ako x krat o tom pisat), tie kable v tom zvazku za pristrojovkou su strasne natesno - teda to chcem spravit co najjednoduchsie a bez rizika nejakeho skratu alebo niecoho podobneho.

Vopred vdaka
Astra G Caravan, X16XEL, 2000 + LPG ELPIGAZ

Diagnostika OP-COM v1.39 EN (MA, BA-po dohode)

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Miguello » 01 črc 2010, 13:00

Já jsem do ŘJ i do konektoru přístrojovky potřebné kablíky zasunul a připnul k ostatním, aby se nemohly vytáhnout, ostatní jsem pájel + spoj stáhnul tepelnou stahovačkou.

Nicméně mám jiný problém. Původně jsem myslel, že to je zimou a že se součástky v TIDu musí "ohřát", ale dělá to i v tomhle počasí, nebo že je špatný kontakt v ŘJ, ale to by se problém neprojevoval stále stejně. O co jde ? Ráno, když nastartuju a vyjedu do práce, tak TID hlásí úplné nesmysly, prostě buď při jakékoliv rychlosti 0l/100 (i pod lehkým plynem) nebo jakékoliv hodnoty až do 99l/100 (když tomu trochu šlápnu na krk). Do práce to mám 4km, možná to je tím, ale stejně mi to přijde divné. Pokud do auta sednu zase třeba za hodinu nebo po 12h, tak už ukazuje jak má. Ráno to samé. Prostě jakoby po delším stání buď auto nemluvilo s TIDem nebo TID zaspal..

David B.
Příspěvky: 147
Registrován: 29 kvě 2008, 20:36
Bydliště: Ostrava

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od David B. » 01 črc 2010, 13:00

Já používám takové malé samořezné telekomunikační spojky. Ještě se mi nestalo, že by se spoj při správné montáži přerušil a nemusíš nic pájet. Spoje typu "čokolád" nejsou do aut vhodné. Nejlépe je používat lisovacích dutinkových spojek. Pokud pájet chceš, tak PIN vyjmi s konektoru, přípájej to na jeho konec a přetáhni to smršťovací bužírkou. Jenom si musíš dát pozor, aby tam ten PIN potom šel zasunout.

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od langdon2 » 01 črc 2010, 13:01

najlepsie je to naletovat priamo na pin co ide do stekra za budikmi.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Miguello » 01 črc 2010, 13:08

2 David B.: A k tomu mému problému bys neměl nějaký nápad ? :(

cheops
Příspěvky: 75
Registrován: 11 led 2007, 09:56
Bydliště: Zahorie (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od cheops » 12 črc 2010, 13:43

Cez vikend som pripojil vodice na otackomer a nadrz. Pouzil som tie samorezne spojky co radil David. Celkom fajn vynalez:)
len mala pripomienka pre Davida: mozno by mohli mat vodice, ktore dodavas k modulu ako doplnkovy sortinent, vacsi prerez - asi ako maju kabliky k palubovke.
Ta samorezna spojka mala v tom pliesku co prepaja kable strbiny, ktore v pohode prerezali ochranu vodica palubovkoveho kabla ale na dodanom drotiku len zmackli gumu a neprerezali ju. Som sa s tym potom hral a kombinackami som trochu zuzil tie medzery. Po zapojeni to funguje. Pisem to len ako postreh ako pripadne zjednodusit montaz do buducna:)

Uz ma caka len vodic k RJ (to zas niektory dalsi vikend, ked nebude 35C v tieni. Teraz som sa skoro uvaril, ked som rozoberal palubovku.)

Este otazka: Nakalibrujem si napr. nadrz a potom odpojim bateriu. Stratim nakalibrovane hodnoty? Budem musiet kalibrovat este raz alebo si to modul bude pamatat?
Astra G Caravan, X16XEL, 2000 + LPG ELPIGAZ

Diagnostika OP-COM v1.39 EN (MA, BA-po dohode)

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od langdon2 » 12 črc 2010, 14:17

Mal by si to pametat.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Miguello » 11 srp 2010, 09:06

Ach jo :cry: Stále válčím s PP..
Prostě když ráno nastartuju, tak PP v podstatě neměří a jezdím za 0l/100km, max. hodí nějaké nesmysly (např. 99l/100km)když tomu trochu šlápnu na krk, a srovná se až po pár km. Teď už nejsou žádné mrazy, v zimě jsem to právě přičítal nízké teplotě. Když po práci nastartuju, většinou je všechno OK.. Zkusím to ještě pořádně vysledovat..
Přece kdyby byl špatný kontakt v ŘJ, tak neháže ani ty nesmysly když tomu šlápnu na krk ??? :(

Uživatelský avatar
pinkpiggy
Příspěvky: 122
Registrován: 25 bře 2010, 22:03

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od pinkpiggy » 15 srp 2010, 20:40

ahoj lidove,tak jsem tedka konecne zjistil,ze by na astru sel namontovat palubni PC..celkem HODNE by me to zajimalo,jako vas vsechny ostatni,co uz to mate,chcete,atd..hlavne kvuli spotrebe,a takovym tem dalsim volovinam :D..chtel bych se zeptat..mam astru G,rv 2001,1.7DTI..nikde jsem nenasel,na kolik tahle hracicka vyjde celkove vseho vsudy??
obavam se,ze sam bych to nemusel zvladnout,takhle se hrabat do RJ atp se mi moc nechce,bojim se,ze bych tam neco pokazil..je tu kdyztak nekdo,kdo by byl ochotny treba pomoct a tak??
mockrat dekuji..
Opel Astra G 1,7 DTi, 2001
Xbox elite | flash,benq | 2x bezdrat black ovladac | PRODÁM GHOST RECON 2
Nokia N93 | HP Pavilion dv6750ec

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Miguello » 16 srp 2010, 08:24

Nemusíš z toho mít strach, s kámošovou pomocí jsem to zvládl i já :) Návod od Davida je dostatečně podrobný, když si to pořádně nastuduješ, tak není co pokazit.
Když se nebudeš bát rozdělat půlku palubovky a něco málo pájení, tak to zvládneš.
Jinak cenově cca 1000,- PP (nevím, jestli novější verze nejsou dražší, mě stál myslím 1100,- i s poštovným) a zbytek páčka (záleží za kolik seženeš, já sehnal za 1500,- ale jde to i levněji).
Cín, stahovačky, rychlospojky atd. nepočítám.

Akorát nevím jak je to u Tvého motoru, 14ky se myslím napojovaly na optočlen.
Takže nezbývá než si to najít a přečíst.

Odpovědět