Přiznám se, že ač elektrikář, tak si nejsem zcela jist, jak to udělátko pozná "prudké brždění"?
Ono si nebere podle manuálu žádnou informaci o poklesu rychlosti vozu, či zvýšení tlaku brzdového potrubí, ale rozbliká se
pokaždé, když i třeba jemně sešlápneš brzdový pedál. A to bude maso, až za takovouto "vychytávkou" budu muset stát večer za tmy, čekat na zelenou a tento "zázrak" mně bude varovně blikat do ksichtu
. Pořádně si ten manuál přečti, než ti někdo za to třetí světlo vysklí zadní okno
. Líbilo by se mi to při opravdu kritickém brždění tak, jak to mají třeba ty Audiny, ale toto nee. Já jsem na takový věci asi starej...
BLIKAJÍCÍ BRZDOVÉ SVĚTLO:
Pokud bude jednotka EBL vřazena do okruhu třetího brzdového světla, bude brzdové světlo vždy po
sešlápnutí brzdového pedálu výstražně stroboskopicky blikat. Počet výstražných bliknutí je omezen na 7. Po
sedmém bliknutí a stále sešlápnutém brzdovém pedálu, bude třetí brzdové světlo trvale svítit. Pokud bude
sešlápnutí brzdového pedálu delší než 15s, jednotka EBL trvale v pomalejší periodě rozbliká třetí brzdové
světlo. Tento režim je určen výhradně na dálnice, neboť dlouhé stání na brzdách signalizuje problém. Pro
správnou funkci musí být jednotka nastavena!
Pramen:
http://www.cybertronic-labs.cz/files/237-ebl.pdf
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)