Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
Nasi maju tiez na volnobehu cca 700-800ot/min. Tiez sa mi to zda malo, dost to trasie
- Reklama
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
No právě .. přesně takovej problém mám taky .. tak jsem myslel jestli nejdou nějak zvýšit ???
Astra G 1.7 DTI, 2003
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
Tak co? Nevíte jestli ty otáčky jdou zvýšit nebo ne?
A ještě jedna věc, někdy se mi během jízdy rozsvítí kontrolka výfukových emisí.. ale dělá to jen občas... nevíte čím to může být?
A ještě jedna věc, někdy se mi během jízdy rozsvítí kontrolka výfukových emisí.. ale dělá to jen občas... nevíte čím to může být?
Astra G 1.7 DTI, 2003
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
nechces to auto vymenit chod na diagnostiku
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
No jenže mě se ta kontrolka rozsvítí jednou za ... a to ještě jenom na třeba 5 sekund....
Astra G 1.7 DTI, 2003
-
- Příspěvky: 4563
- Registrován: 09 dub 2007, 19:55
- Bydliště: Hlinsko v Cechcach
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
nate vyfuky prd
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
a nějaký napad co s těma otáčkama?
Astra G 1.7 DTI, 2003
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
Vezmi diagnostiku,přečti paměť závad,zkontroluj live data a pak zkontroluj nastavení a načasování rozvodů.Pak koriguj vše na hodnoty předepsané výrobcem.Občas různí umělci mění rozvody a dělají si různé značky.Jenže u tohoto motoru je nutno vždy časovat vačku na druhém palci 0,53-0,55mm ve vzdálenosti 10mm od středu hřídele směrem ke kabině.Bohužel pokud na to nemáš příslušné zařízení,tak ti nezbyde než to nechat udělat v servisu,kde to mají-a těch taky moc není.radek_ píše:a nějaký napad co s těma otáčkama?
Čerpadlo,které máš ve voze je VP30 a to je velmi příbuzné s VP44-nám všem velmi znamému.Jen je u něj nutno korigovat při výměně řemenu základní předvstřik,a to při použití těch různých amatersky namalovaných značkách fakt zodpovědně nelze.
-
- Příspěvky: 49
- Registrován: 17 led 2008, 18:20
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
Cus all. mám takový dotaz laika :X17DTL
probém č1:
před nedávnem se mi potkal motor (zadřená kladka). Po GO hlavy- veškeré vetily, sedla, vahátka, hydroštely, těsnění dříků, žhavící svíčky - vše fungl nové (nic jiného se nedělalo) auto špatně v zimě chytá. Jak je tepleji není problém ho nakopnout na drc. Motor je seřízený dle výrobních preferencí vše děláno v servisu kde auto pravidelně servisuji. V serise mi před čerpadlo namontovali nějaký gumový míček se spětnými vetnily (850kč!!) prý že padá nafta + vyměnily palivový filtr - ale starty v zimě jsou pořád špatné nastartuji tak na po4!
Probém č2:
Do toho se mi ještě zdá, že se motor ve volnoběho moc třese - více než před tím. Volant se klepe jak kdyby měl zimnici - to nikdy nedělal! (volnoběžné otáčky jsou 1000/900 dle teploty motoru) 1 špatný silemblok měněn před cca 1 rokem.
Motor jede ale pravidelně, spotřeba je menší o cca 0.4l/100km, olej "vůbec" nežere, je živější než před potkáním - vše si pečlivě každé tankování počítám proto to vím.
Závady o kterých vím:
Auto má špatné přední horní uložení tlumičů + už něco rezonuje v posledním dílu výfuku - ale je jen cca 4roky starý.
Auto mám moc rád je to milášek ale po tom "potkání" mi nějak nesedí.. Pocitově nejsem s motorem spokojený a nevěřím mu že i po takové opravě bude ještě spolehlivý??
Co ale dělat s těmi starty + s tím třesením ve volnoběhu?
probém č1:
před nedávnem se mi potkal motor (zadřená kladka). Po GO hlavy- veškeré vetily, sedla, vahátka, hydroštely, těsnění dříků, žhavící svíčky - vše fungl nové (nic jiného se nedělalo) auto špatně v zimě chytá. Jak je tepleji není problém ho nakopnout na drc. Motor je seřízený dle výrobních preferencí vše děláno v servisu kde auto pravidelně servisuji. V serise mi před čerpadlo namontovali nějaký gumový míček se spětnými vetnily (850kč!!) prý že padá nafta + vyměnily palivový filtr - ale starty v zimě jsou pořád špatné nastartuji tak na po4!
Probém č2:
Do toho se mi ještě zdá, že se motor ve volnoběho moc třese - více než před tím. Volant se klepe jak kdyby měl zimnici - to nikdy nedělal! (volnoběžné otáčky jsou 1000/900 dle teploty motoru) 1 špatný silemblok měněn před cca 1 rokem.
Motor jede ale pravidelně, spotřeba je menší o cca 0.4l/100km, olej "vůbec" nežere, je živější než před potkáním - vše si pečlivě každé tankování počítám proto to vím.
Závady o kterých vím:
Auto má špatné přední horní uložení tlumičů + už něco rezonuje v posledním dílu výfuku - ale je jen cca 4roky starý.
Auto mám moc rád je to milášek ale po tom "potkání" mi nějak nesedí.. Pocitově nejsem s motorem spokojený a nevěřím mu že i po takové opravě bude ještě spolehlivý??
Co ale dělat s těmi starty + s tím třesením ve volnoběhu?
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
Myslite ze je taka moznost ze by turbo raz slo a raz nie ??? A ak by neslo rozsvietila by sa nejaka kontrolka ????
-
- Příspěvky: 4563
- Registrován: 09 dub 2007, 19:55
- Bydliště: Hlinsko v Cechcach
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
jj to ma tiez zaujma
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
Pretoze minule som siel na nasej druhej astre s tymto motorom a nejak sa mi zdalo ze to netaha a nepocul som ani turbo. Tak neviem...
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
No řekl bych že se ta kontrolka rozsvítí v případě, že nejde turbo...
Protože když se rozsvítí mě (při delší jízdě kolem 2000 otáček), auta přestane tahat...
Ale stačí ubrat, kontrolka zhasne a auto jede normálně dále...
Protože když se rozsvítí mě (při delší jízdě kolem 2000 otáček), auta přestane tahat...
Ale stačí ubrat, kontrolka zhasne a auto jede normálně dále...
Astra G 1.7 DTI, 2003
-
- Příspěvky: 4563
- Registrován: 09 dub 2007, 19:55
- Bydliště: Hlinsko v Cechcach
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
jj to tez mi robi a uz tam bola i nova vaha vzduchu ale furt to robilo
Re: Výměna / vyčištění turba x17DTL (1.7TD)
Nepomohla vymena vahy ?? A ja nahovaram otca na to...