i tid umí spotřebu.
Re: i tid umí spotřebu.
No jelikoz vim o elektrice to, ze existuje + , - a ze bych bez ni neprezil, tak se me dotoho moc nechce
//edit: Kdybys mel Geniusi cas a nebylo by ti proti srsti kdybych se stavil, byl bych rad Staci rict co pijes
//edit: Kdybys mel Geniusi cas a nebylo by ti proti srsti kdybych se stavil, byl bych rad Staci rict co pijes
- Reklama
Re: i tid umí spotřebu.
Ahoj, můžete mi napsat kód TIDu? Mám totiž oproti fotkám u Davida na webu konektor na druhé straně
Já mám na něm GM 09 133 266
edit: Tak jsem to zkusil. Neoriginální rádio, takže stále svítil datum. Prostor jsem musel oříznout na druhou stranu, zapojil, otočil klíčkem a hle: "Opel Astra G" nebo co tam svítí při spuštění a PP funguje i bez přeprogramování. Je to tím TIDem nebo novější verze PP nepotřebuje přeprogramování na "originální rádio"? Ještě mi chybí dopojit kabel k ŘJ a napojit klimu.
Já mám na něm GM 09 133 266
edit: Tak jsem to zkusil. Neoriginální rádio, takže stále svítil datum. Prostor jsem musel oříznout na druhou stranu, zapojil, otočil klíčkem a hle: "Opel Astra G" nebo co tam svítí při spuštění a PP funguje i bez přeprogramování. Je to tím TIDem nebo novější verze PP nepotřebuje přeprogramování na "originální rádio"? Ještě mi chybí dopojit kabel k ŘJ a napojit klimu.
Astra Caravan 1.7TD X17DTL, r.v.99
Re: i tid umí spotřebu.
Pokud ti po zapnutí rádia - neorigo, zůstával svítit datum máš přerušený vodič mezi radiem a tidem. Je jedno jestli má tid štekr vlevo nebo vpravo, je to stejný, jen tuším štekr se napojuje opačně. Z čehož plyne, že nepotřebuješ nic programovat a přesto ti to data z PP od Davida bude ukazovat. To že ti to neukazuje data radia, je tím přerušeným vodičem.
Vodič je červenobílý na pozici A7 u ISO Radia a PIN 2 u TIDU.
Vodič je červenobílý na pozici A7 u ISO Radia a PIN 2 u TIDU.
END
Re: i tid umí spotřebu.
Jojo, kabel se nasazuje opačně. Mám neoriginální rádio, takže mi to data ani ukazovat nemůže, místo info z rádia zobrazí datum jako bez PP. Spíš jsem rád, že jsem ušetřil za přeprogramování, měl jsem za to, že je to nutné pro zobrazení info z PP.
Astra Caravan 1.7TD X17DTL, r.v.99
Re: i tid umí spotřebu.
Neorigo rádio po zapnutí se má chovat tak, že ti zmizí z TIDU datum, ale neukáže se nic. To že ti tam datum zůstane znamená, že máš ten vodič přerušen. Proto jsem to psal. V tvém případě je to výhodou, nicméně nedalo mi to, abych ti to nezdůvodnil.
END
-
- Příspěvky: 211
- Registrován: 22 dub 2008, 16:27
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: i tid umí spotřebu.
Premyslim, ze bych si to taky poridil, kdyz ctu, jak je to dobry a koukal sem na ty stranky, i to video jak to testuje a je to vyborny ..
Prosim nekoho, kdo to ma, aby se podelil o narocnost montaze. Jelikoz to mam daleko do Ostravy, nebo do Liberce, tak bych si to nainstaloval do astry sam. Zvladnu to?
Prosim nekoho, kdo to ma, aby se podelil o narocnost montaze. Jelikoz to mam daleko do Ostravy, nebo do Liberce, tak bych si to nainstaloval do astry sam. Zvladnu to?
Re: i tid umí spotřebu.
Pokud se vyloženě rád netrápíš s podobnými instalacemi tak doporučuju se projet třeba přes půlku ČR... ve výsledku ještě ušetříš čas. Zvládnout to určitě zvládneš ale třeba David B. má naučené postupy kdy v jaké fázi ověřovat funkčnost aby si nemusel navíckrát rozebírat středovou konzolu, kryt řízení, vyndávat budíky atd + navíc se můžeš setkat s různými odlišnostmi u své Astry které mají Ti co se tim zabývají dávno zvkládnuté
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: i tid umí spotřebu.
Tak tak, můžu potvrdit - jsem profesí elektrikář a stejně jsem palubku rozebíral třikrát: největší slabinou u mě bylo neproříznutí tenkých vodičů pro otáčkoměr a stav hladiny v nádrži, když jsem použil rychlosvorky na lanka. Ale teď jsem s TIDem spokojený.
Jen se zeptám davida: při signálu "chyba AKU" se tento stav na displeji objeví, i když jsem v režimu např. přehrávání rádia. To znamená, že tato hláška má prioritu před navoleným režimem? Nejde to udělat i naopak - mám navolený dojezd, stisknu předvolbu rádia a na TIDu se na chvíli objeví změněná předvolba s tím, že po čase přejde TID do původního režimu dojezdu?
Díky za odpověď.
Petr z tama od Geniusa0011
Jen se zeptám davida: při signálu "chyba AKU" se tento stav na displeji objeví, i když jsem v režimu např. přehrávání rádia. To znamená, že tato hláška má prioritu před navoleným režimem? Nejde to udělat i naopak - mám navolený dojezd, stisknu předvolbu rádia a na TIDu se na chvíli objeví změněná předvolba s tím, že po čase přejde TID do původního režimu dojezdu?
Díky za odpověď.
Petr z tama od Geniusa0011
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: i tid umí spotřebu.
VASEKPETR1. to je super napad...BOlo by to dobre....
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: i tid umí spotřebu.
Měření akumulátoru se provádí neustále, takže ať je zobrazeno cokoliv, pokud napětí překročí nastavené hodnoty, přepne se zobrazení na stav napětí palubní sítě. Aby se zobrazoval stav rádia např. při přepnutí stanice jsem zvažoval hned při návrhu modulu, ale problém je v tom, že není k dispozici žádný signál, který by informoval o tom, že k přepnutí stanice došlo. Muselo by se to realizovat tak, že by se přímo dekódovala data, které jsou z rádia a podle nich se posuzovalo co se bude zobrazovat a co ne. To by ale vyžadovalo větší procesor s větší pamětí a hlavně větší počtem interupt vstupů, což je zase vyšší cena. Tak jsem to nakonec realizoval takovým způsobem jak to je teď.
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: i tid umí spotřebu.
Inu co dodať: .
I tak davide díky .
I tak davide díky .
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: i tid umí spotřebu.
Předesílám, že mám první verzi.
V téhle zimě se mi stabilně stává, že většinou ze začátku pár km jedu údajně za 0.0l/100km a pak se to srovná, jindy při slabém sešlápnutí dvojky/trojky jedu za 99.9/100km.
Stává se to i někomu dalšímu nebo to blbne jenom mně ? Prostě jako by byl modul podchlazený a blbnul
Neberte to jako výtku, jen sonduju jestli ho zateplit nebo co s ním.
V téhle zimě se mi stabilně stává, že většinou ze začátku pár km jedu údajně za 0.0l/100km a pak se to srovná, jindy při slabém sešlápnutí dvojky/trojky jedu za 99.9/100km.
Stává se to i někomu dalšímu nebo to blbne jenom mně ? Prostě jako by byl modul podchlazený a blbnul
Neberte to jako výtku, jen sonduju jestli ho zateplit nebo co s ním.
Re: i tid umí spotřebu.
Tak s tymto som sa este nestretol...A to tu bolo uz i -17
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: i tid umí spotřebu.
Je to možné, pokud nikdo nemá problém s teplotou, tak bude zakopaný pes asi v tom konektoru. Díky, dobrá rada. Dobrá proto, že bych se na to normálně vykašlal a ŘJ by mě nenapadla, ale protože k ŘJ je jednoduchý přístup, za pokus to stojí