Zamlžování oken - úprava servomotorku str. 24
- zmrzlina
- Příspěvky: 701
- Registrován: 09 čer 2009, 18:26
- Bydliště: Rakovník/Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamlžování oken
salám - nepomohla ani klima, měla sem to snad v centimetrové vrstvě zkoušeli jsme teplý/studený vzduch, klimu, otevřená okýnka a nic, kopec sem sjela poslepu a musela sem to otřít hadrem. Pak už to bylo dobrý
ASTRA 2,0 DTI, Y20DTH
ZAFIRA B 1,9, CDTI, 74 kw, Z19DT
"Není důležité, kolik mám centimetrů, ale kolik mám energie."
ZAFIRA B 1,9, CDTI, 74 kw, Z19DT
"Není důležité, kolik mám centimetrů, ale kolik mám energie."
- Reklama
Re: Zamlžování oken
Ono stačí vyndat kastlík, zavřít klapku, zajistit proti samovolnému otevření, odpojit konektor a je pokoj. Ostatní řešit v klidu a míru při lepším počasí. Kdo ví, tak ví, že je to práce na 15 min.
Zkus přepínačem dráždit klapku, jestli se nezavře (dá se to poznat podle zvuku ventilace při puštěném větráku na stupeň 3-4). Pokud se Ti alespoň jednou zavře, tak na to tlačítko už nikdy nešahej a máš taky pokoj .
No prostě to chce zavřít tu kopuli a odpojit konektor. Tož chalani, nabídněte zmrzlině, že jí to pošéfujete. Určo se Brně někdo najdete, ne?
Zkus přepínačem dráždit klapku, jestli se nezavře (dá se to poznat podle zvuku ventilace při puštěném větráku na stupeň 3-4). Pokud se Ti alespoň jednou zavře, tak na to tlačítko už nikdy nešahej a máš taky pokoj .
No prostě to chce zavřít tu kopuli a odpojit konektor. Tož chalani, nabídněte zmrzlině, že jí to pošéfujete. Určo se Brně někdo najdete, ne?
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Re: Zamlžování oken
Dnes jsem byl mrknout v obchodě letecký modelář a motorek na 12V tam měli přesně takový jaký je v DELPHI klapě a cena 130,-Kč. bez šneku ale měli i spešl lepidlo na šnek s hřídelkou rotoru. Ovšem neznám počet otáček a odběr proudu aby to neblblo s tím proudovým relátkem, tak jsem zvažoval ale mám už něco z vrakáče slíbeno za 350,-kč. Tak zvažuji. co je lepší.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamlžování oken
IGI, já bych prubnul toho modeláře..... to by bylo super, kdyby to jelo..
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: Zamlžování oken
Tak jsem zjistil, že většinou mají ty motorky 2400,-otáček/min. ale asi to prubnu ať je nějaká sranda. Jak změřit otáčky na stávajícím BOSCH to nevím ale až to tam šoupnu do té převodovky tak to už změřím na klapě. ještě mne zaráží že u těch motorků je napsáno jednosměrný provotočivý. Bude to fachčit při přepolování +,- a -,+
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Re: Zamlžování oken
Tak jsem na webu našel další motorky a otáčky 5000, i 9000,. Myslím, že čím méně otáček tak to nevadí. Kdo si počká ten se dočká (otevření klapy a zavření). No jo ale když to bude dlouho trvat tak zase nalaze smrad do auta dříve než se klapa zavře.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Re: Zamlžování oken
Tak ten motorek MIG 280 co jsem viděl u modeláře tak 15000,-otáček. Tak to by asi ta klapa nedala. Jsou to motorky do letadel. Dáš na to vrtuli a letíš. Asi to vidím na ten vrakáč nebo ten typ 2400,-otáček.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Re: Zamlžování oken
Ten co má 2400, otáček zase nemá to správné osazení u hřídelky aby držel v držáku té BOSCH krabičky. No tak začíná být jasno kde asi koupím.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Re: Zamlžování oken
IGI, ten motorek z modelářství zní zajímavě, ale.....
- nevím jak sundat toho šneka z motorku
- počet otáček bych bral co nejmenší, když jsem dělal ty dorazy pomocí mikrospínačů, tak jsem do cesty vřadil sériově ještě rezistor pro sražení napětí (proudu), aby motorek nebyl tak "divoký"
- nevím jak sundat toho šneka z motorku
- počet otáček bych bral co nejmenší, když jsem dělal ty dorazy pomocí mikrospínačů, tak jsem do cesty vřadil sériově ještě rezistor pro sražení napětí (proudu), aby motorek nebyl tak "divoký"
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Re: Zamlžování oken
no nazdar tak nad sundáním šneka jsem nepřemýšlel, že by to byl problém. Dnes jsem koupil za 59,-kč centrál na dveře kde by měl být prý super motorek ale je zapouzdřený tak ho musím vyřezat, to jsem zvědav.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Re: Zamlžování oken
Takže hoši je to OK. Motorek je úplně stejný akorát vyměnit ozubené kolečko za šneka a je to
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Re: Zamlžování oken
No IGI, netrap nás a hoď postup a typ motorku
Re: Zamlžování oken
Na tom centrálu nebyla žádná firma a na motorku taky nic. Dle mne je to všechno stejné krom toho, že některé centrály jsou pětivodičové a já koupil jen dvouvodičový protože do motorku BOSCH vedou dva fousy kde se střídá + -. Šnek a ozubené kolečko se lehce nahřeje a stáhne z hřídelky. Nově se nasadí a přilepí sekunďákem nebo se dá koupit v modeláři lepidlo přímo na šneky a hřídelky ale už to nikdo nikdy neodlepí. To je vše.Miguello píše:No IGI, netrap nás a hoď postup a typ motorku
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Zamlžování oken
Pětivodičový motorek centrálu je pro stranu řidiče se zapojenými koncáky polohy "zamčeno - odemčeno". Jinak je to stejné.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Zamlžování oken
Už som to tu dával. Niečo takéto: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic. ... 27#p237627