Rozvody

Témata společná pro diesel i benzín a všeobecný pokec kolem motorů
Odpovědět
Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Rozvody

Příspěvek od spermin » 20 srp 2009, 10:46

silentblok je sundaný, ale spodní kryt nejde dolů, silentblok je sundaný ze strany katoserie, jde sundat i ze strany bloku :?
dále mi v sundání brání řemenice na klice (kryt je tvarovaný do kruhu a nejde nadzvednout) a tu nemůžu povolit, nemám origo
klíč a s gola 14 mám obavy že něco strhnu. A na konec, v sobotu musím být pojízdný, tak nevím :(
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Reklama
 

firewind
Příspěvky: 21
Registrován: 28 dub 2009, 21:11
Bydliště: Hranice na moravě

Re: Rozvody

Příspěvek od firewind » 20 srp 2009, 15:34

Ty chces ten plastovy kryt sundat uplne a proc??To nemusis staci jen ten predni pak silenblok povolis napinaci kladku sundas remen povolis vodni pumpu,das novou vodni pumpu kladku nastavis horni uvrate podle rysek a das remen.a rozvody jsou hotovy.

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Rozvody

Příspěvek od spermin » 21 srp 2009, 10:17

takže, řemenice musela dolů, a při výměně kladek jedna nešla povolit a napínací taky né, protočil se mi torx, tak jsem to vzdal a sháním servis, škoda, už jsem byl blizoučko. :( :(
uff odstrojit trvalo 2 dny, zpátky montáž 30 minut, čím to je??
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Mlaka
Příspěvky: 144
Registrován: 30 zář 2008, 08:40
Bydliště: ŹILINA
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Mlaka » 27 srp 2009, 14:21

Chlapi,

čo je dôležitejšie - počet najazdených km, alebo 4 roky od výmeny rozvodov.
Na mojej Astre ich robili ešte v D pri 89000.

Dík
Naposledy upravil(a) Mlaka dne 25 črc 2011, 20:11, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Rozvody

Příspěvek od spermin » 27 srp 2009, 17:29

kompromis, starý řemen může být zteřelý, moc KM může být vytahaný nebo unavený.
ale ty Tvoje KM, asi chyba co :?
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Mlaka
Příspěvky: 144
Registrován: 30 zář 2008, 08:40
Bydliště: ŹILINA
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Mlaka » 28 srp 2009, 09:16

no jo.... 89000 to už je lepšie, že? :oops:

kott2
Příspěvky: 15
Registrován: 30 črc 2009, 22:39
Bydliště: Žilina

Re: Rozvody

Příspěvek od kott2 » 17 zář 2009, 21:25

Tak v sobotu vymenene rozvody vydrzali 40000km nic moc zacalo to pekne chrupkat napinacia kladka ide fakt blbo musi byt kvalitny torx mne sa tiez zacal skrucat ale vydrzal .Robil som to prvy krat trvalo mi to 5 hodin takze pevne nervy

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Rozvody

Příspěvek od spermin » 19 zář 2009, 17:28

pouze dotaz, dnes mi to nedalo a pustil jsem se opět do rozvodů. Vše kromě napínací kladky vyměněno, mám strženou hlavu.
a další problém rozvodový řemen má 169 zubů a je dlouhý dle popisu je na F na G má mít 162 zubů. Dotaz na znalé.
Zítra jedu do kelly kupovat a mají GATES nebo DAYCO, Co je lepší, popř. vyhovující :?
A druhý problém, napínací kladka, risknout a nechat starou (vypadá dobře). Nebo flexu, hlavu pryč, sundat kladku a potom
nějakým způsobem sundat šroub :shock: :shock: :shock:
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

kott2
Příspěvky: 15
Registrován: 30 črc 2009, 22:39
Bydliště: Žilina

Re: Rozvody

Příspěvek od kott2 » 19 zář 2009, 22:44

Nie som az taky profik ale ja by som dal gates podstate to mas asi jedno co sa tyka tej kladky urcite vymen nema zmysel sa k tomu vracat ked ti po case odide .Ja by som ju odbrusil nasroboval dve matice sesthranne a malo by to ist vystriekaj nejakym sprejom na povolovanie a mas to

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Rozvody

Příspěvek od Trdlo » 20 zář 2009, 09:37

Spermin - Gates, nebo Dayco to je jedno, kvalita srovnatelná. Ale nějak jsem nepochopil ten tvůj šroub a hlavu?? Napínací kladka, je u tvého motoru mezi klikou a vodní pumpou, tedy ne na hlavě. Vodící kladky jsou nahoře, ale taky na bloku, ne na hlavě, tak co máš s hlavou???
Jinak záleží kolik máš na té kladce najeto, podle toho se dá usoudit, zda je možné ji tam nechat nebo ne, ale pokud už má přes 60tis. najeto tak jednoznačně měnit.
END

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Rozvody

Příspěvek od spermin » 20 zář 2009, 15:50

hlavou myslím hlavu šroubu, vyměněno, napínák půjde co nejdříve. = odbrousit hlavu, kladka dolů, navařit matku a potom šroub ven a nová kladka.
škoda že jsi nenapsal dříve, rozdíl v ceně GATES / DAYCO = 200 Kč koupil jsem GATES a svíčky BRISK Yridium Platin
Cena 1420 Kč
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Jeena
Příspěvky: 834
Registrován: 13 srp 2009, 14:55
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Jeena » 20 zář 2009, 21:03

Včera jsem dělal rozvody a měl podobný problém s napínací kladkou -vyřešeno tak ,že jsem dal 45torx (origo byl už strhlej) narval to tam přes páku a potom zvrchu na ten nastavoací šmejd na kladce mlátit kladivem přes násatvec na ráčnu...na třetí pokus se povedlo to povolit z nejhoršího a poté to šlo rukou...
PS první věc co byla když jsem zjistil, že šroub nepůjde bez poškození povolit jsem kouknul jestli je nový u nové kladky, naštěstí jo...
ASTRA G Caravan 1.4 16V (X14XE) Edition 2000
Obrázek

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Rozvody

Příspěvek od Trdlo » 20 zář 2009, 21:36

Spermin: njn, osud. A kdyby jsi se zeptal na svíčky, tak jsem ti napsal ať vezmeš Brisk DR15ZC - mám s nima ty nejlepší zkušenosti na astře, fakt povedenej kousek a za směšnou cenu.

Jeena: no a to je právě ono, u dobrý kladky je ten šroub přibalenej novej, protože má jít vždy novej, ale u levných no name to tak není a někdo ten starej co tam dává ani nemázne, či to dělá neodpovídajícím nářadím a další aby se pak z toho po.... :evil:
END

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Rozvody

Příspěvek od spermin » 20 zář 2009, 22:04

No jo- osud :cry: :cry: :cry: ale ty svíčky jsem chtěl platinyridiové- životnost 90 000 km a rozdíl v ceně CCA 50 Kč kus.
Původně jsem chtěl denso a tam je cena od 450 Kč kus brisk od 150 já pořídil za 173 Ks :D
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Mojmec11
Příspěvky: 1554
Registrován: 20 zář 2009, 11:03
Bydliště: Kdysi okolí Třebíče, teď Jižní Čechy,vesnice,okna na všecky strany

Re: Rozvody

Příspěvek od Mojmec11 » 30 zář 2009, 11:05

Něco ke "kvalitě" značkových řemenů. Včera mi mechanik povídá,že kdysi koupil nějakou značku,jednu z nejdražších a za pár tis. km na to koukali a nevěřili.Řemen měl paradentozu v hodně pokročilém stádiu.Takže na moje auto jsme dali jeho léty prověřenou značku a šmytec.
Jo a jelikož jsem to tady nikde nevyčetl tak ještě pár postřehů ohledně práskání řemenů.
Největší riziko prasknutí/přeskočení je při:1.zastavení motoru 2.startování motoru 3.volnoběhu
Prý už viděl pár řemenů co odešly jen při chcípnutí motoru. Takže co se samotného řemenu týče,čím větší točky,tím líp,ale na druhou stranu tohle zase neplatí pro ložiska vedení řemene.
Takže rada mechanika:otáčky tak akorát,moc často nestartovat a hlavně nechcípat. :lol: :lol: :lol:
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:

Odpovědět