Chladič
Re: Chladič
technicky, svár je kvalitnější materiál, nikdy to neprasne ve sváru ale vedle, v tom máš pravdu...
ALE - proč je tam díra, kvuli tomu, že je to starej a "trouchnivej" materiál? nebo proto, žetam vletěl šutr, jestli je to šutr a máš možnost to svařit, nebo zaletovat a pouze vyvakuovat (ušetříš za plyn) tak ok...jeslti je trouchnivej, jako že hliník koroduje dosti rychle a rozpadá se pak jak papundekl....jinak u aster je tlakové chlazení (povol si víčko a uvidíš jak budeš rychle budeš vařit) takže ne tak rychle ale rychle ti zmizí voda i z chladiče....(je pravda, e ten plyn bude o moc rychlejší...a dražší...)
ALE - proč je tam díra, kvuli tomu, že je to starej a "trouchnivej" materiál? nebo proto, žetam vletěl šutr, jestli je to šutr a máš možnost to svařit, nebo zaletovat a pouze vyvakuovat (ušetříš za plyn) tak ok...jeslti je trouchnivej, jako že hliník koroduje dosti rychle a rozpadá se pak jak papundekl....jinak u aster je tlakové chlazení (povol si víčko a uvidíš jak budeš rychle budeš vařit) takže ne tak rychle ale rychle ti zmizí voda i z chladiče....(je pravda, e ten plyn bude o moc rychlejší...a dražší...)
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
- Reklama
Re: Chladič
Upřesním,proč to vůbec z toho chladiče teče.Asi před rokem jsem,teda přesně před rokem jsem si koupil auto.Byl jsem šťastný,jak blecha než jsem letos zjistil,že bylo bořené.Přední ventil pro plnění od klimi je ohnutý a myslel jsem,že to bude utíkat přez něj,ale tam to neutíká.Říkal jsem si,že asi po zimě nějaké to těsnění zteřelo a proto mi utekla ta náplň z klimatizace.Ten blbec,co to měl přede mnou to vzal dle mého názoru někde o svodidla a přibral i chladič.Po zimě se na pravé straně objevila rez a musel jsem,no spíše jsem chtěl a vyměnil přední blatník a zadní lem.Chladič vypadá zachovale,ale je tam prostě po tom nárazu prasklinka dole v rohu.Koukal jsem na to,jako blázen v tom servise a zároveň mi chtělo být do breku.Svou Astru mám ale rád na tolik,že se jí jen tak nezbavím a chci si jí nechat,ale každou bolístku co má chci prostě nějak vyřešit a ta je prostě jedna z nich.No jestli se nenajde žádný dobrák,co by to nějak výborně zavařil,tak si budu muset moooc utáhnout opasek
Slovo,co mi zůstane hluboko v srdci OPEL
Re: Chladič
znám to...skama jsi???nemůžeš poslat foto??? tak či tak, bez klimi se dá klidně jezdit....já mám asi v háji kompresor...
hodně štěstí s bolístkama, já ji měl taky bořenou...šmajdá mi setrvák, už 3,5 roku, a zatím drží...klima není to nejhorší, uvidíš...ale hodně štěstí..
hodně štěstí s bolístkama, já ji měl taky bořenou...šmajdá mi setrvák, už 3,5 roku, a zatím drží...klima není to nejhorší, uvidíš...ale hodně štěstí..
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
Re: Chladič
To ne a auto i bez toho jede,ale když jedeš někam dále a ono je fakt,ale fakt nesnesitelné vedro,tak jak vylezeš z toho auta,tak jsi dobitý,jak cikánská hračka.Jinak jsem z Bohumína a to je městečko kousek od Ostravy.Jo a jinak foto,tak to není moc co vidět,přes ten ventiláto,pokud ho nesundáš,tak neuvidíš vůbec nic.Musel bych i sundávat nárazník,aby to šlo nějak nafotit,ale ten sundám až tehdy,až ten problém budu řešit,teď na to není bohužel čas.Moooře práce a starostíjm9454 píše:znám to...skama jsi???nemůžeš poslat foto??? tak či tak, bez klimi se dá klidně jezdit....já mám asi v háji kompresor...
hodně štěstí s bolístkama, já ji měl taky bořenou...šmajdá mi setrvák, už 3,5 roku, a zatím drží...klima není to nejhorší, uvidíš...ale hodně štěstí..
Slovo,co mi zůstane hluboko v srdci OPEL
Re: Chladič
bavil jsem se ještě jendnou s klukama v práci, nedalo mě to.
problém s hliníkem je ten že prý s vařování hoří, takže potřebuješ ochrannou atmosféru, a spešl vybavení zkušenosti.
jeslti to bylo bořené, tak hliník je sice měkký a lehký, ale není odolný na lom a nárazy...rádo by křehký...osobně bych asi spíše doporučil nový.
já jsem od prahy a tady máme (prý) jednoho pána co svařuje vše a rád...mohl bych ti na něj sehnat kontakt, ale je to dosti z ruky..
já dlohé cesty řeším nejradši ranní jízdou...výhodou je i práznější silnice...u prahy je to dosti znát.
problém s hliníkem je ten že prý s vařování hoří, takže potřebuješ ochrannou atmosféru, a spešl vybavení zkušenosti.
jeslti to bylo bořené, tak hliník je sice měkký a lehký, ale není odolný na lom a nárazy...rádo by křehký...osobně bych asi spíše doporučil nový.
já jsem od prahy a tady máme (prý) jednoho pána co svařuje vše a rád...mohl bych ti na něj sehnat kontakt, ale je to dosti z ruky..
já dlohé cesty řeším nejradši ranní jízdou...výhodou je i práznější silnice...u prahy je to dosti znát.
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
Re: Chladič
No uvažuji nad Polskem.Prý Poláci jsou dobří šmelaři a s náhradními díly to umí.Kdyby mi to sehnali nějak levně,tak bych do toho šel No já si hned myslel,že to nebude jen tak lehkéjm9454 píše:bavil jsem se ještě jendnou s klukama v práci, nedalo mě to.
problém s hliníkem je ten že prý s vařování hoří, takže potřebuješ ochrannou atmosféru, a spešl vybavení zkušenosti.
jeslti to bylo bořené, tak hliník je sice měkký a lehký, ale není odolný na lom a nárazy...rádo by křehký...osobně bych asi spíše doporučil nový.
já jsem od prahy a tady máme (prý) jednoho pána co svařuje vše a rád...mohl bych ti na něj sehnat kontakt, ale je to dosti z ruky..
já dlohé cesty řeším nejradši ranní jízdou...výhodou je i práznější silnice...u prahy je to dosti znát.
Slovo,co mi zůstane hluboko v srdci OPEL
Re: Chladič
BOHUMÍŇÁKU přijeď do Ostravy na sraz a hoď řeč, někdo Ti určitě poradí, nebo COBEIN, ale ten už tu není moc často, ale jsou
tu borci co jsou v kontaktu.
a svařovat jedině TIGEM.
tu borci co jsou v kontaktu.
a svařovat jedině TIGEM.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: Chladič
Rád bych se za vámi chlapci přijel podívat v sobotu 12.10.před Novotného,ale jsme bohužel s mou drahou polovičkou v Brané,kde se každý rok v tuto dobu pořádá Kloldštejnský okruh historických motorek a je to nevídaná podívaná.Dozvěděl jsem se,že zavařit to není žádný problém,alespoň to tvrdil od Barči otec,který jezdí s cisternou a říkal,že jednou jim praskla příčka v cisterně a ta je z hliníku a chlápek jim to zavařil.Prý to byl nevídaný zážitek,jelikož byl po kotníky v benzínu a musel cisternu naplnit nějakým prý inertním plynem.Mě by tam nikdo nedostal
Slovo,co mi zůstane hluboko v srdci OPEL
Re: Chladič
Přátelé mám jasno http://www.auto-lz.cz/zbozi/5432/Chladi ... -98-02.htm .Zdá se mi to za celkem přijatelnou cenu a mám to i kousek
Slovo,co mi zůstane hluboko v srdci OPEL
Re: Chladič
kde je slibovaných 7500???
svařovat hliník jde, to je jasné, ale tedy jde oto jaký kus děláš...jsou pod ním tlaky, jakou funkci ten svár plní - drží, těsní, je namáhaný na lom, tlak, krut; jak silný je materiál, můžeš udělat větší housenku, vztužení dílu a já nevím co......když si tohle všechno zodpovíš, tak pak máš jasno, ale při ceně 2500 je jihlavanka jasná volba - novej chladič...
(PS: Barča nám otce nepředstavila, tak nevím....
PS2, jak mohla prasknout ta přepážka v cisteně?? tak či tak bych to spíše řešil přeplátováním a nejtama - s benzínem a hlavně s výparama mám i já hodně blbý zkušenosti - žhářství máme v rodině)
svařovat hliník jde, to je jasné, ale tedy jde oto jaký kus děláš...jsou pod ním tlaky, jakou funkci ten svár plní - drží, těsní, je namáhaný na lom, tlak, krut; jak silný je materiál, můžeš udělat větší housenku, vztužení dílu a já nevím co......když si tohle všechno zodpovíš, tak pak máš jasno, ale při ceně 2500 je jihlavanka jasná volba - novej chladič...
(PS: Barča nám otce nepředstavila, tak nevím....
PS2, jak mohla prasknout ta přepážka v cisteně?? tak či tak bych to spíše řešil přeplátováním a nejtama - s benzínem a hlavně s výparama mám i já hodně blbý zkušenosti - žhářství máme v rodině)
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
Re: Chladič
No praskla.No a největší sranda byla ta,že se jim smísila nafta z benzínem a neoddělí se to ani za nic.No prý to byla s tím svařováním celkem sranda.Ten borec,co to zařizoval Barčinému otci jen co s cisternou přijel a řek mu,že v tom byl benzín s naftou a že tam ještě i něco je,tak dal prachy tomu týpkovi,co to měl svařit a bral nohy na ramena.No hold kdyby to chytlo,tak to by bylo zajímavé vysvětlování.
Slovo,co mi zůstane hluboko v srdci OPEL
Re: Chladič
ahaaa dělená cisterna, já myslel přepážku - vlnolam...tam mi to moc nesedělo..ale když říkáš, co znám cisterny já, tak jsou z nerezu...
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
Re: Chladič
Tak jsem se dneska koukal na ten chladič od té klimi,jak složitá bude výměna a není mi jedna věc jasná a to,jak se z toho chladiče odpojí ty hadice Jsou tam šrouby,co drží chladič,tak to je jasné,že musím ty povolit,ale co ty hadice?Ocenil bych od kohokoliv návod,jak ty hadice sundat.Dával jsem i HLEDAT,ale nějak se mi nic nepovedlo najít.Předem vám všem děkuji za dobrou radu
Slovo,co mi zůstane hluboko v srdci OPEL
Re: Chladič
byl jsem jen kvuli tobě v autě...vypadá to, že ty hadice jsou na chladiči nalisovaný...a přišroubovaný až na druhým konci...
nemáš náhosou ten nový chladič i s hadicema?? jeslti ne tak třeba firma Chvalis...Gumex...by ti pomohly..
nemáš náhosou ten nový chladič i s hadicema?? jeslti ne tak třeba firma Chvalis...Gumex...by ti pomohly..
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
Re: Chladič
No nalísované to tam je,ale mě by zajímalo,jestli je to ještě nějak přišroubované.Chladič zatím ještě nemám koupený,ale jak bude hned čas,tak pro něj pojedu.Je tak malo času Kurde nevíte lidi,jestli je někde na netu podrobný návod,jak přehodit starý chladič za nový?
Slovo,co mi zůstane hluboko v srdci OPEL