Zdravím Vás zase, tak vidím, že se auto začíná sypat víc a víc
Dneska jsem jel do Olomouce, najel jsem na dálnici, šlápl na plyn a jak se dostala ručička k 130-140km/h přibrzdilo (před tím jemně cukalo) a rozsvítil se servisní klíč. Když zastavím vypnu klíč a znovu nastartuji, nesvítí, sešlápnu plyn, držím rychlost na 5 stupni a 120-130km, opět to samé, když by mělo zrychlit na více než 140, opět servisní klíč

Auto začalo dýmit, tak jsem jel kolem 110 a jemný plyn, aby mi to zase nezačalo dělat binec. Po výměně celé spojky začala svítit kontrolka elektronicky řízené chlazení motoru (nevím zda-li to má nějakou spojitost). U chlazení (před intercoolerem turba) je gumová hadice, která mi praskla, mám ji teď předělanou izolačkou, která se stejně prodiravěla, myslíte si, že to může mít nějakou spojitost s dýmením z výfuku (nikdy to tak nečoudilo) a s tím, že se mi rozsvící servisní klíč? Kdysi se mi klíč rozsvícel a dělalo to opět na dálnici v Opelu mi řekli, že nic nezjistí pokud nebude servisní klíč svítit, ale asi že to vypadá na EGR, ale tehdy se problém vyskytl, když jsem např. 20km jel stabilní rychlostí nebo foukal vítr dopředu a já jel do mírného stoupání, teď to opravdu dělá tak jako by se přes nějaký odpor vzduchu musel motor více snažit a rozsvítí se servisní klíč a omezí otáčky a rychlost

Máte s tím někdo zkušenost či mi poradíte co bych měl zkontrolovat? Má to spojitost s tou hadicí u turba k intercooleru? Dík moc za každé nasměrování k řešení problému
Opel Astra Carravan 2.0 DTI 16V - Y20DTH - r.v. 2003