Příspěvek
od vasekpetr1 » 01 črc 2009, 07:57
Dotaz asi na Davida: včera jsem si všiml takové podivnosti na TIDu - měl jsem už dost vyjetou nádrž, že se mi rozblikale kontrolka rezervy, stav nádrže se pohyboval od 9 po 2 litry na displeji. Dojezd ukazoval kolem 120ti kilometrů. Ale když jsem přepínal hodnoty, tak mě zarazil stav AKU na TIDu - ukazoval 13,6 Voltů při otáčkách kolem 3000! Normálně se pohybuje okolo 14,3 Voltů. Lekl jsem se, že mi zase odchází diodový můstek. Avšak po natankování 20 litrů do nádrže se stav AKU spravil na obvyklých 14,3V. Nemůžou se tyto analogové vstupy v TIDu nějak ovlivňovat? Nejsou třeba společně kostřené? Zkusím to sledovat, jestli to byla náhoda nebo je problém u mě. Jestli máte někdo podobnou zkušenost, dejte vědět.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)