Přístrojová deska-problém

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 06 srp 2006, 12:03

A ještě mě tak napadlo, jak si pročítám ty předešlé Tvé příspěvky, odpoj přístrojovku, oddělej te plexi kryt ,zkus prstem ten rychloměr otočit na MAX rychlost, kolik Ti ta ručička ukáže? pokud je pootočená proti hřídelce, tak by Ti měla jít ručička max na 160-180 km/hod, potom je jasné, kde je problém.
To video je dobré, že člověk vidí co to dělá, inu jednou vidět je lepší než stokrát slyšet.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Reklama
 

pepca

Příspěvek od pepca » 06 srp 2006, 12:18

Hany píše:A ještě mě tak napadlo, jak si pročítám ty předešlé Tvé příspěvky, odpoj přístrojovku, oddělej te plexi kryt ,zkus prstem ten rychloměr otočit na MAX rychlost, kolik Ti ta ručička ukáže? pokud je pootočená proti hřídelce, tak by Ti měla jít ručička max na 160-180 km/hod, potom je jasné, kde je problém.
To video je dobré, že člověk vidí co to dělá, inu jednou vidět je lepší než stokrát slyšet.
:cry: ručička jde až k dorazu normálně,taky mně to napadlo,právě proto jsem byl rozhodnutý že jí přesadím,jde normálně až k dvoustovce,až k dorazu,tam jsem jí posunul,zapojil,zapnul klíček a čekal kam až se vrátí,šla opět až pod počítadlo,jestli jí přesadím,tak bude sice ukazovat jak má,ale ta závada,ta původní tam je někde stále,nevím zda to bude vhodné řešení. :cry:tímto způsobem sice tu závadu obejdu,ale vlastně jí neodstraním,škoda že tu není možnost zkusit připojit jinou přístrojovku :cry:

pepca

Příspěvek od pepca » 06 srp 2006, 12:25

Hany píše:Takže Pepčo, teď jsem se bavil s tím servisákem a říkal mě, že je to podle všeho někde zrada v kontaktech. Buď ještě jednou projít ty vývody v konektoru, jak na přístrojovce, tak ten protikus, a nebo, že je ještě jedna možnost že jak ,,zamykáš,, tu přístrojovku tou plast. páčkou, tak že je potřeba trošičku tu páčku přetáhnout až ,,za,, jak mě řekl, aby to jakoby luplo, nebo cvaklo, že je možné že to není úplně dotažené a proto to dělá bordel.
:cry: děkuji,ještě jednou jí tedy vyndám,znova to prohlídnu,nic jiného již dělat stejně nelze,díky,cením si tvé snahy. :wink:no přetáhnout to asi víc nejde,je tam ta pojistka,když jí chceš tu páčku odjistit,tak jí musíš nadzvednout,tudíž ji při zpětném zapojení nemůžeš nějak přetáhnout,no zkusím to. :cry:

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 06 srp 2006, 12:46

Škoda, že jsme od sebe takový kus cesty, já jedu k tomu servisákovi ve čt.,nebo pá. na výměnu oleje,tak mě právě říkal, ať tu přístrojovku dovezu, že na to mrkne.
Počkej na tom rychloměru jsou tedy dva dorazy? jeden min a druhý max?
Já měl zato, že jeden slouží pro oba směry.
A tedy vylučovací metoda, pokud to tedy není mech. závada, tak potom už jen v elektrice. Já tomu servisákovi právě říkal, že jsi tam měnil žárovku, proto , že jsi to rozebíral, tak říkal ty věci, co jsem tu už psal a potom, že to může dělat i špatně daná ta žárovka. No prostě zkrat.
Tak teď babo raď.
Naposledy upravil(a) Hany dne 06 srp 2006, 12:57, celkem upraveno 1 x.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

pepca

Příspěvek od pepca » 06 srp 2006, 12:57

Hany píše:Škoda, že jsme od sebe takový kus cesty, já jedu k tomu servisákovi ve čt.,nebo pá. na výměnu oleje,tak mě právě říkal, ať tu přístrojovku dovezu, že na to mrkne.
Počkej na tom rychloměru jsou tedy dva dorazy? jeden min a druhý max?
Já měl zato, že jeden slouží pro oba směry.
:cry: no nevím zda dva dorazy,na maximu je vlastně kolíček,mám pocit,ale tam kam klesá ta ručička tak to nevím,prostě se zastaví tam co je vidět na videu,no já jí po F1 půjdu opět rozebrat,moc si od toho neslibuji,chtělo by to tam šoupnout jinou a zkusit.jak to tak sleduji,tak ochotní servisáci jsou snad po celé republice,ale ten Plzenský opel to je příklad neochoty,hlavně to mám k nim 35 kiláků,žádný kladný,vstřícný,ochotný přístup,no a ještě musím zjistit,zda dělají v sobotu,jindy nemám žádnou šanci se tam dostat,jestli nedělají v sobotu,tak to je definitivní konec. :wink: :cry: :(

pepca

Příspěvek od pepca » 06 srp 2006, 18:54

:lol: tak jsem to vše zcela rozebral,vytáhl i tu zástrčku z držáku abych se k ní lépe dostal,všechny plíšky jsou nepoškozené,propojil jsem to tedy venku z palubky,víc zatlačil na zástrčku,zkoušel s ní pohybovat,nic nepomohlo,ručička vždy couvala kam nemá,vzhledem k tomu,že mně R.A.Y. poradil že jde ručička sundat,šla tedy dost těžce,měl jsem strach o tu osku,tak jsem tu ručičku holt přesadil,nyní je na nule,problém jsem tedy pouze obešel,auto jsem projel,ukazuje to jak má,jen nevím co bude,až jednou budu nechávat ty závady zjištovat na té mašině,možná že po odstranění závady,nebo i při pouhém odpojení baterky to bude zase ukazovat někam jinam,jo a ty dorazy jsou zřejmně někde uvnitř tachometru,jsou vážně dva,tak tachometr tedy ukazuje,ale pocit klidu mně to bohužel nedává,nevím proč se to stalo,a to je horší. :cry: 8)

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 06 srp 2006, 19:34

no takže uř to funguje,... :lol:


jo a nezlob se na mě řešíš pič...ny :wink: maximálně tu ručičku vrátíš zase z5 :wink:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

pepca

Příspěvek od pepca » 06 srp 2006, 19:47

manli2 píše:no takže uř to funguje,... :lol:


jo a nezlob se na mě řešíš pič...ny :wink: maximálně tu ručičku vrátíš zase z5 :wink:
:wink: já se na tebe jistě zlobit nebudu,na tebe né,máš sice pravdu,ale já vím,že tam je něco v nepořádku,né píč....na,to že se tohle stalo má nějkou příčinu,to mně děsí,to že nevím proč,a zda to nebude mět nějaký další vliv,no nechám toho,zatím to je tak jak jsem to udělal, :wink: :oops:

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 06 srp 2006, 20:04

ty kroužky tlačej na nejakou součásku a ta dfělá bugr :wink: :wink: :wink: :wink: nech to koňovi... maximálně ti schří půlka elektra v autě :wink: :wink: :wink: :P :P :P :P
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

pepca

Příspěvek od pepca » 06 srp 2006, 20:22

manli2 píše:ty kroužky tlačej na nejakou součásku a ta dfělá bugr :wink: :wink: :wink: :wink: nech to koňovi... maximálně ti schří půlka elektra v autě :wink: :wink: :wink: :P :P :P :P
:cry: :( tak ti pěkně děkuji,bééééé,budu klidněji spát,jo kdy já se dostanu k těm zlodějům :cry: :( né k doktoru přes autí,ale ke zlodějům,musím holt vzít to co je,jiná možnost není,nechci něco ještě více poku.......t :cry: :(

pepca

Příspěvek od pepca » 07 srp 2006, 18:39

:cry: :( zdravím,tak jsem dneska opět konečně vyjel autem v domnění,že tím přesazením ručičky jsem tu závadu obelstil,sice ukazuje rychlost kterou jedu,ale bohužel to vypadá,že při zpomalení či náhlém zastavení nestačí ručička jít dost rychle zpět,vlastně již stojím,a ona ještě nepatrně dojíždí,tak fakt nevím,jsem již objednán v sobotu do opla,uvidím co na to diagnostika :cry: :(

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 07 srp 2006, 18:58

pepca píše::cry: :( zdravím,tak jsem dneska opět konečně vyjel autem v domnění,že tím přesazením ručičky jsem tu závadu obelstil,sice ukazuje rychlost kterou jedu,ale bohužel to vypadá,že při zpomalení či náhlém zastavení nestačí ručička jít dost rychle zpět,vlastně již stojím,a ona ještě nepatrně dojíždí,tak fakt nevím,jsem již objednán v sobotu do opla,uvidím co na to diagnostika :cry: :(
no myslim že jezdit do opla jsou vyhozený peníze protože oni určitě nebudou budíky rozdělávat a opravovat...nabídnou ti jedině nový
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

pepca

Příspěvek od pepca » 08 srp 2006, 19:16

:lol: zdravím,jelikož má Vojta zřejmně pravdu,tak mně to nedalo a dneska jsem se ještě hrabal v té přístrojovce,žádná změna,tudíž nic kladného,ale něco přeci,dobrá rada pro ostatní až budete taky dávat ty kroužky,to plexi jde sundat,aniž by musela přístrojvka celá ven,nemusí se tudíž odpojovat z eletriky,stačí sundat pouze kryt nad volantem,kryt kolem plexi,no a pak opatrně odmačkávat ty plastové jazýčky plexi šroubovákem,odcvakal jsem ty spodní,nadzvedl,zajistil,odcvakal boční a pak to již vyskočilo,škoda jen,že jsem to bohužel nezkusil dříve než jsem tu přístrojovku odpojil a pokazil,no pozdní zjištění,jedu holt do opla at zjistí co tam je za závadu,závady,stejně se hodlám domluvit na přehrání toho softvéru z r 2003 jak radil Zdeněk lbc,má to být ohledně toho EGR ventilu a jeho funkčnosti,když tam budu již napojenej,tak doufám že to udělají a nebudou tvrdit že se to nedělá :cry: jinak nevíte kolik stojí a jaké svíčky u opla? :wink:

Alex X14XE
Příspěvky: 17
Registrován: 26 čer 2006, 07:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alex X14XE » 10 srp 2006, 09:42

ahoj, pokud jedeš do servisu tak už je to asi zbytečný něco radit. Jenom mě napadlo když jsem sledoval to video: do palubovky nevede žádnej bovden na tacháč, čili tacháč je řízen servomotorem. Jen mě tak napadá jestli při startu přístrojovky nehledá nějaký nulový bod, nemyslím tím číslo na samolepce ale nějaký zero-point na inkrementálním čidlu uvnitř tachometru. Nezkoušel jsi manuálně ručičku dát třeba do maximální výchylky třeba na 160km/h a pak zapnout klíček? během toho přejezdu by to mohlo identifikovat nějaký nulový bod. Já měl štěstí a nic podobného se mi při instalaci pal PC nestalo, takže přeju ať se podaří to vyřešit. :wink:
AlexAstra-G X14XE

pepca

Příspěvek od pepca » 10 srp 2006, 18:14

Alex X14XE píše:ahoj, pokud jedeš do servisu tak už je to asi zbytečný něco radit. Jenom mě napadlo když jsem sledoval to video: do palubovky nevede žádnej bovden na tacháč, čili tacháč je řízen servomotorem. Jen mě tak napadá jestli při startu přístrojovky nehledá nějaký nulový bod, nemyslím tím číslo na samolepce ale nějaký zero-point na inkrementálním čidlu uvnitř tachometru. Nezkoušel jsi manuálně ručičku dát třeba do maximální výchylky třeba na 160km/h a pak zapnout klíček? během toho přejezdu by to mohlo identifikovat nějaký nulový bod. Já měl štěstí a nic podobného se mi při instalaci pal PC nestalo, takže přeju ať se podaří to vyřešit. :wink:
:cry: díky za zájem,již jsem to popisoval někde vejš,ano ručičku jsem dal na maximální rychlost,bohužel jela až tam kam neměla,nyní je tedy přesazená,ale mám pocit,že se nějak pomalu vrací na nulu,jak vám rychle doběhne při prudkém zastavení ručička na nulu?je to okamžitě,nebo již téměř stojíte a ještě klesá,?já to dříve nezkoumal,nepozoroval tak nevím,možná to je normální,no v sobotu uvidíme,možná jsem tu závadu pouze obešel,nikoliv odstranil,rychlost to ukazuje nyní dobře,tedy po přesazení ručky,ale ještě jsem znovu neodpojil baterku,tak nevím co to pak udělá,tož nic měj se :wink:

Odpovědět