ale jak,kde?se to rozsvítilo při přepnutí té páčky zajištění zástrčky do leva,v momentě odjištění se to rozsvítilo,pouze počítadlo kilometrů,nic jiného,jinak mně napadlo,již asi zoufalost,dobře ručička tudíž vždy sjíždí dozadu až na doraz,dál nejde,nemůže,co kdybych tedy jestli to jde,nějak sundal rafičku tachometru a přesadil jí k nule,hřídelka bude stále na dorazu,ale ručička bude sedět na nule,ted jde o to,zda a jak tu ručičku vyndat.a pak opět zajisit,tedy jestli se nepříde na to proč to vždy utíká zpět,již si vážně nevím ani trošíčku rady,tohle je poslední zoufalost co mě napadá,sundat rafičku,přesadit jí jak má být.mějte se zítra,když by jste poradili,budu velice rád,potřebujeme vážně odejet k rodičům dosti daleko,ale bez funkčního tachometru si ted raději netroufám,odhadovat rychlost,pak se dohadovat s poldama za kolik bodů to bude,to raději nejedu nikam,stačí že ta moje žena je nyní právem vzteklá.brou noc všem.Hany píše:Pepco, byt jsem taky rozebíral palubovku, byt jsem taky sem dal návod na demontáž, tak toto se mi nestalo a to jsem tu přístrojovku měl venku tak 3krát. Je pravda, že ručičky se pohly do mínusu, ať otáčkoměr, tak rychlost, ale jak jsem to zapojil, zapnul klíček, tak se to srovnalo na nulu a jo to tak pořád. Nevšiml jsem si, že by při demontáži se rosvítili km.
Že by šlo opravdu o zkrat???
Přístrojová deska-problém
- Reklama
to jsem taky doufal,že to chce nějak opět nahodit,jestli odpojím baterku,tak to budu muset opět nahodit rádio,pak něco ohledně oken,co ještě dalšího se bude muset naprogramovat?holt to zkusím,budu mět ještě další starosti.jo jinak vše ostatní maká,tacháč taky ukazuje při jízdě jen prostě jede od dorazu tudíž ukazuje šíleně málo,už jsem přímo zoufalej,vyřízenej,mám sice pěkné rámečky,krásně tam pásly,ale hlavu zcela šedivouHany píše:Pepco, byt jsem taky rozebíral palubovku, byt jsem taky sem dal návod na demontáž, tak toto se mi nestalo a to jsem tu přístrojovku měl venku tak 3krát. Je pravda, že ručičky se pohly do mínusu, ať otáčkoměr, tak rychlost, ale jak jsem to zapojil, zapnul klíček, tak se to srovnalo na nulu a jo to tak pořád. Nevšiml jsem si, že by při demontáži se rosvítili km.
A to jsem při demontáži neodpojoval baterku. Toto mě na odejítí přístrojovky nepřipadá, tak bych po PC slangu řekl, chtělo by to resetnout, ale jak? Nechat přístrojovku zapojenou, odpojit baterku??? Nevím , mě to připadne, že by to chtělo znovu ,,nastartovat,,
-
- Příspěvky: 208
- Registrován: 21 úno 2006, 09:28
- Bydliště: kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
tachoměr
Anemáš náhodou vadné čidlo rychloměru? Já měl palubku několikrát venku a v poho. Jinak kde jsi sehnal ty rámečky a za kolik? Dík. Laďa
Re: tachoměr
ten tachometr normálně chodil do doby než jsem přístrojovku odpojil,ted chodí taky,ale ta ručička prostě po připojení skončí dozadu,jinak rámečky mám od www.autodoplnky.cz hlavně sedějí přesně žádné úpravy nebylo třeba,mázl jsem je silikonem a posadil do přístrojovky stojí 550 plus poštovné,celkem 640kč.Lysek Vladimír píše:Anemáš náhodou vadné čidlo rychloměru? Já měl palubku několikrát venku a v poho. Jinak kde jsi sehnal ty rámečky a za kolik? Dík. Laďa
-
- Příspěvky: 208
- Registrován: 21 úno 2006, 09:28
- Bydliště: kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
alurámečky
Pepčo tak jsem se díval na ty rámečky a chtějí za ně 690,-+doprava. Kdy jsi je kupoval za těch 550,-? Dík Laďa
Re: alurámečky
jukni se sem,mám pocit poslední stránka,tam jsem kopíroval email objednávky,je možný,že ta sleva byla časově omezená, Green Queen- X14XE 5dv.je to v sekci vaše auta tak je to na straně č.6,téměř doleLysek Vladimír píše:Pepčo tak jsem se díval na ty rámečky a chtějí za ně 690,-+doprava. Kdy jsi je kupoval za těch 550,-? Dík Laďa
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Mrkni sem, probíralo se to tu a je tu fotka, jak to vypadá.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... ght=#21062
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... ght=#21062
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
zdary,tak jsem již zcela v koncích,dneska jsem to opět rozebíral,ještě se zadařilo to,že co jsou ty horní šrouby v těch plastových sponkách,tak ta jedna se celá protočila,tu díru v té lisované hmotě to rozervalo,tudíž tam již šroub nedám,jinak všechny plíšky v zásuvce i zástrče jsou v pohodě,baterku jsem odpojil,nechal to odpojený,po zapojení ručička opět leze dozadu,korunu všemu jsem dal když jsem odjištoval tu zásuvku,praskl i ten držák ve kterém je protikus který se spojí s přístrojovkou,není zlomený jen prasklý,jinak jsem to co dělá ta ručička natočil na digi foták,no vše jsem poskládal zpět,dal i to plexi,holt nejezdím,chtěl jsem tu ručičku tedy sundat,přesadit,nikdo ale neřekl zda se nechá ručička sundat,nebo né,no a jelikož se vážně daří,tak jsem jí nechal být,ještě bych jí asi vyrval ven,holt když se daříHany píše:Pepco, ještě jak píše Vojta, mrkni na tu přístrojovku na ten konektor, jestli náhodou tam nejsou ty vývody nějaké ohnuté, může být jeden nějaký nakur.... a už to zkratuje. Já mám opravdu zato, že to bude jenom nějaká pi......
jé to budeš vážně hodnej,fakt nemám možnost to již vyřešit,vědět že ta ručička jde přesadit aby ukazovala nulu,tedy jestli nemá pevně dané osazení,tak bych jí i snad vyrval ven,ale zase jestli je to nutné přenastavit,přeprogramovat nebo co,tak bych jí musel po opravě zase dávat jak byla,fakt nevím co udělat.moc ti vážně děkuji za snahu poradit,jo nedaří se,chceš něco zkrášlit a pak tohle,kdybych byl neopatrný,ale mám vždy obavu abych něco nepoškodil,aby něco nevypadlo,raději se několikrát radím,vím,že jsem nic nedělal násilím,jen jsem přepnul tu páčku a bylo zaděláno na průser.Hany píše:To nasere, omlouvám se za ten výraz, ale je na místě při takové patálii.
Já zkusím ještě zítra brnknout servisákovi, kam jezdím, jestli by mi neporadil a uvidíme.
videa http://www.edisk.cz/stahni/eff717ee4bd7 ... b858cd6baa snad se to povedlo...
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Takže Pepčo, teď jsem se bavil s tím servisákem a říkal mě, že je to podle všeho někde zrada v kontaktech. Buď ještě jednou projít ty vývody v konektoru, jak na přístrojovce, tak ten protikus, a nebo, že je ještě jedna možnost že jak ,,zamykáš,, tu přístrojovku tou plast. páčkou, tak že je potřeba trošičku tu páčku přetáhnout až ,,za,, jak mě řekl, aby to jakoby luplo, nebo cvaklo, že je možné že to není úplně dotažené a proto to dělá bordel.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR