Snímač množství vzduchu
Re: Snímač množství vzduchu
Tak svíčky to taky nebyly. V autorizovaném servisu mi objednali origo váhu(Siemens) a taky se závada P0110 projevila tak po 15 ujetejch kilometrech. Prej to bude řídící jednotka. Jak jsem už psal,tak nejhorší je,že se ta závada objevuje úplně náhodně. Četl jsem tu návod na odstranění závady řídící jednotky při stále se opakující chybě P0110. Jde o přerušení dvou vodičů ve svazku drátů vedoucích k jednotce a následném ukostření. Prý je to hodně častá závada tohoto typu motoru. Má někdo z vás zkušenosti s touto opravou? Díky za odpověď.
- Reklama
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snímač množství vzduchu
Já mám spíš zkušenost s tím,že vlevo na rohu říd.jednotky dost silně zatlačíš a chyba zmizí,pustíš tlak a naskočí.Již asi 6x jsem kvůli tomu měnil řídící jednotku/vždy motor X18XE1/.Vozy astra i zafira.
Re: Snímač množství vzduchu
Cau lidi, tak jsem dneska jel po dalnici, cca 120 km/h s moji 1,7 DTi a najednou se rozsvitila kontolka elektroniky motoru a auto ztratilo výkon. Vsiml jsem si ze uz to tu psal nekdo s benzinakem. Ale nevim jestli se to uz nekomu stalo s DTickem.
Jinak jsem to pak na benzince vypnul, nastartoval a vse zas bylo ok - ale po cca 20 km se to stalo znova. A pak uz nic a az domu cca 40 km v pohode. Jeste dodám,ze auto pri volnobehu nechcipalo, jak tu nekdo psal.Motor bezel, ale nemel vykon.
Tak nevim co to muze byt.Ted to zas jezdí normalne.
Poradí nekdo???
Diky
Jinak jsem to pak na benzince vypnul, nastartoval a vse zas bylo ok - ale po cca 20 km se to stalo znova. A pak uz nic a az domu cca 40 km v pohode. Jeste dodám,ze auto pri volnobehu nechcipalo, jak tu nekdo psal.Motor bezel, ale nemel vykon.
Tak nevim co to muze byt.Ted to zas jezdí normalne.
Poradí nekdo???
Diky
Re: Snímač množství vzduchu
Nikdo neví???
Re: Snímač množství vzduchu
Tak jsem dneska konečně dostal svoje nazpět svoje auto. Světe div se,je opravené,krásně jede a chyba byla v ukostření řídící jednotky. Přemostilo se to podle zde uveřejněného návodu a mám ušetřeno cca 25000 Kč za novou nebo tak 8000 až 10000 za repasovanou. Cena opravy 900 Kč. Hluboce se klaním autorovi příspěvku a mému autoelektrikáři. Jinak bych chtěl taky poděkovat ostatním členům fóra za zde uveřejněné postřehy a rady. Přeji všem mnoho ujetých kilometrů bez závad a nehod.
Re: Snímač množství vzduchu
váha vzduchu?Pavloz píše:Cau lidi, tak jsem dneska jel po dalnici, cca 120 km/h s moji 1,7 DTi a najednou se rozsvitila kontolka elektroniky motoru a auto ztratilo výkon. Vsiml jsem si ze uz to tu psal nekdo s benzinakem. Ale nevim jestli se to uz nekomu stalo s DTickem.
Jinak jsem to pak na benzince vypnul, nastartoval a vse zas bylo ok - ale po cca 20 km se to stalo znova. A pak uz nic a az domu cca 40 km v pohode. Jeste dodám,ze auto pri volnobehu nechcipalo, jak tu nekdo psal.Motor bezel, ale nemel vykon.
Tak nevim co to muze byt.Ted to zas jezdí normalne.
Poradí nekdo???
Diky
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Snímač množství vzduchu
Tady je ten návod od uživatele "Jo".
Tak jsem za pomoci jednoho z vás a internetu odhalil a opravil příčinu problémů s chybou motoru. Jedná se o vadu řídící jednotky pro motor X18XE1 (1998-2001), která se projevuje chybnými kódy P0100 a P0110. Příčinou je přerušení ukostření uvnitř řídící jednotky SIMTEC 70. Tato chyba lze opravit přivedením kostry pomocí dvou vodičů na piny konektoru řídící jednotky. Pokusím se popsat způsob opravy:
1) odpojit baterii
2) sundat kryt motoru
3) odpojit horní konektor z řídící jednotky (pozor: nejprve zatlačit plastovou pojistku a potom odklápět kovový třmen)
4)odpojit dvě hadice z víka motoru, které vedou nad plastovým kanálem pro vodiče do těla škrtící klapky
5) sundat víčko plastového kanálu (to je úplně nejhorší práce na celé opravě, jde to blbě)
6) najít mezi vodiči žlutý kablík (PIN 48 konektoru řídící jednotky) a hnědý kablík (PIN 07 konektoru řídící jednotky) hnědý kablík je ve žlábku rozdělen do více směrů.
7) povolit šroub na řídící jednotce, pod který je přivedeno ukostření
naměřit dvě délky připravenného vodiče od šroubu ŘJ zhruba do poloviny kanálku a nalisovat na ně očko pro šroub
9) přerušit zlutý a hnědý vodič a znova je spojit včetně přidaného uzemění
10) spoje zaizolovat, porovnat ve žlabu, zavíčkovat, připojit hadice, konektor ŘJ, připojit baterii, startovat, jezdit a užívat si 30ti tisíc co za to chtějí v servisu za novou ŘJ
Pozor: tato oprava pomáhá jen na problémy s kódy P0100 a P0110, před touto opravou je třeba prověřit, zda to není chyba váhy vzduchu.
Tak jsem za pomoci jednoho z vás a internetu odhalil a opravil příčinu problémů s chybou motoru. Jedná se o vadu řídící jednotky pro motor X18XE1 (1998-2001), která se projevuje chybnými kódy P0100 a P0110. Příčinou je přerušení ukostření uvnitř řídící jednotky SIMTEC 70. Tato chyba lze opravit přivedením kostry pomocí dvou vodičů na piny konektoru řídící jednotky. Pokusím se popsat způsob opravy:
1) odpojit baterii
2) sundat kryt motoru
3) odpojit horní konektor z řídící jednotky (pozor: nejprve zatlačit plastovou pojistku a potom odklápět kovový třmen)
4)odpojit dvě hadice z víka motoru, které vedou nad plastovým kanálem pro vodiče do těla škrtící klapky
5) sundat víčko plastového kanálu (to je úplně nejhorší práce na celé opravě, jde to blbě)
6) najít mezi vodiči žlutý kablík (PIN 48 konektoru řídící jednotky) a hnědý kablík (PIN 07 konektoru řídící jednotky) hnědý kablík je ve žlábku rozdělen do více směrů.
7) povolit šroub na řídící jednotce, pod který je přivedeno ukostření
naměřit dvě délky připravenného vodiče od šroubu ŘJ zhruba do poloviny kanálku a nalisovat na ně očko pro šroub
9) přerušit zlutý a hnědý vodič a znova je spojit včetně přidaného uzemění
10) spoje zaizolovat, porovnat ve žlabu, zavíčkovat, připojit hadice, konektor ŘJ, připojit baterii, startovat, jezdit a užívat si 30ti tisíc co za to chtějí v servisu za novou ŘJ
Pozor: tato oprava pomáhá jen na problémy s kódy P0100 a P0110, před touto opravou je třeba prověřit, zda to není chyba váhy vzduchu.
Re: Snímač množství vzduchu
Neviem ci to patri sem ale skusim
Pri studenom motore ma problem ist do otacok pri rozbehoch.Dlho trva kym auto vystartuje.
Pri akceleracii trha.Akonahle sa ohreje ide krasne jedna basen.Napada ma iba vaha vzduchu,sviecky,alebo ventily.
Kontrolka nesvieti ziadna a ani sa nerosvecuje.EGR to neni(kontrolka svietievala-ukazovala lambda sonda-po vycisteni egr ok).
Pri studenom motore ma problem ist do otacok pri rozbehoch.Dlho trva kym auto vystartuje.
Pri akceleracii trha.Akonahle sa ohreje ide krasne jedna basen.Napada ma iba vaha vzduchu,sviecky,alebo ventily.
Kontrolka nesvieti ziadna a ani sa nerosvecuje.EGR to neni(kontrolka svietievala-ukazovala lambda sonda-po vycisteni egr ok).
Astra G 1.8 5dv ´03 Elegance -----> SAAB 9-3 SS ´09 1.8t
Re: Snímač množství vzduchu
Nik nevie poradit?
Astra G 1.8 5dv ´03 Elegance -----> SAAB 9-3 SS ´09 1.8t
Re: Snímač množství vzduchu
To robí aj mne. Myslel som, že u studeného motoru je to normálne...