Phrz píše:uz je to tu resene mnohokrat, takze ve zkratce: urcite modely od urciteho roku jiz maji tento problem vyreseny
no jo jenže Milosh má r.v98 X16XEL a já 99 X16XEL a praskaj mi furt tak pochybuji že jednou by to vyřešili pak to udělali znova špatně a pak zase řešili.....
To bude tim ze mam automat
Ten chlapec ma pravdu. U automatu bude ta elektrika trosku jinak poresena
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
Já mám autíčko vyrobeno v Bochumi (Reich) a vždy jeden rok mi praskne levá a druhý rok pravá potkávačka, takže každá žárovka vydrží cca dva roky, což není tak zlé.
new-name píše:po pár pročtení témat a návodů jsem se rozhodl ochránit i já svoje žárovky před prasknutím.
Potřeboval jsem dvě šestiampérové diody s označením P600M ( za 10kč kus) , štípačky, pájku, kalafunu, cín a nějakou izolaci na to, v mém případě tavící pistoli
mám ty samé už 3/4 roku a dosud jsem nepozoroval problém
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Myslím si, že řešení s předřadným odporem je rozhodně lepší, ale jestli má někdo raději diody .... Jen bych chtěl upozornit, že diody se nesmí nikde dotknout kostry. Pokud si někdo bude ty diody dávat na chladič, je třeba dát izolační podložku pod diodu, nebo izolovat celý chladič.