Výměna motoru

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tony
Příspěvky: 76
Registrován: 31 kvě 2008, 11:08

Výměna motoru

Příspěvek od Tony » 07 led 2009, 22:34

Ahoj mám takový dotázek..mám astřičku 1,6xszr a docela dost mi papá olej..chtěl bych vyměnit časem motor,tak mě zajímá jaký motor do toho můžu dostat.. připádně kdybych ho tam chtěl dát tak co by se muselo měnit...chtěl bych trošku silnější..těch 55kw už mě přijde slabé..
Díky za odpovědi....
Tak už konečně patřím mezi Vás Astra 1.6 8v

Reklama
 

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Trdlo » 07 led 2009, 22:36

Ten samej, jinak Tě čeká moc práce na elektrice, měl jsem možnost jnýho motoru a taky jsem to vzdal, překopal bych půl auta.... :wink:
END

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Frydex » 07 led 2009, 22:44

Jo jo, není to jen o motoru. Svazky kabelů jsou jiné a hromada dalších věcí... do toho bych nešel.
Prodej to a kup jiné auto... :wink:
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Tony
Příspěvky: 76
Registrován: 31 kvě 2008, 11:08

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Tony » 07 led 2009, 22:51

No o prodeji sem taky přemýšlel.....ale zas když se dá sehnat motor za 10+5 prace....a kdyz bych uz to prodaval tak bych to dal nekam do bazacu :D nemel bych to srdce to prodavat nekomu osobne a lhat mu ze je ok...
Tak už konečně patřím mezi Vás Astra 1.6 8v

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Trdlo » 08 led 2009, 11:26

Mohl jsem mít motor za 6 včetně kabelů a RJ.... a nešel do toho z výše mnou a Frydexem udaných důvodů....
END

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Re: Výměna motoru

Příspěvek od AstraDTI » 08 led 2009, 11:39

Pokud nejsou ty motory konstrukcne temer totozny, tak je to fakt prace pro vraha. Znam asi 4 pripady z meho okoli kdy se menilo za silnejsi motor - no a spokojenost uzivatelu je 50:50. Ty dva spokojeny jsou jeden co misto 2.0 zastavel 3.5 litr - motor co se do toho modelu vubec nedaval, takze prodej a nakup silnejsiho nepripadal v uvahu. Druhej nahradil 1.6 motorem 2.0 (a prevrtal na 2.3), kterej ma v podstate stejnej blok a muze s tim podvadet na sprintech a krom znalcu znacky to nikdo nepozna.
Takze pokud nemas podobnej duvod k zastavbe silnejsiho, tak taky moc nedoporucuju.

Uživatelský avatar
Svaja
Příspěvky: 393
Registrován: 15 kvě 2007, 20:44
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Svaja » 14 led 2009, 17:48

AstraDTI píše:Pokud nejsou ty motory konstrukcne temer totozny, tak je to fakt prace pro vraha. Znam asi 4 pripady z meho okoli kdy se menilo za silnejsi motor - no a spokojenost uzivatelu je 50:50. Ty dva spokojeny jsou jeden co misto 2.0 zastavel 3.5 litr - motor co se do toho modelu vubec nedaval, takze prodej a nakup silnejsiho nepripadal v uvahu. Druhej nahradil 1.6 motorem 2.0 (a prevrtal na 2.3), kterej ma v podstate stejnej blok a muze s tim podvadet na sprintech a krom znalcu znacky to nikdo nepozna.
Takze pokud nemas podobnej duvod k zastavbe silnejsiho, tak taky moc nedoporucuju.
ahoj,vis neco vic o tom prevrtani na 2,3 ??? taky uz sem o tom premyslel,zajima me jaky pisty tam dal a jestli jeste neco upravoval a jak to jede
diky
můj život vlastně měří 400metrů !!!

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Trdlo » 14 led 2009, 20:30

Převrtat motor je práce pro motoráře, ne pro domácího kutila.... :roll:
END

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Frydex » 14 led 2009, 22:49

Dyť on neříkal že bude něco vrtat.. jak by to taky udělal ?
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Uživatelský avatar
Svaja
Příspěvky: 393
Registrován: 15 kvě 2007, 20:44
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Svaja » 14 led 2009, 23:08

Frydex píše:Dyť on neříkal že bude něco vrtat.. jak by to taky udělal ?
přesně Frydexi :D
aku vrtačkou 8)
jsem automechanik a vím že to dělaj dílny a ne doma v garáži
mě jde o to co upravoval a měnil,protože jsem o tom už přemýšlel
můj život vlastně měří 400metrů !!!

Uživatelský avatar
L.u.k.e
Příspěvky: 47
Registrován: 23 lis 2008, 12:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru

Příspěvek od L.u.k.e » 14 led 2009, 23:10

Ja jsem na Astre F menil 1,6 za 2,0 16V. Pokud je motor vymontovan ze stejneho auta, do ktereho pujde, tak je to nahodou docela prijemna prace. Musis, ale brat uplne vse co s tim souvisi, jinak se to hodne prodrazi. V mem pripade, jsem ale musel vzit i prevodovku, komplet celou predni napravu i zadni, protoze s navysenim vykonu souvisi i posileni brzd. Za kazdou blbost, kterou jsem zapomnel vzit - hadice, sroub, matka, zatka atd. jsem pak jezdil do opela a to byl ranec. Pak jsem menil na Astre motor 1,6i za 1,6si, ale ten motor byl z Corsy GSI a to bylo prace az hruza, protoze jsem predelaval komplet celou kabelaz. Takze jestli menit motor, tak hlavne ze stejneho auta a idelane i stejnou kubaturu, pak no problemo.
Astra coupe 2.0 16V turbo, Bertone r.v. 2004, 147kW

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Trdlo » 15 led 2009, 08:31

Frydex píše: Dyť on neříkal že bude něco vrtat.. jak by to taky udělal ?
Svaja píše: přesně Frydexi :D
aku vrtačkou 8)
jsem automechanik a vím že to dělaj dílny a ne doma v garáži
mě jde o to co upravoval a měnil,protože jsem o tom už přemýšlel
Oba dva víte naprosto přesně, co jsem měl na mysli.... :roll:

Svaja: Sorry, pokud jsi mechanik tak víš, co to zhruba obnáší, výbrus na větší průměr, výrobu pístů, usazení, výrobu kroužků... atd. Bohužel, Opel není v ČR schopen pořádně zajistit, respektive dodat ani kroužky na písty pro motor po výbrusu a to jen minimálním.... Když jsem je scháněl, tak na mně koukali jak na tele, co to po nich vůbec chci....

Ta reakce na to, že to práce pro motoráře byla proto, že se tu najde spousta lidí, kteří pod vidinou většího výkonu hned začnou doma v garáži na koleni půlit motor a vymejšlet nesmysly... Ostatně jako všude....
END

Uživatelský avatar
Svaja
Příspěvky: 393
Registrován: 15 kvě 2007, 20:44
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Svaja » 15 led 2009, 20:10

jj v pohodě,rozumím ti :wink:
taky jsem vžydcky chtěl zvyšovat výkon,a pokračuju v tom do dnes,akorát teď už vím co je reálne a co ne...
jinak k tématu:jak bylo psáno,samotná montáž motoru nebude složitá ale chce to sehnat komplet s kabeláží a jednotkou..ale bude s tím hodně práce,a taky co už tu někteří psali,tak není jisté že to vydrží ostatní komponenty,třeba převodovka,mě se stylem jízdy vytrhla,střihli se všechny šrouby a upadla (a to mám vše originál).a nepodcenit brzdy :D
nejdůležitější věc na autě
můj život vlastně měří 400metrů !!!

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Výměna motoru

Příspěvek od spermin » 15 led 2009, 20:19

jednoduché řešení je pokud jdou dát vložky z vyššího obsahu potom ještě písty a kroužky. Já tak
předělal 105 na 120. ALE musí být stejný zdvih, průměr kliky i ojničního čepu, asi bych do toho nešel.
:?
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Trdlo » 15 led 2009, 20:21

spermin píše:jednoduché řešení je pokud jdou dát vložky z vyššího obsahu potom ještě písty a kroužky. Já tak
předělal 105 na 120. ALE musí být stejný zdvih, průměr kliky i ojničního čepu, asi bych do toho nešel.
:?
Jenže jak jsem psal, vložky u opla nekoupíš.... ani blbý kroužky.... :(
END

Zamčeno