prosím o radu - cukání motoru
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
prosím o radu - cukání motoru
Dobrý den, mám astru G 1.4 16V, rok 2003 najeto 105 000km.
Při určitých otáčkách cca 2000 motor cukne chvilí nejede a pak jak se dostane do vyšších jakoby nic. Dělalo to dřív míň, teď už se dá říct, že cuká kdy se mu zachce pod 2000 otáčkama, nad je hodnej a nic. Jeden známej mi radil vyměnit klapku u motoru, prý když se hodně jezdí v nižších otáčkách, tak se tam vyšoupe dráha po které se ta klapka otevírá a tohleto to pak dělá. Myslíte že je to možný, když má auto relativně málo najeto? Nebo co by jste mi poradili? Auto je pravidelně servisované ve značkovém servisu, kde si s tím ale neumí poradit, jednotka chyby údajně nehlásí... jestli třeba váha vzduchu. Taky vím, i když se to samozřejmě nesmí, že auto bylo 2x kvůli slabé baterce roztláčeno, aby naskočilo....
Děkuji za každou radu...
Při určitých otáčkách cca 2000 motor cukne chvilí nejede a pak jak se dostane do vyšších jakoby nic. Dělalo to dřív míň, teď už se dá říct, že cuká kdy se mu zachce pod 2000 otáčkama, nad je hodnej a nic. Jeden známej mi radil vyměnit klapku u motoru, prý když se hodně jezdí v nižších otáčkách, tak se tam vyšoupe dráha po které se ta klapka otevírá a tohleto to pak dělá. Myslíte že je to možný, když má auto relativně málo najeto? Nebo co by jste mi poradili? Auto je pravidelně servisované ve značkovém servisu, kde si s tím ale neumí poradit, jednotka chyby údajně nehlásí... jestli třeba váha vzduchu. Taky vím, i když se to samozřejmě nesmí, že auto bylo 2x kvůli slabé baterce roztláčeno, aby naskočilo....
Děkuji za každou radu...
- Reklama
Hmm, těch příčin může být více, jednou z nich může být jenom znečistěná klapka, nebo nečistoty v sacím potrubí!
Jenom pozor při čistění, je lepší celé sací potrubí odmontovat a čistit mimo vůz, jinak může přijít k tomu, že zanesete katalyzátor a je zaděláno na další problém!!!
Další možnou příčinou může být i čidlo podtlaku sání na sacím potrubí! (u mého vozu tomu tak bylo a v servisu mě díky blbosti mechanika odrovnali jak katalyzátor, tak lamdasondu za katem!!).
Případně může být jenom prasklá nějaká hadička, která vede do klapky, nebo odvětrání nádrže.
Chce to pořádně všechno projít, podívat se na každou hadičku, na každý spoj el.rozvodů, i špatně nasazený konektor, nebo zoxidovaný, může být tou příčinou cukání.U každého vozu to může být něco jiného.
Jenom pozor při čistění, je lepší celé sací potrubí odmontovat a čistit mimo vůz, jinak může přijít k tomu, že zanesete katalyzátor a je zaděláno na další problém!!!
Další možnou příčinou může být i čidlo podtlaku sání na sacím potrubí! (u mého vozu tomu tak bylo a v servisu mě díky blbosti mechanika odrovnali jak katalyzátor, tak lamdasondu za katem!!).
Případně může být jenom prasklá nějaká hadička, která vede do klapky, nebo odvětrání nádrže.
Chce to pořádně všechno projít, podívat se na každou hadičku, na každý spoj el.rozvodů, i špatně nasazený konektor, nebo zoxidovaný, může být tou příčinou cukání.U každého vozu to může být něco jiného.