Chip Tuning
-
- Příspěvky: 152
- Registrován: 07 čer 2008, 11:53
No ono je to hodně o tom, co od toho člověk čeká...že by to nebylo vůbec poznat, tak tomu nevěřim. Navíc jestli měněj křivky výkonu apod...tak to musí mít vlit, je to podobné jako když se měnil graf u aut s rozdělovačem...ale to neva. Já byc Ti doporučil jedno, mám to ze své zkušenosti. Jestli Tě to láká a přemýšlíš o tom, tak do toho jdi. Pač Tě to bude pořád vrtat, neustále si budeš říkat jo ne...takže to zkus a uvidíš...no co, žiješ jen jednou a člověk se také nemůže řídit jen druhýma lidma, ale také něco musí vyzkoušet... Já jsem se také o tom jen bavil a nic...ale už jsem rozhodnut to vyzkoušet a říci, ano...ne. Ale jinak to je jen a jen polemika lidí. Také záleží na tom konkrétním motoru...né každý motor je stejnej, byt má stejné označení, některé jsou povedené a jiné ne:) Juchu,....to jsem si tu zase poplkal
- Reklama
Přesně tak. Když se začneš bavit s člověkěm o CHIPU třeba na motor X20DTL a on je ten typ, který se zastává názoru "KDYŽ SE MĚ PŘI AKCELERACI NEROZTÁHNE DR*KA, TAK TO NEJEDE", tak Ti samozřejmě řekne že to nemá cenu dávat chip
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
- undertaker
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07 dub 2008, 12:46
ja som samozrejme zastanca chipu a viem ze to ma zmysel ale urcite nie na 8V benzine. matematika je to jednoducha 55kW maximalny vykon na benzine sa da spravit realne tak 8percent narast a pri tomto motore je to tak zanedbatelny rozdiel ze si to vsimnes tak mozno na brzde alebo pri merani zo stopkami sam ten motor mam a keby som si to nerobil sam tak by som za to peniaze urcite nedal... je samozrejme ina vec ked chipujes naftu alebo benzin de je adekvatny vykon...