Kontrolka elektroniky motoru se rozsviti pri vyssi rychlosti
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Kontrolka elektroniky motoru se rozsviti pri vyssi rychlosti
Dobry den panove,
mam takovy maly problem.
Na obrazku vidite "kontrolku motoru" (engine electronics), omlouvam se pokud preklad neni spravny, ktera nesviti kdyz jezdim po meste nebo na dalnici do maximalni rychlosti 80mil/hod (128km/hod cca). Nicmene, jakmile prekrocim rychlost 80mil/hod a jedu kolem 90mil/hod, kontrolka se mi rozsviti a sviti dokud nevypnu motor.
Nevi nekdo, v cem by mohl byt problem? Ve Vauxhall Servise zadny chybovy kod nenasli. Udelal jsem plny servis na 80.000 mil, u ktereho zjistili pouze chybu spojenou s Crankshaft centre (cokoliv to je). Nicmene i po vymene toho, kontrolka se porad ve vyssi rychlosti rozsviti.
Auto Vauxhall Astra G 1.7 DTi Envoy, Hatchback (5dr), r.v. 2000
Mam se toho bat? Je to neco duleziteho? Nema s tim nekdo zkusenost? Diky.
mam takovy maly problem.
Na obrazku vidite "kontrolku motoru" (engine electronics), omlouvam se pokud preklad neni spravny, ktera nesviti kdyz jezdim po meste nebo na dalnici do maximalni rychlosti 80mil/hod (128km/hod cca). Nicmene, jakmile prekrocim rychlost 80mil/hod a jedu kolem 90mil/hod, kontrolka se mi rozsviti a sviti dokud nevypnu motor.
Nevi nekdo, v cem by mohl byt problem? Ve Vauxhall Servise zadny chybovy kod nenasli. Udelal jsem plny servis na 80.000 mil, u ktereho zjistili pouze chybu spojenou s Crankshaft centre (cokoliv to je). Nicmene i po vymene toho, kontrolka se porad ve vyssi rychlosti rozsviti.
Auto Vauxhall Astra G 1.7 DTi Envoy, Hatchback (5dr), r.v. 2000
Mam se toho bat? Je to neco duleziteho? Nema s tim nekdo zkusenost? Diky.
Naposledy upravil(a) selice dne 08 črc 2008, 10:34, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
-
- Příspěvky: 4563
- Registrován: 09 dub 2007, 19:55
- Bydliště: Hlinsko v Cechcach
- Kontaktovat uživatele:
ds
caves mne to svieti kolem 2000 ot a a motor straca tach a le po par sekundach sa to vipne a auto ide tak ja ma ale ked uz to tu je
neviete ci je mozne ten EGR ventil dat dole a ci mi to bude hlasit chybu na 1.7TD dalej
neviete ci je mozne ten EGR ventil dat dole a ci mi to bude hlasit chybu na 1.7TD dalej
To jsi mel uplne stejny problem? Ze ti to naskocilo pri vyssi rychlosti nebo podobne jak se tady zminil Lukas. Na diagnostice prave nic neni, tak nevim.Hribek píše:Cau, mel jsem stejný problém, ale diagnostika hlásila chybu snímače otaček motoru. Vyměnil jsem a je to OK. Cena 2600kč
Je problem vymenit tu vahu vzduchu? Co to stoji?
Nerad bych menil soucastky a zjistil pak, ze to nepomohlo.
Je to nejaky velky problem kdyz to naskakuje az pri vyssich rychlostech nebo si toho nemam vsimat?
Ve Vauxhallu mi rekli, ze se semnou technik musi projet aby to videl. Nechapu proc, kdyz rikam ze to tam je, tak to tam je. Ale se jim nedivim ze to nemaj jak otestovat, kdyz povolena rychlost tady je 70mil/hod.
- Hribek
- Příspěvky: 1595
- Registrován: 14 dub 2007, 19:00
- Bydliště: Moravské Slovácko
- Kontaktovat uživatele:
JJ stejný problém pří větší rychlosti - nad 120km/h se mi rozzsvitila kontrolka a zhasla až když jsem znovu nastartoval motor, ale u mně diagnostika hlásila chybu. To že ti nic nenašly je divné, protože jestli se kontrolka rozzsvití tak někde v paměti musí být chyba uložená. A já jsem stím takto najezdil přes 10 000 kilometrů a když mi mechanik řekl že je možné že bych s tím najezdil další desetitisíce v pohodě , ale že se mi taky mohlo kdykoliv stát že by motor přestal jet úplně tak mě polilo horko
Zkus jiný servis, není možné aby diagnostika nic nehlásila. Na tu váhu vzduchu bych to moc neviděl.
Zkus jiný servis, není možné aby diagnostika nic nehlásila. Na tu váhu vzduchu bych to moc neviděl.
Hm, a cim jste to vyresil pane? Vymenou snimace otacek motoru?Hribek píše:JJ stejný problém pří větší rychlosti - nad 120km/h se mi rozzsvitila kontrolka a zhasla až když jsem znovu nastartoval motor, ale u mně diagnostika hlásila chybu. To že ti nic nenašly je divné, protože jestli se kontrolka rozzsvití tak někde v paměti musí být chyba uložená. A já jsem stím takto najezdil přes 10 000 kilometrů a když mi mechanik řekl že je možné že bych s tím najezdil další desetitisíce v pohodě , ale že se mi taky mohlo kdykoliv stát že by motor přestal jet úplně tak mě polilo horko
Zkus jiný servis, není možné aby diagnostika nic nehlásila. Na tu váhu vzduchu bych to moc neviděl.
- Hribek
- Příspěvky: 1595
- Registrován: 14 dub 2007, 19:00
- Bydliště: Moravské Slovácko
- Kontaktovat uživatele:
UFF tak už snad po třetí - Vyřešil jsem to výměnou snímače otáček motoruselice píše:Hm, a cim jste to vyresil pane? Vymenou snimace otacek motoru?Hribek píše:JJ stejný problém pří větší rychlosti - nad 120km/h se mi rozzsvitila kontrolka a zhasla až když jsem znovu nastartoval motor, ale u mně diagnostika hlásila chybu. To že ti nic nenašly je divné, protože jestli se kontrolka rozzsvití tak někde v paměti musí být chyba uložená. A já jsem stím takto najezdil přes 10 000 kilometrů a když mi mechanik řekl že je možné že bych s tím najezdil další desetitisíce v pohodě , ale že se mi taky mohlo kdykoliv stát že by motor přestal jet úplně tak mě polilo horko
Zkus jiný servis, není možné aby diagnostika nic nehlásila. Na tu váhu vzduchu bych to moc neviděl.
haha, ted jsem ze sebe udelal peknyho debila. Sorry, jsem si nevsim ze jsi psal predtim.
Ok, tak jim to zkusim navrhnout. Snad ta soucastka kterou vymenili, neni ten snimac, to by mozna i pomohlo kdyz to vymenej.
Nema nekdo fotku snimace otacek motoru pro Astra G 5dr DTi ? r.v. 2000? Podle obrazku poznam jestli ta soucastka co vymenili je to o cem mluvite nebo ne. V anglickych terminech u aut se moc nevyznam.
Dik za rady panove.
Ok, tak jim to zkusim navrhnout. Snad ta soucastka kterou vymenili, neni ten snimac, to by mozna i pomohlo kdyz to vymenej.
Nema nekdo fotku snimace otacek motoru pro Astra G 5dr DTi ? r.v. 2000? Podle obrazku poznam jestli ta soucastka co vymenili je to o cem mluvite nebo ne. V anglickych terminech u aut se moc nevyznam.
Dik za rady panove.
A nebylo by možný, že by jsi měl taky načatou lambda sondu, jako já, ale mám benzín, takže nevím. Není to o rychlostech, ale o otáčkách, pokud dlouhodobě držíš otáčky nad cca. 4T a výš tak se ti rozsvítí kontrolka, zkus sundat nohu z plynu a až klesnou tak na cca. 3800 tak zase přidej a drž to max do 4T, pokud zhasne kontrolka, tak je to ono a na diag se nic neukáže, toto se totiž nezapisuje do ŘJ
Mobil : 602318645
Crankshaft jak se píše v úvodu je klika, čidlo kliky to může být a je to pro funkci motoru důležitý signál. Pozor na neoriginální výrobce. Při vyšších rychlostech ale i Air flow - váha vzduchu je možná závada. Jsou to ale běžné závady a jen trochu solidní servis by neměl mít problém to rychle vyřešit.