Umřel motor u 1.7 td nejde nastartovat.

dietrich
Příspěvky: 6
Registrován: 03 led 2007, 12:48
Bydliště: Velké Březno

Umřel motor u 1.7 td nejde nastartovat.

Příspěvek od dietrich » 26 čer 2008, 20:19

Po napíchnutí počítač vykazuje Recirkulace sys. výfuk. plynů a Ecu čerpadla poradí někdo kde je problém?

Reklama
 

Marick
Příspěvky: 14
Registrován: 13 čer 2008, 15:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Marick » 27 čer 2008, 10:20

Jestli je to motor 1.7 DTi ISUZU, tak předpokládám, že odešla řídící jednotka čerpadla. Je to známá závada u tohoto typu motoru. Jednotka je nějak špatně konstruovaná a časem se v ní na plošňáku vypálí nějaké spoje nebo součástky. Nová stojí balík, ale jsou lidi/firmy, které ji umí repasovat (otevřít a přepájet vadné věci), což je levnější.

Prohledej fórum, je tady o tom už něco napsáno. Nebo i jinde na webu.
Samozřejmě to ale může být i něco jiného, tvůj popis je dost stručný...

sx02
Příspěvky: 17
Registrován: 15 čer 2007, 12:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sx02 » 27 čer 2008, 11:59

Ja myslel ze odchazejici ridici jednotky jsou problemem 2.0Dti nebo 2.2 a u 1,7 jsou vcelku spolehlivy, pletu se :?:

Uživatelský avatar
Hribek
Příspěvky: 1595
Registrován: 14 dub 2007, 19:00
Bydliště: Moravské Slovácko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hribek » 27 čer 2008, 12:25

U motorů 2.0 a 2.2 jsou jiné potíže, ale umírajíci řídící jednotka čerpadla je bolest právě motoru 1.7 od Isuzu

Marick
Příspěvky: 14
Registrován: 13 čer 2008, 15:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Marick » 27 čer 2008, 12:34

Nejjednoduší způsob jak to ověřit je napíchnout k tomu čerpadlu jinou půjčenou jednotku... Je přišroubovaná zezadu na čerpadle čtyřma šroubkama a připojená jedním konektorem. Přístup k tomu je celkem dobrý.

sx02
Příspěvky: 17
Registrován: 15 čer 2007, 12:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sx02 » 27 čer 2008, 12:48

Hribek píše:U motorů 2.0 a 2.2 jsou jiné potíže, ale umírajíci řídící jednotka čerpadla je bolest právě motoru 1.7 od Isuzu
hm, a to jsem si myslel ze jsem nasel optimalni budouci vehykl. :roll:

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 27 čer 2008, 12:54

odchází všechno a na všech motorech a rozhodně ne jenom na oplech...zvykněte si

Uživatelský avatar
Chavron
Příspěvky: 657
Registrován: 10 črc 2007, 20:20
Bydliště: Slovensko - Zilina

Příspěvek od Chavron » 27 čer 2008, 14:46

tak je, Vojta ma pravdu. Neexistuje vyrobok, ktory ma nulovu poruchovost a plati to aj u aut. Cim viac ich chodi tymsa ich viac kazi. A Oplov beha teda dost.

dietrich
Příspěvky: 6
Registrován: 03 led 2007, 12:48
Bydliště: Velké Březno

Příspěvek od dietrich » 28 čer 2008, 19:48

Mám astru g 1.7 dtl jestli je to čerpadlo tak se picnu.Kolik stojí nové?

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 28 čer 2008, 22:52

Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Pipóch
Příspěvky: 38
Registrován: 01 lis 2006, 20:37
Bydliště: Blanensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipóch » 02 črc 2008, 21:51

Pokud ji vymontuješ a pošleš mi ji opravím Ti ji od 3000 - 5000 kč.

dietrich
Příspěvky: 6
Registrován: 03 led 2007, 12:48
Bydliště: Velké Březno

Příspěvek od dietrich » 05 črc 2008, 00:18

Dal jsem to do opela odtah 1200kč cca12km.Čerpadlo 26 970kč,rozvoďák 613kč kladka 1 103kč ,2 kladka 613kč.Výměna oleje v motoru + filtru 2 221kč.Suma sumarum mě ta sranda vyšla bratru 37 456kč.Ale mám na to záruku to mě těší. :cry: :( 8)

dietrich
Příspěvky: 6
Registrován: 03 led 2007, 12:48
Bydliště: Velké Březno

Příspěvek od dietrich » 05 črc 2008, 00:36

Překlep 2 kladka 905kč.V celkový ceně je i práce mechanika ta činila i s výměnou oleje 4 860kč.
Práce demontáž čerpadla,výměna rozvodů,montáž čerpadla,nastavení,výměna oleje v motoru+filtr.
Je to moc nebo málo?

Uživatelský avatar
Máslo
Příspěvky: 298
Registrován: 12 led 2007, 18:57
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Máslo » 06 črc 2008, 15:33

dietrich píše:Překlep 2 kladka 905kč.V celkový ceně je i práce mechanika ta činila i s výměnou oleje 4 860kč.
Práce demontáž čerpadla,výměna rozvodů,montáž čerpadla,nastavení,výměna oleje v motoru+filtr.
Je to moc nebo málo?
¨

to sis měl radši koupit pul jetyho auta :-)
Víc kW je víc kW, to neokecáš ....
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064

Uživatelský avatar
milhaus
Příspěvky: 97
Registrován: 06 bře 2007, 00:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od milhaus » 06 črc 2008, 17:43

ja nechapu proc si vsichni mysli ze v autorizaku je to lepsi nez jinde v servisu :evil: :evil: :evil:

znam spousty servisu kde vam na to daj zaruku a bude vas to stat o polovinu min.ja si delal kompletni generalku motoru za 14tis a to tam mam uplne vsechno novy.nepocitam praci pac si to delam sam.

tim vam chci jen rict ze za ty penize muzete udelat i spousty jinech veci ohledne motoru a ne vysolit takovou dardu jen proto ze si rikaj autorizovany servis.bych blyl. :D
je to jen muj nazor a nikdo s nim nemusi souhlasit.

Odpovědět