Chyba 0300 - poruchy v zapalování

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Pleshoun
Příspěvky: 254
Registrován: 24 črc 2006, 20:44
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Pleshoun » 31 kvě 2008, 13:16

Takže po ujetí 20km na nové svíčky... stejný problém...
Porucha zapalování, občas jedu na tři válce jindy jakoby bez výkonu...
jindy je vše v pořádku... fakt magie...

Není někdo z Jablonce a okolí (klidně i Liberec) ochoten zapůjčit na test lištu pro 1,6 16V (lze i 1,4 16V) ??

Nechci nechat v opelu prachy za něco co měnit netřeba... :-(
Astra G 1,6 16V Comfort, r.v.2001, Z16XE

Reklama
 

Pleshoun
Příspěvky: 254
Registrován: 24 črc 2006, 20:44
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Pleshoun » 01 čer 2008, 20:38

Majklus píše:Tak tento problem sem resil uz nekolikrat presne jak rikas,penezne sem se dotoho vysypal dost :cry: nova lista,palivovej filtr,origo svicky,menene vstriky a diagnostika rikala spatne zapalovani 1 valce a spatnej zapalovaci modul,ikdyz sem vse vymnenil tak to stale jelo obcas na 3,kdyz sem pridal plyn tak zacala blikat diagnostika motoru,a nedalo se nato jezdit.vyzkousel jsem vse! Takze radim toto VYHOTOV SI ZASLEPKU NA AGR.VYCISTI HO A PAK UVIDIS!!!
Ja osobne to mam takhle udelane a jeto vpohode!Delal jsem to uz 2 lidem a vubec si neztezujou!mam motor Z16XE a zadna kontrolka po zaslepeni mi nesviti!mam AGR z jehlou ktera jezdi ven.Pokud to chces poradne vycistit,tak staci prez noc tu jehlu nechat budto v PETROLEJI protoze petrolej ma schopnost likvidovat usazenej CARBON,anebo do nafty.JA osobne sem cistil agr tm ze jsem vzal 12V bat,2 linkovejj kabel na +a- a v konektoru co je na AGR prilozis kabely +a-,je jedno kam to das,teda myslim +a-,ale musi seto dat na 1 PIN z leva a 1 PIN z prava.snad si rozumime,? :lol:
Ale doopravdy nejdriv udelej zaslepku nez zacnes davat penize za nesmysly jako ja!
A diagnostice v tomto smeru never,jeto moje osobni zkusenost,pak sem dej vedet jak si dopadl.A pokud mas moznost si pujcit zapalovaci listu tak si ji pujc,a najed sni tak aspon 50 km! pokud nepoznas zmneny jeto necim jinym. :roll:
Chtěl jsem udělat tu záslepku, vtip je v tom, že to zasraný AGR z auta asi nevyndám... utahoval to nějakej čůrák a já mám proti němu asi poloviční ráčnu či co... no tohle snad vyřeším...

Je mi jasný, že až to vyndám a vyčistím tak si obkreslím těsnění na kus hliníku a vyříznu obrys + díru na jehlu... ale kam s těsněním? pod záslepku nebo mezi ventil a záslepku... nebo mám koupit druhý těsnění?

Dík za odpověď... mimochodem test na lištu dosud neproběhl, ačkoli tři slibotechny už se našli a potom cuknuli... :?
Astra G 1,6 16V Comfort, r.v.2001, Z16XE

Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver » 03 čer 2008, 16:20

pro Pleshoun:

zde máš odkaz jak má vypadat ta záslepka, když si ji budeš dělat sám.
link: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15

jo a tu původní podložku tak klidně můžeš nechat, já ji tam nechal, ničemu to nevadí, šrouby jsou dostatečně dlouhé :!:

Hbitý Panter
Příspěvky: 21
Registrován: 05 čer 2007, 16:12

Příspěvek od Hbitý Panter » 05 čer 2008, 12:30

Zdravím mám jeden problém.Pokaždé když ráno nastartuji motor tak to běží na 3 válce,po ujetí pár metrů je vše ok.Když pak zastavím a znova nastartuji tak už je vše v pořádku,dělá to jen při studeném motoru,nebo když auto 8 hodin stojí na místě.Svíčky jsem měnil,ale pořád stejný,myslíte že by to mohl dělat EGR ventil?Díky za odpověd.Motor 1,6 16v X16XEL

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 05 čer 2008, 12:40

urcite je to mozny, doporucuju nejdriv zkusit auto poradne projet, ci zkusit zaslepit ventil, pokud to bude jim a uz je nacatej tak zaslepeni nepomuze .... ale chce to vyzkouset
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

Pleshoun
Příspěvky: 254
Registrován: 24 črc 2006, 20:44
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Pleshoun » 05 čer 2008, 16:45

Hbitý Panter píše:Zdravím mám jeden problém.Pokaždé když ráno nastartuji motor tak to běží na 3 válce,po ujetí pár metrů je vše ok.Když pak zastavím a znova nastartuji tak už je vše v pořádku,dělá to jen při studeném motoru,nebo když auto 8 hodin stojí na místě.Svíčky jsem měnil,ale pořád stejný,myslíte že by to mohl dělat EGR ventil?Díky za odpověd.Motor 1,6 16v X16XEL
U tvého motoru ti bude asi při zaslepení AGR svíti kontrolka motoru, musel bys to upravit jako spermin nebo kdo to dělal tu dírku do ventilu...
Ta závislost na teplotě motoru by trochu ukazovala na lištu... ale těžko soudit...
Astra G 1,6 16V Comfort, r.v.2001, Z16XE

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 06 čer 2008, 09:57

Hbitý Panter píše:Zdravím mám jeden problém.Pokaždé když ráno nastartuji motor tak to běží na 3 válce,po ujetí pár metrů je vše ok.Když pak zastavím a znova nastartuji tak už je vše v pořádku,dělá to jen při studeném motoru,nebo když auto 8 hodin stojí na místě.Svíčky jsem měnil,ale pořád stejný,myslíte že by to mohl dělat EGR ventil?Díky za odpověd.Motor 1,6 16v X16XEL
Ak sa tento problém začal vyskytovať len teraz po oteplení, tak neviem či niečo vyriešiš. Je to celkom častý jav u tohto typu motora a na to čo to spôsobuje ešte nik neprišiel. Nájdi staršie príspevky a mrkni čo všetko sa povymieňalo a nemalo to žiadny efekt.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 06 čer 2008, 12:30

Pleshoun píše:
Frydex píše:
Pleshoun píše:Dotaz další, jak smažu chybu 0300 z jednotky? Musím do servisu?
Dík za odpověď
Odpoj na deset minut baterku. V ŘJ se smažou všechny uložené chyby...
Takže prd... odpojení baterky ani na 6 hodin chybu nesmaže...
Další nápady? Mimo diagnostiky za 500 u opelu...
mne fascinujou ty ceny :) tady unas stoji napichnuti 100 kc :)
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 06 čer 2008, 12:35

Takze jense optam pokud mam carbon v motoru tak jak seho zbavim?Nejaka Aditiva se neprodavaje?neco co funguje ale! A teda nedoviraji ventily na hlave jo?Coto vse obnasi pri vymnene a cenowka bude jaka?+- ::: dikes :lol: :lol:
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Pleshoun
Příspěvky: 254
Registrován: 24 črc 2006, 20:44
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Pleshoun » 06 čer 2008, 15:27

Majklus píše:Takze jense optam pokud mam carbon v motoru tak jak seho zbavim?Nejaka Aditiva se neprodavaje?neco co funguje ale! A teda nedoviraji ventily na hlave jo?Coto vse obnasi pri vymnene a cenowka bude jaka?+- ::: dikes :lol: :lol:
V opelu u viků v lučanech nad nisou byl odhad na carbon v motoru 18 tisíc... :-(
Astra G 1,6 16V Comfort, r.v.2001, Z16XE

Pleshoun
Příspěvky: 254
Registrován: 24 črc 2006, 20:44
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Pleshoun » 06 čer 2008, 16:12

Astra G 1,6 16V Comfort, r.v.2001, Z16XE

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám » 06 čer 2008, 16:30

Pleshoun píše:Věří někdo tomuhle? http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Na nějakého starého kadetta co má nalítáno přes 300 tisíc by to mohlo zabrat, ale s astrou dělat takové věci bych měl strach.
Kolik máte nalítáno, že máte zakarbonovaný motor? Já bych nejdřív dal motoru pořádnou sodu, než bych začal s čímkoliv jiným.

Uživatelský avatar
pyco
Příspěvky: 102
Registrován: 07 čer 2008, 23:31
Bydliště: Uhrovec a Brno

zaslepka

Příspěvek od pyco » 08 čer 2008, 14:33

nazdar neviete mi niekto poradit?ked robym tu zaslepku na egr na astru G mam aj tam spravit dierku na ihlu alebo nie lebo mne sa zda ze tam sa ihla nevysuva von ale do vnutra.dik

Uživatelský avatar
pyco
Příspěvky: 102
Registrován: 07 čer 2008, 23:31
Bydliště: Uhrovec a Brno

zaslepka

Příspěvek od pyco » 08 čer 2008, 14:35

nazdar neviete mi niekto poradit?ked robym tu zaslepku na egr na astru G mam aj tam spravit dierku na ihlu alebo nie lebo mne sa zda ze tam sa ihla nevysuva von ale do vnutra.dik

Pleshoun
Příspěvky: 254
Registrován: 24 črc 2006, 20:44
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: zaslepka

Příspěvek od Pleshoun » 08 čer 2008, 17:10

pyco píše:nazdar neviete mi niekto poradit?ked robym tu zaslepku na egr na astru G mam aj tam spravit dierku na ihlu alebo nie lebo mne sa zda ze tam sa ihla nevysuva von ale do vnutra.dik
Napiš sem typ motoru... každopádně já musel dělat v záslepce díru na jehlu...
Astra G 1,6 16V Comfort, r.v.2001, Z16XE

Zamčeno