Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
sorry z azpoždění..jj byl...sou tam moc ochotný...mam v autě elektronický AGR co stojí 7000kč a ty klasický mechanický tam MAJÍ za 2000kč, určitě doporučuju zajet tam....ale normalně sem našel na netu ten muj elektronickej AGR neorigoš za 4000kč, takže jdu do něj
pockej ty mas ten drazsi? a co mas za rok astry??? no asi se tam budu muset taky podivat, byl jsem tam asi dvakrat takze vim kde to je, takze zkusim a uvidim
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
jo sem blbej a slepej koukam ze mas 2002 a DTicko, takze ty diesly z tohodle roku maj teda ten drazsi asi v tom pripade ja dioufam ze mam teda tu levnejsi variantu kazdopadne to by mi rekli primo tam
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
přesně, on otevře kapotu, koukne a má to...jinak ta dražší verze AGR co tam mam (nová v oplu 15000kč a na vrakáči 7000kč) tak sem ji dneska sehnal uplně novou (akorat že neni originál od opla,ale to mi fakt nevadí) za 4000kč s DPH...známej jí má už asi 2 roky v astře a uplně nejvíc spokojenej....takže kdyžtak se to AGR dá řešit i takhle
JAK TO DOPADLO S AGR: takže v mojí astrě G rv2002 2.0DTI je k mímu nemilímu překvapení AGR ELEKTRONICkÝ, tudíž v oplu za nový chtěj 18000kč, ale naštěstí sem sehnal od nějakýho německýho výrobce neorigoš za 11000kč, tak sem ho tam namontoval a vše je zase ok.A nejdůležitější poznatek....astře se zvednul výkon s timhle AGR oproti origoš AGR od opla o minimálně 10%---například z 0 na 100 najednou mam o 2 sek rychlejší!!!!jako sice to bylo hafo peněz ale po první jízdě sem myslel že sedim v jinym autě....jinak kdyby někdo to starý elektronický AGR chtěl třeba na prozkoumání nebo tak něco, tak za symbolickej peníz rád zašlu....
tak to je zajimavy s tema agr .) ale hlavne ze uz mas novej, no ja uz sem si taky objednal novej do svoji astricky tak na nej cekam ale vsude se rika ze kdyz ti odejde agr tak to ztrati tah v nizkejch otackach, tudiz by to souhlasilo s tim ze ti odesel koupil si novej a najednou to v nizkejch otackach zaclo vic tahat no uz ho potrebuju taky jako sul
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
Čaute kde ste zohnali to egr-ko za 4000 a to spolu aj zo sacím potrubím? Lebo .ževraj sa ho neda vybrať zo sacieho,že je tak zapečený a väčšinou sa ulomí,aj mne ho treba,no oprava ma bude stať okolo 20000sk
To je podle mě hloupost, aby nešel vyndat z sacího potrubí... Mě jej vyndali bez problému, pročistily potrubí a dali tam novej
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV. My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV. My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
no,ževraj už keď je nový ide dosť tesne,no a keď sa to tam zapečie a je zapustený nejakých 5 cm v sacom,že sa to väčšinou ulomý a samotne sacie sa kupiť nedá len s egr-kom
Aha tak o tom jsem neslyšel... Hold to nebyl tedy můj případ naštěstí...
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV. My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV. My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
buď rád ja mam s toho hlavu v smutku,čim novšie auto a viac elektroniky v aute,tym väčšie problémy!Autoopravári asi vymreli a dnešný automechanici niesu automechanici ,ale autovymieňači
Harley píše:Jo tady se mění AGR jako na běžícím páse ! Ze 100 závad AGR je jedna na výměnu AGR, 99 je jen otázkou vyčištění a stylu jízdy (vlastní zkušenost)
Přesněji na benzínu záslepkou a vyčištěním... Ale u dieselu je to složitější, tam je nejlepší jej rovnou vyměnit
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV. My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV. My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!